Witam, mam problem z rdzewiejącymi progami i nadkolami. Póki co niewielkie. Chciałbym o porządnie ogarnąć. Możecie polecić jakiś solidny warsztat w Dolnośląskim (okolice Kłodzka lub dalej jeżeli warto...), który specjalizuje się w tego typu naprawach?
Poniżej zdjęcia (link do albumu google):
https://photos.app.goo.gl/7n2Ak9ZUtRarkkoi6
Rdzewiejące progi i nadkola - namiar na warsztat (DOL)
- swimmer
- Expert
- Posty: 1287
- Rejestracja: sob paź 18, 2014 18:30
- Auto:: VW Touran
- Imię:: Lukasz
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 118 razy
Re: Rdzewiejące progi i nadkola - namiar na warsztat (DOL)
ogarnałeś? mnie też to czeka. jestem z Wrocławia a tutaj ceny blacharzy to połowa wartości auta...
-
- Kandydat
- Posty: 5
- Rejestracja: czw wrz 23, 2021 09:30
- Auto:: Touran, 2.0 BMN 170, 2004
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Polska
Re: Rdzewiejące progi i nadkola - namiar na warsztat (DOL)
tak ogarnąłem tydzień temu 
rdzy było sporo i trzeba było wstawiać reparaturki progów z tyłu i z przodu
wstępna wycena jakby nie było trzeba robić reperaturek to 600zł za stronę
ale po drodze wyszły reparaturki i jeszcze malowałem drzwi jedna z naprawa rdzy w ogół klamki
zapłaciłem ok 2400
dodatkowo ogarnięta została rdza w innych miejscach m. in. w nadkolach z tyłu przy amortyzatorze
podeślę jakieś fotki jak znajdę
mogę tez podać namiar na blacharza, lakiernika gdybyś był zainteresowany, okolice Kłodzka (~90km od Wro)
pamiętaj, że wycena jest raczej indywidualna w zależności od stanu auta
i dodam jeszcze, że większość doświadczonych blacharzy nie lubi takich tematów bo trzeba się narobić a różnie z efektami, jak to mówią "ruda ciężko wygonić", wola naprostować parę podłużnic w autach dla handlarzy i kroić ile wlezie
ps. czeka mnie jeszcze ogarnięcie błotników z przodu, ale ogólnie auto w dobrym stanie technicznym jeżeli chodzi o silnik itp. i mam zamiar nim pojeździć więc zainwestowałem
-- Cz kwi 13, 2023 12:27 --







rdzy było sporo i trzeba było wstawiać reparaturki progów z tyłu i z przodu
wstępna wycena jakby nie było trzeba robić reperaturek to 600zł za stronę
ale po drodze wyszły reparaturki i jeszcze malowałem drzwi jedna z naprawa rdzy w ogół klamki
zapłaciłem ok 2400

dodatkowo ogarnięta została rdza w innych miejscach m. in. w nadkolach z tyłu przy amortyzatorze
podeślę jakieś fotki jak znajdę
mogę tez podać namiar na blacharza, lakiernika gdybyś był zainteresowany, okolice Kłodzka (~90km od Wro)
pamiętaj, że wycena jest raczej indywidualna w zależności od stanu auta
i dodam jeszcze, że większość doświadczonych blacharzy nie lubi takich tematów bo trzeba się narobić a różnie z efektami, jak to mówią "ruda ciężko wygonić", wola naprostować parę podłużnic w autach dla handlarzy i kroić ile wlezie
ps. czeka mnie jeszcze ogarnięcie błotników z przodu, ale ogólnie auto w dobrym stanie technicznym jeżeli chodzi o silnik itp. i mam zamiar nim pojeździć więc zainwestowałem
-- Cz kwi 13, 2023 12:27 --






















- swimmer
- Expert
- Posty: 1287
- Rejestracja: sob paź 18, 2014 18:30
- Auto:: VW Touran
- Imię:: Lukasz
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 118 razy
Re: Rdzewiejące progi i nadkola - namiar na warsztat (DOL)
obawiam się, że jak u mnie ściągnie się plastiki i zedrze trochę blachy to może być podobnie.
a jak z lakierowaniem, względnie ok kolor położony? jakieś odcięcia/cieniowania?
a jak z lakierowaniem, względnie ok kolor położony? jakieś odcięcia/cieniowania?
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4960
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Rdzewiejące progi i nadkola - namiar na warsztat (DOL)
Ja już jakiś czas temu w progi napsikalem oleju, snaru w sprayu ale już kupione mam konserwację i będę myślał o jakimś zabezpieczeniu puki jeszcze ruda tam nie szaleje.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
-
- Kandydat
- Posty: 5
- Rejestracja: czw wrz 23, 2021 09:30
- Auto:: Touran, 2.0 BMN 170, 2004
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Polska
Re: Rdzewiejące progi i nadkola - namiar na warsztat (DOL)
w tym aucie jak pewnie w większości są takie otwory rewizyjne "do wnętrza" progów, wystarczy ściągnąć plastiki progowe z wnętrza auta. I warto tam póki auto zdrowe i w miarę nowe napsikać albo środka do konserwacji profili zamkniętych a najlepiej czegoś mocno tłustego i gęstego, tak aby zabezpieczyć dodatkowo blacharkę od wewnątrz prze dopływem powietrza i ewentualnej wilgociwesol pisze:Ja już jakiś czas temu w progi napsikalem oleju, snaru w sprayu ale już kupione mam konserwację i będę myślał o jakimś zabezpieczeniu puki jeszcze ruda tam nie szaleje.
-- Pt kwi 14, 2023 11:24 --
na dole na progach baranek jest więc ciężko się wypowiedzieć a co do drzwi na moje niefachowe ok jest ok, chociaż to trzeba obejrzeć po myjce w słońcu, a nie miałem takiej okazji jeszcze. Drzwi pomalowane w całości.swimmer pisze:obawiam się, że jak u mnie ściągnie się plastiki i zedrze trochę blachy to może być podobnie.
a jak z lakierowaniem, względnie ok kolor położony? jakieś odcięcia/cieniowania?
Ciężko znaleźć dobrego blacharza i lakiernika w jednym miejscu

Chociaż gość ma ponad 10 letnie doświadczenie i przynajmniej mu się chce robić takie tematy.