Strona 1 z 1
nierowna praca silnika
: pn mar 19, 2012 21:24
autor: grzesiu1105
Witam kolegow.moze najpierw krotka prezentacja. 2.0 tdi 136km 2003r. wtryski po regeneracji parametry ok. kolo dwomas wymienione-ok. odpalanie autka bez problemu zimny czy cieply nigdy w zadnej temperaturze.Ale gdy silnik jest zimny i na ssaniu to wszystko jest ok ale gdy sie nagrzeje i zatrzymam sie w trasie silnik zaczyna nierowno pracowac i w srodku odczuwalne sa drgania nie rowne.Komputer nie pokazuje zadnych bledow.Podczas wizyty u mechanika nr1. szukal i szukal rozmyslal i doszedl do tego ze zacisnal jeden z wezykow przy pompie cisnienia paliwa na powrocie i drgania ustaly ale gdy zacisnal inny to bez skutku.Pompa podaje dobre cisnienie.Gdzie szukac problemu bo glowa mi juz puchnie od wszystkich tematow i podobnych usterek ale innych jak moje.Teraz jest u mojego nadwornego mechanika i zaczyna grzebac i szukac powodow.Moze ktos by pomogl?
: pn mar 19, 2012 22:56
autor: niko02
Tak aprzypadłość, wiele osób tak ma i z tym nie walczy. Ciężko powiedzieć, co to jest.
: wt mar 20, 2012 13:21
autor: grzesiu1105
wyczytalem podobne objawy na forum passata i silnik podobnie sie zachowywal i okazalosie ze przyczyna byla peknieta glowica pod wplywem ciepla i wysokiej temperatury pekniecie sie powiekszalo ipowodowalo spadek cisnienia. Wiec zobaczymy u mnie czy rowniez tak bedzie glowica pojechala do sprawdzenia.
: wt mar 20, 2012 16:10
autor: JacaTouran
czasami w takim przypadku pomaga remap sterownika(aktualizacja serwisowa), przerabiałem to w audi a4 i pomogło.
: wt mar 20, 2012 21:47
autor: Turanek
grzesiu1105 pisze:doszedl do tego ze zacisnal jeden z wezykow przy pompie cisnienia paliwa na powrocie i drgania ustaly
No i jaki z tego wniosek, że ustały przy zatkanym powrocie?
: śr mar 21, 2012 00:18
autor: JacaTouran
Turanek pisze:grzesiu1105 pisze:doszedl do tego ze zacisnal jeden z wezykow przy pompie cisnienia paliwa na powrocie i drgania ustaly
No i jaki z tego wniosek, że ustały przy zatkanym powrocie?
wniosek taki, że dolary trzeba szykować i pompiarza odwiedzić, ewentualnie zapodać czyszczenie układu paliwowego np. jet clean tronic. W wielu przypadkach pomaga, ale jak ciśnienie nie takie to niestety może byc troszkę większa inwestycja...