Silnik 2,0 FSI czy jest bardzo awaryjny
: sob sie 24, 2019 21:06
Witam.
Jestem nowym użytkownikiem forum i zamierzam kupić Tourana w benzynce. Wcześniej rozważałem jedynie 1,6MPI z uwagi na bezawaryjność ale mam na oku niezły egzemplarz, lecz niestety z silnikiem 2,0 FSI.
W internecie pełno opinii, żeby trzymać się z dala od silników FSI wyprodukowanych przed 2012 rokiem (ten jest z 2004 z przebiegiem 220kkm).
Wolę jednak zapytać użytkowników co sądzą o 2,0 FSI 150KM.
Ile odmian tego silnika było montowanych w pierwszej generacji Tourana?
Czy są jakieś wady fabryczne, czy czekają mnie jakieś niespodzianki w postaci drogich napraw.
Może lepszym wyborem będzie 1,6 FSI bo jest sporo takich ofert.
Z góry dziękuję za pomoc.
Jestem nowym użytkownikiem forum i zamierzam kupić Tourana w benzynce. Wcześniej rozważałem jedynie 1,6MPI z uwagi na bezawaryjność ale mam na oku niezły egzemplarz, lecz niestety z silnikiem 2,0 FSI.
W internecie pełno opinii, żeby trzymać się z dala od silników FSI wyprodukowanych przed 2012 rokiem (ten jest z 2004 z przebiegiem 220kkm).
Wolę jednak zapytać użytkowników co sądzą o 2,0 FSI 150KM.
Ile odmian tego silnika było montowanych w pierwszej generacji Tourana?
Czy są jakieś wady fabryczne, czy czekają mnie jakieś niespodzianki w postaci drogich napraw.
Może lepszym wyborem będzie 1,6 FSI bo jest sporo takich ofert.
Z góry dziękuję za pomoc.