Uszkodzona wiązka od sterownika
: śr sie 01, 2018 21:24
Witam
Miałem uszkodzoną wiązke 60pinową do czujnika g81 temp paliwa, znalazłem uszkodzenie w okolicy skrzyni i naprawiłem po naprwaie pojawiły się takie błędy.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb
Oznaczenie elementu: 03L 906 018 LH HW: 03L 907 309 AD
Komponent i/lub wersja: R4 2,0l EDC X25 2076
Kodowanie: 00190012042600080000
Kod serwisu: WSC 01324 020 00200
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018LH 003006 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018LH_VW36.rod
VCID: 7BA0FE7DB360201F243-802E
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
5244 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247)
P0193 00 [167] - zwarcie z plusem
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:03:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.240 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Status silnika: COENG_READY
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
4820 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62)
P0118 00 [039] - sygnał za wysoki
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:03:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.260 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Temp.płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy: wart.rzeczywista: 27.6 °C
Temperatura w układzie chłodzenia: -273.1 °C
Temperatura zewnętrzna: 26.0 °C
Zużycie paliwa: 0.00 l/h
Temperatura paliwa: -40.0 °C
Temperatura oleju silnikowego: 28.8 °C
4967 - Czujnik A temperatury paliwa (G81)
P0183 00 [039] - przerwa lub zwarcie z plusem
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:03:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.260 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Zużycie paliwa: 0.00 l/h
Temperatura oleju silnikowego: 28.8 °C
Próg ostrzegawczy oleju: 21.800 mm
Temperatura sterownika: 22.0 °C
Poziom oleju: 57.736 mm
Temperatura zewnętrzna: 26.0 °C
Temperatura paliwa: -40.0 °C
5305 - Czujnik położenia przepustnicy (G69)
P0123 00 [167] - sygnał za wysoki
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:03:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.240 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw): 0.0 mg/stroke
Nastawnik przepustnicy: wartość wymagana: 100.00 %
Nastawnik przepustnicy: wartość rzeczywista: 100.00 %
Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 3.9999
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 51
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 11
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 2
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 0
Nastawnik przepustnicy: wart.rzecz.napięcia nieprzetworzonego: 4907.0 mV
Kody gotowości: 0 0 0 0 X
prosze o pomoc
Miałem uszkodzoną wiązke 60pinową do czujnika g81 temp paliwa, znalazłem uszkodzenie w okolicy skrzyni i naprawiłem po naprwaie pojawiły się takie błędy.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03L-906-018-CFF.clb
Oznaczenie elementu: 03L 906 018 LH HW: 03L 907 309 AD
Komponent i/lub wersja: R4 2,0l EDC X25 2076
Kodowanie: 00190012042600080000
Kod serwisu: WSC 01324 020 00200
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018LH 003006 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018LH_VW36.rod
VCID: 7BA0FE7DB360201F243-802E
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
5244 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247)
P0193 00 [167] - zwarcie z plusem
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:03:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.240 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Status silnika: COENG_READY
Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
4820 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62)
P0118 00 [039] - sygnał za wysoki
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:03:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.260 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Temp.płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy: wart.rzeczywista: 27.6 °C
Temperatura w układzie chłodzenia: -273.1 °C
Temperatura zewnętrzna: 26.0 °C
Zużycie paliwa: 0.00 l/h
Temperatura paliwa: -40.0 °C
Temperatura oleju silnikowego: 28.8 °C
4967 - Czujnik A temperatury paliwa (G81)
P0183 00 [039] - przerwa lub zwarcie z plusem
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:03:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.260 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Zużycie paliwa: 0.00 l/h
Temperatura oleju silnikowego: 28.8 °C
Próg ostrzegawczy oleju: 21.800 mm
Temperatura sterownika: 22.0 °C
Poziom oleju: 57.736 mm
Temperatura zewnętrzna: 26.0 °C
Temperatura paliwa: -40.0 °C
5305 - Czujnik położenia przepustnicy (G69)
P0123 00 [167] - sygnał za wysoki
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 316475 km
Data: 2077.14.16
Czas: 00:03:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 29 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.240 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw): 0.0 mg/stroke
Nastawnik przepustnicy: wartość wymagana: 100.00 %
Nastawnik przepustnicy: wartość rzeczywista: 100.00 %
Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 3.9999
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 51
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 11
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 2
Nastawnik przepustnicy: status-Bits 0-7: 0
Nastawnik przepustnicy: wart.rzecz.napięcia nieprzetworzonego: 4907.0 mV
Kody gotowości: 0 0 0 0 X
prosze o pomoc