Logi AZV - pompowtryski
-
- Początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: pn wrz 25, 2017 15:52
- Auto:: a3 8p
- Imię:: Łukasz
- Lokalizacja: PL
Logi AZV - pompowtryski
Witam, jestem po regeneracji pompowtryskiwacza na cylindrze 3. Przed regeneracją korekcje szalały od +1.7mg/suw do +2.2mg/suw na tym cylindrze, BIP'y miałem w okolicy od -15 do +5. Po regeneracji korekcje wg mnie są bardzo dobre, jednak martwię się trochę o BIP'y które oscylują nawet do +50, czy jest to normalne w silniku 2.0 TDI 16V AZV ? Wrzucam logi:
1. Auto z rana po odpaleniu (nierozgrzany) grupy 013,018,023 oraz krótka przejażdżka:
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_6iaWim.html
2. Auto po krótkiej przejażdżce, chwilowa przerwa oraz dalsza jazda, grupy 001,013,023:
http://vaglogi.pl/log-001_013_023_1P5TS.html
3. Auto po dalszej jeździe, chwile później rozgrzany, grupy 013,013,023:
http://vaglogi.pl/log-001_013_023_o9nCo.html
4. Auto na postoju, rozgrzane, grupy 004,013,023:
http://vaglogi.pl/log-004_013_023_ud3DrmO.html
Dodam, że auto to Audi A3 8P 2004r AZV DSG DQ250. Ku mojemu zdziwieniu pompowtryskiwacze, które w nim siedziały miały numer z końcówką B (manual ?). Czy czasem te auto nie powinno mieć kompletu pompowtrysków z końcówką G ? Sterownik ECU: 03G 906 016 BH
Pozdrawiam.
1. Auto z rana po odpaleniu (nierozgrzany) grupy 013,018,023 oraz krótka przejażdżka:
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_6iaWim.html
2. Auto po krótkiej przejażdżce, chwilowa przerwa oraz dalsza jazda, grupy 001,013,023:
http://vaglogi.pl/log-001_013_023_1P5TS.html
3. Auto po dalszej jeździe, chwile później rozgrzany, grupy 013,013,023:
http://vaglogi.pl/log-001_013_023_o9nCo.html
4. Auto na postoju, rozgrzane, grupy 004,013,023:
http://vaglogi.pl/log-004_013_023_ud3DrmO.html
Dodam, że auto to Audi A3 8P 2004r AZV DSG DQ250. Ku mojemu zdziwieniu pompowtryskiwacze, które w nim siedziały miały numer z końcówką B (manual ?). Czy czasem te auto nie powinno mieć kompletu pompowtrysków z końcówką G ? Sterownik ECU: 03G 906 016 BH
Pozdrawiam.
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4954
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: Logi AZV - pompowtryski
To już mocny stan podgorączkowy. Ważne są te wartości na plusie bo one świadczą o problemie. Minusowe tylko korygują pracę tych plusowych. Dobre korekcje to tak do 0.5 a nawet i mniej.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
-
- Początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: pn wrz 25, 2017 15:52
- Auto:: a3 8p
- Imię:: Łukasz
- Lokalizacja: PL
Re: Logi AZV - pompowtryski
No ale ten 3 osiąga nawet 50 i więcej, to nie za dużo? Które wtryski wg Ciebie są jeszcze do roboty?
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4954
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: Logi AZV - pompowtryski
Nie bipy są okej. Ta pompka z wartościami dużymi na plusie ma słabą wydajność paliwową. Trzebaby zamienić ja miejscami z jakąś inną i wtedy loga robić.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Logi AZV - pompowtryski
Zapomniałeś dopisać .... zamienić i założyć nowe śruby mocującewesol pisze:Nie bipy są okej. Ta pompka z wartościami dużymi na plusie ma słabą wydajność paliwową. Trzebaby zamienić ja miejscami z jakąś inną i wtedy loga robić.

Wg mnie chora polityka naprawy jednego wtrysku bez demontażu i chociazby sprawdzenia i regulacji pozostałych .
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
-
- Początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: pn wrz 25, 2017 15:52
- Auto:: a3 8p
- Imię:: Łukasz
- Lokalizacja: PL
Re: Logi AZV - pompowtryski
JacaTouran - śruby są nowe włożone byłem przy wymianie
Jednakże jest jedna kwestia. Auto ma DSG, wyciągnęliśmy pompowtrysk a tam komplet z końcówką B, wsadzony został G... Auto normalnie śmiga, ma pełną moc, nie faluje, nie ma błędów, korekcje na 3 cylindrze regenerowanym G bdb tylko ten BIP wysoki. Czy to czasem nie przez to, że tam jest G ? Byłem pewien na 100 procent, że jeżeli auto ma automata to powinien być tam wtrysk G... Teraz nie wiem co robić, czy kupić 3 pompowtryski z G czy naprawić ten swój uszkodzony B. Co radzisz ? Czy można póki co tym autem jeździć na 1 pompowtrysku z innej parafii ?
Pompowtrysk po regeneracji, jak widać bardzo dobrze wykonana robota bo 3 cylinder wzorcowy.
Sterownik ECU: 03G 906 016 BH, chyba powinien te G też ogarnąć?

Pompowtrysk po regeneracji, jak widać bardzo dobrze wykonana robota bo 3 cylinder wzorcowy.
Sterownik ECU: 03G 906 016 BH, chyba powinien te G też ogarnąć?
Ostatnio zmieniony sob lut 22, 2020 13:16 przez rotter, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: pn wrz 25, 2017 15:52
- Auto:: a3 8p
- Imię:: Łukasz
- Lokalizacja: PL
Re: Logi AZV - pompowtryski
Generalnie myślę nad zmianą wszystkich na G, ale stopniowo... mogę na tym jezdzic poki co? Jakie moga byc objawy lub ewentualne usterki?
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4954
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: Logi AZV - pompowtryski
Czyli jakbyś wywalił skrzynie DSG i wstawił manualna to musiałbyś też wtryski wymienić. ETKA nie rozgranicza czy DSG czyanual. Podaje że i te i te mogą siedzieć w aucie. Ważne by wszystkie były z G albo z B. W zasadzie to ważne by wszystkie wtryski były równe czyli tak samo podające paliwo.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
-
- Początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: pn wrz 25, 2017 15:52
- Auto:: a3 8p
- Imię:: Łukasz
- Lokalizacja: PL
Re: Logi AZV - pompowtryski
Kiedyś ludzie wspominali o zmianie oprogramowania zeby obslugiwaly dane wtryski? Czy jest koniecznosc robienia takiego czegos jezeli tu fabrycznie jest DSG, a wtryski byly z koncowka B?
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4954
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: Logi AZV - pompowtryski
Odpowiem ci jeszcze raz. ETKA podaje że dla silnika azv są pompki i B i G. Nie ma nic o tym czy DSG czy manual. A jakby silnik trafił do łodzi to jakie pompki by mialy być?
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC