Dobry warsztat z elektronikiem Touran 2.0 tfsi

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.
haberc
Posty: 4
Rejestracja: czw lip 21, 2022 19:41
Auto:: Touran 2.0
Imię:: Czarek
Lokalizacja: Pruszkow

Dobry warsztat z elektronikiem Touran 2.0 tfsi

Post autor: haberc »

Witam nie daleko Pruszkowa 05-806
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3420
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 116 razy
Otrzymał podziękowań: 697 razy

Re: Dobry warsztat z elektronikiem Touran 2.0 tfsi

Post autor: spacewalker »

Napisz co sie dzieje
haberc
Posty: 4
Rejestracja: czw lip 21, 2022 19:41
Auto:: Touran 2.0
Imię:: Czarek
Lokalizacja: Pruszkow

Re: Dobry warsztat z elektronikiem Touran 2.0 tfsi

Post autor: haberc »

Witam, pacjent VW Touran 2005 silnik 2.0tfsi kod silnika BLX,
mam taki problem , po osiągnięciu temp ok 90 stopni silnik gaśnie.
diagnoza komputerowa : Czujnik niskiego ciśnienia paliwa - niewiarygodny sygnał, czujnik wymieniony na nowy dalej to samo.:-((
Z parametrów ciśnienia:

Samochód po odpaleniu napięcie na pompę paliwa w baku (moduluje w granicach 9-12V) ten sterownik pompy sobie tak wachluje, wtedy ciśnienie jest w granicach 4 Bar, lecz jak się rozgrzeje to napięcie spada do ok 6v na pompie a co za tym idzie ciśnienie około 1bar i samochód gaśnie... pokazuje się błąd ten co wyżej po wykasowaniu, już ciepły silnik znów pracuje np z 5 minut i ta sama historia, jestem ciekaw co steruje tym modułem przy pompie (w baku) nr. vw. 1KO 906 093 D dlaczego on tak faluje tym napięciem, dodam że na wejściu do modułu jest 13.98 czyli takie jak w akumulatorze skad bierze sygnał z jakiego czujnika, a może sam jest uszkodzony ??
ODPOWIEDZ