Brak mocy do 2 tys. Obrotów
: pn lut 14, 2022 19:00
Witam . Mam problem od dłuższego czasu z BLS-em .
Turbina była regenerowana rok temu ale to raczej nie jest problem bo na starej było podobnie ...
Przy rozpędzaniu trzeba praktycznie gaz wciskać do oporu żeby szybciej silnik się rozbujał a w okolicy 2 tys. Dostaje kopa i już ciągnie , na w pół. Wciśniętym gazie przy rozpędzaniu potrafi (nie zawsze) ostro zakopcic i wali (tak jakby po zaworach ) i nagle coś go puści i już jedzie .
Wstawiony rok temu katalizator oraz wyłączony programowo EGR i wywalona chłodnicza spalin ( wtyczka wypięta i błędu nie ma ) program nie wchodzi w tryb awaryjny( 200 km /h wyciąga ale dół porażka), podciśnienie szczelne ,
Wymiana zaworu N75 na nowy pierburga nawet pogorszyła sprawę i założyłem z powrotem stary ... Podciśnienie nie sprawdziłem wakuometrem ale sztanga turbiny ładnie schodzi na sam dół i hamulce są ok . Przepływke podmienialem i też dupa , nawet na rozpiętej wtyczce nic się nie zmieniło .
Brak pomysłu ... Mapa silnika według magika jest w porządku . Wałek rozrządu też zakładałem nowy + szklanki ( wałek dedykowany pod DPF)
Niestety pierwszy raz spotkałem się z tak topornym silnikiem a to już mój 3 TDI

Turbina była regenerowana rok temu ale to raczej nie jest problem bo na starej było podobnie ...
Przy rozpędzaniu trzeba praktycznie gaz wciskać do oporu żeby szybciej silnik się rozbujał a w okolicy 2 tys. Dostaje kopa i już ciągnie , na w pół. Wciśniętym gazie przy rozpędzaniu potrafi (nie zawsze) ostro zakopcic i wali (tak jakby po zaworach ) i nagle coś go puści i już jedzie .
Wstawiony rok temu katalizator oraz wyłączony programowo EGR i wywalona chłodnicza spalin ( wtyczka wypięta i błędu nie ma ) program nie wchodzi w tryb awaryjny( 200 km /h wyciąga ale dół porażka), podciśnienie szczelne ,
Wymiana zaworu N75 na nowy pierburga nawet pogorszyła sprawę i założyłem z powrotem stary ... Podciśnienie nie sprawdziłem wakuometrem ale sztanga turbiny ładnie schodzi na sam dół i hamulce są ok . Przepływke podmienialem i też dupa , nawet na rozpiętej wtyczce nic się nie zmieniło .
Brak pomysłu ... Mapa silnika według magika jest w porządku . Wałek rozrządu też zakładałem nowy + szklanki ( wałek dedykowany pod DPF)
Niestety pierwszy raz spotkałem się z tak topornym silnikiem a to już mój 3 TDI

