1,9 tdi nagle osłabł..
: pn sie 06, 2018 01:03
Witam Wszystkich,
1,9 tdi / 1.9L L4 SOHC 8V FWD
Turbina wymieniona 2 lata temu na zregenerowaną.
Parę dni temu, na autostradzie ok. 150-160 km/h
i nagle pod nogą wyczuwalnie mocy zaczęło brakować.
Niepokojące szczególnie po wcześniejszej przygodzie z turbiną., która jak pisałem została jednak wymieniona.
No i tak _Dało radę bez dynamiki wejść na max 120/130 kmh ale nic ponadto w sumie.
W tryb awaryjny nie wszedł. Powoli bo powoli, z dużą elegancją przy tej okazji jednak się rozpędzal.
Po zjechaniu na parking, szybkim googlu wydawało się, że po odpoczynku odzyskuje sprawność ale raczej pozornie.
Czyli przy lekkim, delikatnym nacisku na gaz po mału, po mału jakoś się rozpędzał ale po mocniejszym przyciśnięciu słychać był świst, dmuchanie, a obroty max do powiedzmy 3t. Co wyżej to w powietrze..
Generalnie diagnosta na vag coś już zasugerował, w załączeniu log ale i pytanie na forum, czy może ktoś mógłby pomóc w interpretacji zaistniałego zjawiska właśnie.
A z błędów:
008581 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too High
P2185 - 000 - - - Intermittent
000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - -
Reasumując - jeździ.
jednak dość 'emerycko' albo można też i powiedzieć,
że ze swego rodzaju wyrafinowaną elegancją..
1,9 tdi / 1.9L L4 SOHC 8V FWD
Turbina wymieniona 2 lata temu na zregenerowaną.
Parę dni temu, na autostradzie ok. 150-160 km/h
i nagle pod nogą wyczuwalnie mocy zaczęło brakować.
Niepokojące szczególnie po wcześniejszej przygodzie z turbiną., która jak pisałem została jednak wymieniona.
No i tak _Dało radę bez dynamiki wejść na max 120/130 kmh ale nic ponadto w sumie.
W tryb awaryjny nie wszedł. Powoli bo powoli, z dużą elegancją przy tej okazji jednak się rozpędzal.
Po zjechaniu na parking, szybkim googlu wydawało się, że po odpoczynku odzyskuje sprawność ale raczej pozornie.
Czyli przy lekkim, delikatnym nacisku na gaz po mału, po mału jakoś się rozpędzał ale po mocniejszym przyciśnięciu słychać był świst, dmuchanie, a obroty max do powiedzmy 3t. Co wyżej to w powietrze..
Generalnie diagnosta na vag coś już zasugerował, w załączeniu log ale i pytanie na forum, czy może ktoś mógłby pomóc w interpretacji zaistniałego zjawiska właśnie.
A z błędów:
008581 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too High
P2185 - 000 - - - Intermittent
000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - -
Reasumując - jeździ.
jednak dość 'emerycko' albo można też i powiedzieć,
że ze swego rodzaju wyrafinowaną elegancją..