2.0 BMM problem z odpalaniem
- Wojol
- Użytkownik
- Posty: 215
- Rejestracja: śr mar 15, 2017 16:52
- Auto:: 1T2, 2.0 BMM, 2007
- Imię:: Krzysiek
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
2.0 BMM problem z odpalaniem
Witam,
posiadam Tourana z silnikiem 2.0 BMM u którego została podniesiona moc u Jacka do 159km.
Gdy auto stoi powyżej 12h i temperatura spada poniżej zera auto ma ciężej odpalić tzn dopiero za 2/3 zakręceniem odpala natomiast gdy silnik jest rozgrzany i próbuję go odpalić to odpala od strzała jednak po sekundzie gaśnie, kolejne odpalenie odbywa się bez problemu. Te objawy nie pojawiają się za każdym razem a sporadycznie, w czym tkwi problem?
Wtryski z uszczelniaczami wymienione około 40tyś km temu, nowy wałek z panewkami, rozrusznik 13 zębowy z start/stopa, akuś w bardzo dobrym stanie.
posiadam Tourana z silnikiem 2.0 BMM u którego została podniesiona moc u Jacka do 159km.
Gdy auto stoi powyżej 12h i temperatura spada poniżej zera auto ma ciężej odpalić tzn dopiero za 2/3 zakręceniem odpala natomiast gdy silnik jest rozgrzany i próbuję go odpalić to odpala od strzała jednak po sekundzie gaśnie, kolejne odpalenie odbywa się bez problemu. Te objawy nie pojawiają się za każdym razem a sporadycznie, w czym tkwi problem?
Wtryski z uszczelniaczami wymienione około 40tyś km temu, nowy wałek z panewkami, rozrusznik 13 zębowy z start/stopa, akuś w bardzo dobrym stanie.
- Wojol
- Użytkownik
- Posty: 215
- Rejestracja: śr mar 15, 2017 16:52
- Auto:: 1T2, 2.0 BMM, 2007
- Imię:: Krzysiek
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: 2.0 BMM problem z odpalaniem
A coś więcej na ten temat? Co zauważyłem, gdy tankuje i włożę pistolet do końca i chce tankowac od razu go wybija, muszę go troszkę wyciagnac aby móc zatankować.
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4960
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: 2.0 BMM problem z odpalaniem
Wywal ten filtr oryginalny na początek i wstaw zwykły puszkowy.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: 2.0 BMM problem z odpalaniem
A olej silnikowy nie pokazał się czasem w paliwie?
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- Wojol
- Użytkownik
- Posty: 215
- Rejestracja: śr mar 15, 2017 16:52
- Auto:: 1T2, 2.0 BMM, 2007
- Imię:: Krzysiek
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: 2.0 BMM problem z odpalaniem
W jaki sposób to sprawdzić?
Co jest dziwne, 40tys km temu w aucie zostało dużo rzeczy zrobionych a potrafi puścić baką przy odpaleniu jak i przy redukcji w czasie jazdy
Co jest dziwne, 40tys km temu w aucie zostało dużo rzeczy zrobionych a potrafi puścić baką przy odpaleniu jak i przy redukcji w czasie jazdy
- marcyb3
- Expert
- Posty: 1236
- Rejestracja: sob kwie 04, 2015 22:36
- Auto:: Touran 1,9 105 KM,2007r
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Jastrowie
- Podziękował: 141 razy
- Otrzymał podziękowań: 182 razy
Re: 2.0 BMM problem z odpalaniem
Wyciągnij filtr paliwa i zobacz czy paliwo jest czysteWojol pisze:W jaki sposób to sprawdzić?
Co jest dziwne, 40tys km temu w aucie zostało dużo rzeczy zrobionych a potrafi puścić baką przy odpaleniu jak i przy redukcji w czasie jazdy
Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka
Jestem Marcin z Jastrowia
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
-
- Posty: 3
- Rejestracja: pn cze 22, 2020 05:28
- Auto:: vw touran 2.0tdi BMM 2007
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Kielce
Re: 2.0 BMM problem z odpalaniem
Witajcie,
Ja mam identyczny problem w swoim touranie 2.0 BMM
Ciezko pali na zimnym silniku.
Juz wtryski wymieniłem, świece, uszczelniacze.
Ostatnio byla wymieniona pompa vacum i problem znikł. Ale po ok 2 tyg i dluzszysz trasach takich po ok 500km problem znowy wrocil.
Proszę o poradę co dalej ....
Ja mam identyczny problem w swoim touranie 2.0 BMM
Ciezko pali na zimnym silniku.
Juz wtryski wymieniłem, świece, uszczelniacze.
Ostatnio byla wymieniona pompa vacum i problem znikł. Ale po ok 2 tyg i dluzszysz trasach takich po ok 500km problem znowy wrocil.
Proszę o poradę co dalej ....
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: 2.0 BMM problem z odpalaniem
Bywa w takich przypadkach , ze winna jest pompka w baku.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
-
- Posty: 3
- Rejestracja: pn cze 22, 2020 05:28
- Auto:: vw touran 2.0tdi BMM 2007
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Kielce
Re: 2.0 BMM problem z odpalaniem
Problem z paleniem po wymianie pompy w zbiorniku minal. Ale niestety pojawil się nowy. Siwy dym z rury. Dpf usunięty i dalej to samo. Ratunku juz mam dosyć tego auta pomóżcie. Mój mechNik rozklada juz ręce.
-- Cz lip 16, 2020 21:03 --
Zaznaczę ze plyn chlodniczy nie ubywa oraz stan oleju się nie podnosi. Na zimnym silniku jest ok ale jak temp jest juz na 90 stopni to jest siwo
-- Cz lip 16, 2020 21:03 --
Zaznaczę ze plyn chlodniczy nie ubywa oraz stan oleju się nie podnosi. Na zimnym silniku jest ok ale jak temp jest juz na 90 stopni to jest siwo
- Wojol
- Użytkownik
- Posty: 215
- Rejestracja: śr mar 15, 2017 16:52
- Auto:: 1T2, 2.0 BMM, 2007
- Imię:: Krzysiek
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: 2.0 BMM problem z odpalaniem
W jaki sposób sprawdzić czy to pompa w baku?
Może i u mnie problem leży po stronie tej pompy bądź vaccu.
Może i u mnie problem leży po stronie tej pompy bądź vaccu.
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4960
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: 2.0 BMM problem z odpalaniem
Wężyk od filtra odłącz i zobacz czy leje się paliwo po przekręceniu kluczyka. Ciśnienia tam wielkiego nie ma i tam gównie chodzi oto by oporów nie robić dla tandema. Sam tandem to podłącz pod ciśnieniomierz i podaj wartości kreceniu, rozrusznikiem, jałowych i na obrotach 3000.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC