Sonda lambda do wymiany
: czw lip 18, 2019 12:08
Witam,
Mam takie pytanie odnośnie wymiany sondy lambda.
Pojawiła mi się kontrolka silnika i sprawdziłem VAGiem błędy, po czym otrzymałem:
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06A-906-033-BGU.lbl
Oznaczenie elementu: 06A 906 033 KR
Komponent: SIMOS71 1.6l 2VG 1009
Weryfikacja: --H04--- Numer seryjny: VWX7Z0G83NQ19V
Kodowanie: 0000071
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 79F95BE530D9558292-802C
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17511 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny
P1103 - 007 - moc za mała - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1344 /min
Ilość powietrza/Obr.: 130.8 mg/suw
Oporność: 0.07 kOhm
Wartość Hex: 0x0002
Obroty silnika: 2624 /min
Ilość powietrza/Obr.: 359.7 mg/suw
Oporność: 0.07 kOhm
Wartość Hex: 0x0002
18675 - Sonda lambda 1; zespół 1; napięcie odniesienia
P2243 - 006 - przerwa - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 960 /min
Ilość powietrza/Obr.: 125.4 mg/suw
Napięcie: 0.000 V
Bity binarnie: 00000010
Obroty silnika: 2464 /min
Ilość powietrza/Obr.: 250.7 mg/suw
Napięcie: 0.000 V
Bity binarnie: 00000010
Wygląda na to że jest do wymiany.
Kojarzy ktoś gdzie powyższa się znajduje i czy trudno ją wymienić?
Mam takie pytanie odnośnie wymiany sondy lambda.
Pojawiła mi się kontrolka silnika i sprawdziłem VAGiem błędy, po czym otrzymałem:
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06A-906-033-BGU.lbl
Oznaczenie elementu: 06A 906 033 KR
Komponent: SIMOS71 1.6l 2VG 1009
Weryfikacja: --H04--- Numer seryjny: VWX7Z0G83NQ19V
Kodowanie: 0000071
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 79F95BE530D9558292-802C
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17511 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny
P1103 - 007 - moc za mała - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1344 /min
Ilość powietrza/Obr.: 130.8 mg/suw
Oporność: 0.07 kOhm
Wartość Hex: 0x0002
Obroty silnika: 2624 /min
Ilość powietrza/Obr.: 359.7 mg/suw
Oporność: 0.07 kOhm
Wartość Hex: 0x0002
18675 - Sonda lambda 1; zespół 1; napięcie odniesienia
P2243 - 006 - przerwa - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 960 /min
Ilość powietrza/Obr.: 125.4 mg/suw
Napięcie: 0.000 V
Bity binarnie: 00000010
Obroty silnika: 2464 /min
Ilość powietrza/Obr.: 250.7 mg/suw
Napięcie: 0.000 V
Bity binarnie: 00000010
Wygląda na to że jest do wymiany.
Kojarzy ktoś gdzie powyższa się znajduje i czy trudno ją wymienić?