Dobry warsztat z elektronikiem Touran 2.0 tfsi
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3420
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
-
- Posty: 4
- Rejestracja: czw lip 21, 2022 19:41
- Auto:: Touran 2.0
- Imię:: Czarek
- Lokalizacja: Pruszkow
Re: Dobry warsztat z elektronikiem Touran 2.0 tfsi
Witam, pacjent VW Touran 2005 silnik 2.0tfsi kod silnika BLX,
mam taki problem , po osiągnięciu temp ok 90 stopni silnik gaśnie.
diagnoza komputerowa : Czujnik niskiego ciśnienia paliwa - niewiarygodny sygnał, czujnik wymieniony na nowy dalej to samo.:-((
Z parametrów ciśnienia:
Samochód po odpaleniu napięcie na pompę paliwa w baku (moduluje w granicach 9-12V) ten sterownik pompy sobie tak wachluje, wtedy ciśnienie jest w granicach 4 Bar, lecz jak się rozgrzeje to napięcie spada do ok 6v na pompie a co za tym idzie ciśnienie około 1bar i samochód gaśnie... pokazuje się błąd ten co wyżej po wykasowaniu, już ciepły silnik znów pracuje np z 5 minut i ta sama historia, jestem ciekaw co steruje tym modułem przy pompie (w baku) nr. vw. 1KO 906 093 D dlaczego on tak faluje tym napięciem, dodam że na wejściu do modułu jest 13.98 czyli takie jak w akumulatorze skad bierze sygnał z jakiego czujnika, a może sam jest uszkodzony ??
mam taki problem , po osiągnięciu temp ok 90 stopni silnik gaśnie.
diagnoza komputerowa : Czujnik niskiego ciśnienia paliwa - niewiarygodny sygnał, czujnik wymieniony na nowy dalej to samo.:-((
Z parametrów ciśnienia:
Samochód po odpaleniu napięcie na pompę paliwa w baku (moduluje w granicach 9-12V) ten sterownik pompy sobie tak wachluje, wtedy ciśnienie jest w granicach 4 Bar, lecz jak się rozgrzeje to napięcie spada do ok 6v na pompie a co za tym idzie ciśnienie około 1bar i samochód gaśnie... pokazuje się błąd ten co wyżej po wykasowaniu, już ciepły silnik znów pracuje np z 5 minut i ta sama historia, jestem ciekaw co steruje tym modułem przy pompie (w baku) nr. vw. 1KO 906 093 D dlaczego on tak faluje tym napięciem, dodam że na wejściu do modułu jest 13.98 czyli takie jak w akumulatorze skad bierze sygnał z jakiego czujnika, a może sam jest uszkodzony ??