egr agr 2.0 TDI CFHC wyciąć czy wymienić?
: śr lis 11, 2020 13:27
Witam wszystkich serdecznie szukam pomocy w diagnozie i rozwiązaniu problemu.
Jest to mój pierwszy post i będę wdzięczny za każdą odpowiedź.
Problem polega na tym iż Touran zaczoł mi dymić.
Historia wygląda tak: Kupiłem auto z 5 miesięcy temu od początku był problem z ubywającym płynem chłodniczym, i nie dogrzewał się czasem 70 stopni 50 stopni a nawet wskazówka sie nie podnosiła. Jak autem zrobiłem z 8t.km to dolałem około 5 litrów płynu. raz ubywa więcej a raz mniej. auto pali na dotyk w oleju nie robi się masło bo ostatnio zmieniałem wszystko jak trzeba nigdzie olej nie ucieka sucho. Na czasie wymienię termostat DSG bo coś słabo mi grzeje no i właśnie go podejrzewam. auto kopci obroty się nie podnoszą czyli DPF ok OBD pokazuje raptem 10gram sadzy. kupię tester i sprawdzę uszczelkę pod głowica. Ale naj bardziej mi podpada EGR takie holerstwo nikomu nie potrzebne. Jeżeli okaże się że chłodniczka spalin przepuszcza płyn to myślę zeby go usunąć.
Moje zapytanie brzmi: czy dobrym tropem idę czy coś jeszcze mogę sprawdzić np. wtryski?
EGR ewentualnie wymienić na nowy czy całkiem usunąć? czy ktoś to robił w silniku CFHC. dziękuję za każdą podpowiedź pozdrawiam.
Jest to mój pierwszy post i będę wdzięczny za każdą odpowiedź.
Problem polega na tym iż Touran zaczoł mi dymić.
Historia wygląda tak: Kupiłem auto z 5 miesięcy temu od początku był problem z ubywającym płynem chłodniczym, i nie dogrzewał się czasem 70 stopni 50 stopni a nawet wskazówka sie nie podnosiła. Jak autem zrobiłem z 8t.km to dolałem około 5 litrów płynu. raz ubywa więcej a raz mniej. auto pali na dotyk w oleju nie robi się masło bo ostatnio zmieniałem wszystko jak trzeba nigdzie olej nie ucieka sucho. Na czasie wymienię termostat DSG bo coś słabo mi grzeje no i właśnie go podejrzewam. auto kopci obroty się nie podnoszą czyli DPF ok OBD pokazuje raptem 10gram sadzy. kupię tester i sprawdzę uszczelkę pod głowica. Ale naj bardziej mi podpada EGR takie holerstwo nikomu nie potrzebne. Jeżeli okaże się że chłodniczka spalin przepuszcza płyn to myślę zeby go usunąć.
Moje zapytanie brzmi: czy dobrym tropem idę czy coś jeszcze mogę sprawdzić np. wtryski?
EGR ewentualnie wymienić na nowy czy całkiem usunąć? czy ktoś to robił w silniku CFHC. dziękuję za każdą podpowiedź pozdrawiam.