Koledzy jestem mocno zdegustowany zachowaniem się mojego Crossa chodzi o twardość jest mega twardo wręcz jak na sportowym zawiasie,postanowiłem zmienić sprężyny i zmieniłem na sprężyny Jamex podwyższające żeby utrzymać prześwit i utrzymał się ale twardość pozostała,po wielu rozmowach i poradach decyzja padła że seryjne amorki od Crossa są utwardzane i to jest ich wina więc polecono wymienić amorki kupiłem takie KYB:
tył
http://auto-pit-stop.pl/product/index/p ... /preview/1
przód:
http://allegro.pl/amor-przod-2szt-passa ... 55266.html
wyrzuciłem sprężyny Jamexa bo miała to być wina amorków i założyłem do oryginalnych sprężyn Cross amorki KYB od zwykłego standardowego zawieszenia i w tej chwili zmieniane 3 razy sprężyny 2 raz amortyzatory i dalej jest twardo...co robić co założyć żeby go zmiękczyć polecicie coś bo ręce opadają mam teraz 2 komplety sprężyn i 2 amortyzatorów,może już opaść w dół ale żeby było bardziej miękko bo żona wozi dzieci a jedzie się jak wozem drabiniastym...w tej chwili na amorkach KYB i sprężynach Crossa jedynie co amortyzuje to opona jak wziąć pomachać za bok samochodu,opony siedzą przód 205/55r17 i tył 225/50r17 więc trochę gumy jest i nie jest to aż tak wina opon tylko zawieszenia,
czy występują amorki tylko olejowe do Tourana bo te które znalazłem i założyłem to tylko olejowo-gazowe tak samo Sachs,Monroe,TRW,Optimal chyba nie robią nic innego,czy chwili obecnej winne będą sprężyny Crossowe bo nie wierzę że samochody do których te amortyzatory są też dedykowane tj.Seat,Skoda Octavia,Superb,VW Passat,Jetta itd.są tak samo twarde...jeżeli sprężyny to na jakie wymienić żeby było miękko?
nie oczekuję luksusu jak Cadillacu ale jazda że czuć każdą dziurę czy nierówność w asfalcie to nie moja bajka pomóżcie bo myślę powoli nad sprzedażą tego wozidła jak zainwestuję jeszcze w sprężyny a komfort będzie ten sam....inne samochody jak wezmę za bok i pomacham to zawieszenie buja się Touran stoi w miejscu a ruszają się tylko opony....