Witam.
Mam problem ze swoim 1,6 tdi cayc.
Od pewnego czasu po odpaleniu zimnego silnika obroty falują. Czasem wchodzi w tryb awaryjny ale po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu zazwyczaj pracuje normalnie (oprócz falowania obrotów).
Filtr paliwowy wymieniony.
Po podpięciu kompa błąd P229B 00
Unormowana wartość obciążnia: 26.3 %
Temperatura płynu chłodzącego: 2 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 1 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.795 V
Wysokie ciśnienie paliwa: wartość rzeczywista-FUP_FIL:
46.478 MPa
Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa: wart.wymagana ciśnienia na szynie-LV_PCV_CTL:
Temperatura paliwa-TFU: 4 °C
Zawór dozowania paliwa-VCV: 28.688 %
Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa-PCV: 0.002 %
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie do wymiany?
Czy może macie jakieś inne sugestie ?