Strona 1 z 1

wąż, przewód do turbiny

: pt cze 01, 2012 17:16
autor: Tomas
przy okazji wymiany tulei wahacza i łączników stabilizatora poprosiłem o sprawdzenie wycieku oleju i okazało się ze cieknie z węża podającego olej do turbiny, dokładnie brakuje zamka na tym wężu,

moje pytanie czy warto wymienić na używkę ? bo cena to 380 zł

: pt cze 01, 2012 18:16
autor: jeżu
Tomas pisze:z węża podającego olej do turbiny, dokładnie brakuje zamka na tym wężu,
Chyba pomyliło Ci się z wężem od IC bo przewód smarowania jest zakończony nakrętką a spustowy przykręcany na dwie....do turbiny...
Takie rury od ic maja na swoich końcach oringi. To warto wymienić i kupić brakujący zamek-klamrę...

: pt cze 01, 2012 18:17
autor: Tomas
jeżu nie znam się na tym , tak mniej więcej mi to przedstawili w warsztacie ale mogłem cos pomylić

[ Dodano: Pią Cze 01, 2012 18:19 ]
a masz coś takiego u siebie ?

: pt cze 01, 2012 18:24
autor: jeżu
Jasne. Dla zobrazowania załączę rysunek, w razie czegoś służę pomocą.... :bry:

Obrazek

Są tam różne rozmiary oringów i klamry.... Wydrukuj sobie i popatrz, który element jest Ci potrzebny....
:cze:

: pt cze 01, 2012 18:28
autor: Tomas
dzięki, spróbuję ustalić w warsztacie konkretnie który to, wiem tylko że w Inter Carsie 380 zł

[ Dodano: Pon Cze 04, 2012 09:03 ]
jeżu chodzi o przewód nr 9, masz go u siebie ?

[ Dodano: Sro Cze 20, 2012 20:30 ]
niech mi ktoś powie czy wymiana tego węża o którym mowa wyżej to skomplikowana sprawa?, chodzi mi o to czy jak zdemontuje osłonę to jestem w stanie sam to zrobić?