Problem po wymianie regulatora cisnienia
- Vincent83
- Zaawansowany
- Posty: 337
- Rejestracja: śr lis 27, 2013 19:42
- Auto:: VW Touran 2007 2.0TDI BKD
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: Luboń
- Podziękował: 49 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Problem po wymianie regulatora cisnienia
Cześć.
Mam problem z autem VW Touran 1T3 2012 rok, 2.0TDI CR, 140km, DSG.
Kolega przyjechał do mnie z falującymi obrotami.
Po zeskanowaniu wyszedł błąd:
Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 03L 906 018 MK HW: 03L 907 309 N
Component and/or Version: R4 2,0L EDC H28 4321
Software Coding: 001D001A042401080000
Work Shop Code: WSC 50433 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018MK 003006 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018MK.rod
VCID: 7F0D699AE63C56BAD9-802A
1 Fault Found:
5174 - Fuel Pressure Regulation
P1065 00 [096] - Regulation Discrepancy
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 168245 km
Date: 2019.09.09
Time: 17:15:24
Engine speed: 813.00 /min
Normed load value: 54.5 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 65 °C
Intake air temperature: 36 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.540 V
Unlearning counter according OBD: 40
Engine status: COENG_RUNNING
Fuel temperature: 38.0 °C
Mean injection quantity: 14.46 mg/stroke
Pressure control valve adaptation factor: 1.3000
Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure: 517100 hPa
High fuel pressure: specified value: 554700 hPa
Fuel high pressure: actual value: 605400 hPa
Wymiana regulatora ciśnienia w szynie paliwowej i niby wszystko OK. Auto ładnie odpaliło, ładnie, równo chodziło na biegu jałowym, nie było żadnych błędów.
Jazda próbna i zonk… Auto weszło w tryb awaryjny (migająca kontrolka świec) i ledwo jechało.
Ponowny skan i wyszły takie błędy:
Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 03L 906 018 MK HW: 03L 907 309 N
Component and/or Version: R4 2,0L EDC H28 4321
Software Coding: 001D001A042401080000
Work Shop Code: WSC 50433 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018MK 003006 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018MK.rod
VCID: 7F0D699AE63C56BAD9-802A
3 Faults Found:
5211 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [167] - Too Low
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 168359 km
Date: 2019.09.13
Time: 19:36:10
Engine speed: 1453.00 /min
Normed load value: 58.0 %
Vehicle speed: 17 km/h
Coolant temperature: 57 °C
Intake air temperature: 33 °C
Ambient air pressure: 1020 mbar
Voltage terminal 30: 14.580 V
Unlearning counter according OBD: 80
Fuel temperature: 36.3 °C
Mean injection quantity: 23.17 mg/stroke
Rail pressure regulation: status-Bit 0: 00000101
Fuel high pressure: actual value: 571300 hPa
High fuel pressure: specified value: 857500 hPa
Pressure control valve adaptation factor: 1.1558
Fuel level: 12.00 l
5212 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [039] - Too Low
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 168359 km
Date: 2019.09.13
Time: 19:36:11
Engine speed: 1623.00 /min
Normed load value: 86.3 %
Vehicle speed: 20 km/h
Coolant temperature: 57 °C
Intake air temperature: 33 °C
Ambient air pressure: 1020 mbar
Voltage terminal 30: 14.600 V
Unlearning counter according OBD: 80
Fuel temperature: 36.3 °C
Mean injection quantity: 20.38 mg/stroke
Rail pressure regulation: status-Bit 0: 00000101
Fuel high pressure: actual value: 581000 hPa
High fuel pressure: specified value: 886500 hPa
Pressure control valve adaptation factor: 1.1558
Fuel level: 12.00 l
5175 - Fuel Pressure Regulation
P1065 00 [039] - Regulation Discrepancy
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 168359 km
Date: 2019.09.13
Time: 19:36:12
Engine speed: 1731.00 /min
Normed load value: 70.2 %
Vehicle speed: 23 km/h
Coolant temperature: 57 °C
Intake air temperature: 32 °C
Ambient air pressure: 1020 mbar
Voltage terminal 30: 14.520 V
Unlearning counter according OBD: 40
Engine status: COENG_RUNNING
Fuel temperature: 36.3 °C
Mean injection quantity: 14.93 mg/stroke
Pressure control valve adaptation factor: 0.7000
Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure: 1.2114e+006 hPa
High fuel pressure: specified value: 806800 hPa
Fuel high pressure: actual value: 588300 hPa
Po wyłączeniu silnika kontrolka świec znika i pojawia się znowu podczas jazdy. Na biegu jałowym można gazować do 2500 obr i wszystko jest ok, żadnych błędów.
Przejrzałem różne fora i ludzie mieli takie same problemy, ale często kończyło się na wymianie wielu elementów układu paliwowego i niewiele to pomagało.
Macie jakieś pomysły?
Pozdrawiam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mam problem z autem VW Touran 1T3 2012 rok, 2.0TDI CR, 140km, DSG.
Kolega przyjechał do mnie z falującymi obrotami.
Po zeskanowaniu wyszedł błąd:
Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 03L 906 018 MK HW: 03L 907 309 N
Component and/or Version: R4 2,0L EDC H28 4321
Software Coding: 001D001A042401080000
Work Shop Code: WSC 50433 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018MK 003006 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018MK.rod
VCID: 7F0D699AE63C56BAD9-802A
1 Fault Found:
5174 - Fuel Pressure Regulation
P1065 00 [096] - Regulation Discrepancy
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 168245 km
Date: 2019.09.09
Time: 17:15:24
Engine speed: 813.00 /min
Normed load value: 54.5 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 65 °C
Intake air temperature: 36 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.540 V
Unlearning counter according OBD: 40
Engine status: COENG_RUNNING
Fuel temperature: 38.0 °C
Mean injection quantity: 14.46 mg/stroke
Pressure control valve adaptation factor: 1.3000
Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure: 517100 hPa
High fuel pressure: specified value: 554700 hPa
Fuel high pressure: actual value: 605400 hPa
Wymiana regulatora ciśnienia w szynie paliwowej i niby wszystko OK. Auto ładnie odpaliło, ładnie, równo chodziło na biegu jałowym, nie było żadnych błędów.
Jazda próbna i zonk… Auto weszło w tryb awaryjny (migająca kontrolka świec) i ledwo jechało.
Ponowny skan i wyszły takie błędy:
Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 03L 906 018 MK HW: 03L 907 309 N
Component and/or Version: R4 2,0L EDC H28 4321
Software Coding: 001D001A042401080000
Work Shop Code: WSC 50433 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018MK 003006 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018MK.rod
VCID: 7F0D699AE63C56BAD9-802A
3 Faults Found:
5211 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [167] - Too Low
MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 168359 km
Date: 2019.09.13
Time: 19:36:10
Engine speed: 1453.00 /min
Normed load value: 58.0 %
Vehicle speed: 17 km/h
Coolant temperature: 57 °C
Intake air temperature: 33 °C
Ambient air pressure: 1020 mbar
Voltage terminal 30: 14.580 V
Unlearning counter according OBD: 80
Fuel temperature: 36.3 °C
Mean injection quantity: 23.17 mg/stroke
Rail pressure regulation: status-Bit 0: 00000101
Fuel high pressure: actual value: 571300 hPa
High fuel pressure: specified value: 857500 hPa
Pressure control valve adaptation factor: 1.1558
Fuel level: 12.00 l
5212 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [039] - Too Low
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 168359 km
Date: 2019.09.13
Time: 19:36:11
Engine speed: 1623.00 /min
Normed load value: 86.3 %
Vehicle speed: 20 km/h
Coolant temperature: 57 °C
Intake air temperature: 33 °C
Ambient air pressure: 1020 mbar
Voltage terminal 30: 14.600 V
Unlearning counter according OBD: 80
Fuel temperature: 36.3 °C
Mean injection quantity: 20.38 mg/stroke
Rail pressure regulation: status-Bit 0: 00000101
Fuel high pressure: actual value: 581000 hPa
High fuel pressure: specified value: 886500 hPa
Pressure control valve adaptation factor: 1.1558
Fuel level: 12.00 l
5175 - Fuel Pressure Regulation
P1065 00 [039] - Regulation Discrepancy
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 168359 km
Date: 2019.09.13
Time: 19:36:12
Engine speed: 1731.00 /min
Normed load value: 70.2 %
Vehicle speed: 23 km/h
Coolant temperature: 57 °C
Intake air temperature: 32 °C
Ambient air pressure: 1020 mbar
Voltage terminal 30: 14.520 V
Unlearning counter according OBD: 40
Engine status: COENG_RUNNING
Fuel temperature: 36.3 °C
Mean injection quantity: 14.93 mg/stroke
Pressure control valve adaptation factor: 0.7000
Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure: 1.2114e+006 hPa
High fuel pressure: specified value: 806800 hPa
Fuel high pressure: actual value: 588300 hPa
Po wyłączeniu silnika kontrolka świec znika i pojawia się znowu podczas jazdy. Na biegu jałowym można gazować do 2500 obr i wszystko jest ok, żadnych błędów.
Przejrzałem różne fora i ludzie mieli takie same problemy, ale często kończyło się na wymianie wielu elementów układu paliwowego i niewiele to pomagało.
Macie jakieś pomysły?
Pozdrawiam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

-
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: wt maja 15, 2012 17:47
- Auto:: 2.0 TDI 140 KM ,DSG 2005
- Imię:: Zbigniew
- Lokalizacja: trębaczew
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Problem po wymianie regulatora cisnienia
Pytanie czy ciśnienie jest za małe czy czujnik ciśnienia uszkodzony i źle pokazuje ,więc trzeba by zrobić pomiary.Zawsze warto jednak zacząć od filtra paliwa.
- Vincent83
- Zaawansowany
- Posty: 337
- Rejestracja: śr lis 27, 2013 19:42
- Auto:: VW Touran 2007 2.0TDI BKD
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: Luboń
- Podziękował: 49 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Problem po wymianie regulatora cisnienia
Wymiana filtra nic nie dała... 
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

-
- Przeglądacz
- Posty: 134
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2018 18:44
- Auto:: touran 2003 1.6 16v bag f
- Imię:: Rafał
- Lokalizacja: Pomorskie
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problem po wymianie regulatora cisnienia
Do warsztatu zmierzyć ciśnienie na listwie, usługa nie droga, a jak lubisz się bawić to przyyszłościowy będzie prosty zestaw w walizeczce na znanym portalu aukcyjnym. Do pomiaru wykasuj błędy chwilowo jak się da
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4953
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: Problem po wymianie regulatora cisnienia
Chyba nie wiesz jak się mierzy ciśnienie na szynie kolego.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- Vincent83
- Zaawansowany
- Posty: 337
- Rejestracja: śr lis 27, 2013 19:42
- Auto:: VW Touran 2007 2.0TDI BKD
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: Luboń
- Podziękował: 49 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Problem po wymianie regulatora cisnienia
Najlepsze jest to, że założyłem stary regulator i auto znów telepie, ale nie ma żadnego błędu i jedzie normalnie...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

- wesol
- Władca postów
- Posty: 4953
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: Problem po wymianie regulatora cisnienia
Kabloteke sprawdziłeś od tego regulatora? To coprawda dwa dość grube kabelki ale ja bym jeszcze na podszybie kuknął. Tam masz ecm więc i kable do niego idą a tam dość często i jezioro też bywa. Czujnik ciśnienia na szynie oraz kabloteke jego też warto sprawdzić.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
-
- Przeglądacz
- Posty: 134
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2018 18:44
- Auto:: touran 2003 1.6 16v bag f
- Imię:: Rafał
- Lokalizacja: Pomorskie
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problem po wymianie regulatora cisnienia
Masz rację, miałem podchodzić do tematu albo dać komuś ale obyło się bez tego winny był zły filtr. Natomiast wszyscy radzili kupić zestaw za parę złotówek żeby mieć pewność że jest bądź nie jest odpowiednio ciśnienie regulowane. Ani że mnie alfa ani omegawesol pisze:Chyba nie wiesz jak się mierzy ciśnienie na szynie kolego.
- Vincent83
- Zaawansowany
- Posty: 337
- Rejestracja: śr lis 27, 2013 19:42
- Auto:: VW Touran 2007 2.0TDI BKD
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: Luboń
- Podziękował: 49 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Problem po wymianie regulatora cisnienia
Po założeniu z powrotem starego regulatora (tak, wiem, że wg instrukcji można montować go tylko raz) błędy poznikały, auto jedzie normalnie, nie przechodzi w tryb awaryjny, tylko na postoju skaczą obroty i telepie budą. Kabli nie sprawdzałem, bo gość wziął auto w takim stanie. Nie mniej temat nie jest zamknięty.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

- wesol
- Władca postów
- Posty: 4953
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: Problem po wymianie regulatora cisnienia
Ciśnienie w benzynie to można sobie mierzyć nawet ciśnieniomierze do kół. TM jest kilka barów. Nawet w TDI pd ciśnienie na pompie tandemowej jest do 10 barów. Niestety na szynie CR ciśnienie mamy od kilkuset do prawie 2000 barów. Na to niestety nie ma rakowych ciśnieniomierzy. Znaczy się są ale nie praktykuje się tego. Jak już to się podłącza elektronikę do czujnika i na wyświetlaczu odczytujemy wynik. W CR jeśli mnie pamięć nie myli choć to zależne od jednostki z jaką mamy do czynienua to samo odpalanie silnika to chyba minimum 260 barów na szynie.
Ja bym kuknął w czujnik ciśnienia i regulator jeszcze raz a jak nie to jeszcze pompę CR.
Ja bym kuknął w czujnik ciśnienia i regulator jeszcze raz a jak nie to jeszcze pompę CR.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- Vincent83
- Zaawansowany
- Posty: 337
- Rejestracja: śr lis 27, 2013 19:42
- Auto:: VW Touran 2007 2.0TDI BKD
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: Luboń
- Podziękował: 49 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Problem po wymianie regulatora cisnienia
Właśnie zastanawiam się nad czujnikiem. Chętnie bym podmienił żeby sprawdzić bo wymieniać to można wszystko. Czytałem na innym forum, że ktoś wymienił praktycznie wszystko co możliwe i nadal miał podobną sytuację.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
