Prosze o informacje czy zakup Tourana 2012 z silnikiem jak ponizej, DSG z przebiegiem 280K ma w ogole jakis sens i sie pchac dalej w ogledziny samochodu?
Z tego co wyczytalem w internecie to te silniki zostaly poprawione (Common Rail) i nie maja takich przypadlosci jak poprzednia generacja.
KOD SILNIKA: CFHC KONFIGURACJA SILNIKA: Inline Engine
Typ silnika: L4 ZAWORY: DOHC
ZAWORY: 16 POJEMNOSC SI: 1968
POJEMNOŚĆ CID: 120 POJEMNOŚĆ NOMINALNA: 2.0
Konie mechaniczne: 140 MOC KILOWATY: 103
TYP PALIWA: DIESEL STANDARD EMISJI: EURO 5
DRIVELINE: FWD STEROWANIE: LHD
Typ skrzyni biegów: Automatic MARKA: Volkswagen
MODEL: Touran TYP NADWOZIA: MPV
KLASA POJAZDU: KOMPAKTOWY MPV TYP POJAZDU: POJAZD WIELOZADANIOWY
ROK MODELOWY: 2012 ROK BUDOWY: 2011
DATA PRODUKCJI: 2011-05-04 POJEMNOSC SI: 1968
CYFRA KONTROLNA: nie dotyczy
Czesc wiedzy pochodzi z:
http://www.motodiesel.pl/silniki/4846-s ... tml?site=2
Jak mamy tu speca z warszawy ktory za zlote monety pomoze w ogledzinach to prosze o kontakt

Samochod bedzie uzywany w wiekszosci jako nurkowoz wiec sporo sprzetu musi udzwignac
