Strona 1 z 1

Kodowanie ESP i wspomagania

: śr sty 12, 2011 01:15
autor: inginio
Witam.Jeśli klema była zdjęta to po jej ponownym założeniu zapali się najprawdopodobniej esp i kierowniczka. Kodujemy bez testera. Odpalamy auta najlepiej na prostym odcinku drogi, ruszając powolutku na pół sprzęgla kręcimy do końca kierownicą w lewo a następnie do końca w prawo a później prostujemy i jedziemy prosto jakieś max 50 metrów i powinno wszystko zgasnąć.Warunek jest taki że jadąc na prostej drodze kierownica ma być ustawiono "równo" a nie być jakoś przekrzywiona.

: czw sty 13, 2011 22:45
autor: admin
Ja nie kręciłem na maksa, tylko się normalnie przejechałem i też się wszystko samo zakodowało i kontrolki zgasły ;)

: czw sty 13, 2011 23:37
autor: inginio
Ja bynajmniej zawsze tak robiłem jak opisałem gdyż mnie tak nauczono. Inaczej tego nie sprawdzałem tzn nie kręcąc do końca.