Moja konfiguracja Crossa + jaki rabat?
-
insanex
- Początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz sie 26, 2012 21:25
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Pniewy
Moja konfiguracja Crossa + jaki rabat?
Cześć,
Wygląda na to, że mamy opanowaną konfigurację auta - raczej tutaj się już nic nie zmieni bo z rzeczy, których nie wzięliśmy raczej nic nam już nie jest potrzebne... Teraz trzeba cenę odpowiednio zbić u dealera/ów :-).
Z doświadczenia wiem, że auto im mocniej wyposażone, tym większy upust można wynegocjować - na razie na poniższą konfigurację dostaliśmy niecałe 7% (co uważam - na start - jest niezłym wynikiem).
Pytanie do Was - niestety z marką VW nie miałem wcześniej doświadczenia w zakresie nowych aut (a np. wiem, że w BMW nie dadzą więcej niż 8% na auto < 300 tys. PLN) dlatego pytanie o jakich rabatach słyszeliście (ale z pewnego źródła), że da się wyciągnąć i może wiecie, które salony są skore do większych rabatów (opłaca mi się dla 2-3 tys. złotych podjechać kilkadziesiąt czy nawet kilkaset kilometrów).
No... to poniżej mój konfig i czekam na Wasze wskazówki odnośnie rabatów, TX!
VW Cross Touran 2.0TDI 170KM DSG 6-stopniowa (kolor: na razie chyba szary "Pepper")
- pakiet skóra (czarna): sportowe fotele, skóra, grzane fotele z przodu,
- nawigacja (510? - ta większa - 6,5" - w każdym razie)
- adaptacyjne biksenony + LED
- Park Assist + czujniki przód/tył (to chyba mus przy PA), ale bez kamery
- 3. rząd foteli
- kierownica multifunkc. + łopatki (po grzyba one?)
- czujnik zmierzchu, deszczu,
- instalacja telefonu "start",
- siatka oddzielająca bagażnika,
- czujnik ciśnienia w oponach,
- dodatkowy alarm.
Przed rabatem wyszło ~144k.
Z czego świadomie zrezygnowaliśmy:
- panorama,
- elektrycznie składane lusterka (przydatne, ale kurde 1400 zł za taki "bajer" to przegięcie pały nawet jak Jaguara moim zdaniem),
- kamera cofania (mieliśmy do tej pory same czujniki i zaspokajało 100% naszych potrzeb),
- webasto (żona chciała, ale kosztuje prawie 5k, a czytałem, że często pada)...
Nie wiem czy coś pominąłem...
Kolega (sorki - nie kojarzę jeszcze nikogo tutaj po imieniu/nicku) przy powitaniu polecił mi dopytać o pakiet rodzinny (okna, drzwi etc.) - okazuje się, że w nowym Touranie to standard jest (nie, że są okna i drzwi ;-), ale że są blokady na dzieciaki).
Wygląda na to, że mamy opanowaną konfigurację auta - raczej tutaj się już nic nie zmieni bo z rzeczy, których nie wzięliśmy raczej nic nam już nie jest potrzebne... Teraz trzeba cenę odpowiednio zbić u dealera/ów :-).
Z doświadczenia wiem, że auto im mocniej wyposażone, tym większy upust można wynegocjować - na razie na poniższą konfigurację dostaliśmy niecałe 7% (co uważam - na start - jest niezłym wynikiem).
Pytanie do Was - niestety z marką VW nie miałem wcześniej doświadczenia w zakresie nowych aut (a np. wiem, że w BMW nie dadzą więcej niż 8% na auto < 300 tys. PLN) dlatego pytanie o jakich rabatach słyszeliście (ale z pewnego źródła), że da się wyciągnąć i może wiecie, które salony są skore do większych rabatów (opłaca mi się dla 2-3 tys. złotych podjechać kilkadziesiąt czy nawet kilkaset kilometrów).
No... to poniżej mój konfig i czekam na Wasze wskazówki odnośnie rabatów, TX!
VW Cross Touran 2.0TDI 170KM DSG 6-stopniowa (kolor: na razie chyba szary "Pepper")
- pakiet skóra (czarna): sportowe fotele, skóra, grzane fotele z przodu,
- nawigacja (510? - ta większa - 6,5" - w każdym razie)
- adaptacyjne biksenony + LED
- Park Assist + czujniki przód/tył (to chyba mus przy PA), ale bez kamery
- 3. rząd foteli
- kierownica multifunkc. + łopatki (po grzyba one?)
- czujnik zmierzchu, deszczu,
- instalacja telefonu "start",
- siatka oddzielająca bagażnika,
- czujnik ciśnienia w oponach,
- dodatkowy alarm.
Przed rabatem wyszło ~144k.
Z czego świadomie zrezygnowaliśmy:
- panorama,
- elektrycznie składane lusterka (przydatne, ale kurde 1400 zł za taki "bajer" to przegięcie pały nawet jak Jaguara moim zdaniem),
- kamera cofania (mieliśmy do tej pory same czujniki i zaspokajało 100% naszych potrzeb),
- webasto (żona chciała, ale kosztuje prawie 5k, a czytałem, że często pada)...
Nie wiem czy coś pominąłem...
Kolega (sorki - nie kojarzę jeszcze nikogo tutaj po imieniu/nicku) przy powitaniu polecił mi dopytać o pakiet rodzinny (okna, drzwi etc.) - okazuje się, że w nowym Touranie to standard jest (nie, że są okna i drzwi ;-), ale że są blokady na dzieciaki).
- aki
- Władca postów
- Posty: 2937
- Rejestracja: czw lip 21, 2011 19:59
- Auto:: VW/AUDI
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: LEDZINY/LUDWIGSHAFEN
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 40 razy
no konfiguracja spoko, ale cena masakra, chyba że ktoś kupuje auto i jeździ nim min 8 lat, wtedy ok. Panorama fajny bajer ja bym wziął, reszta jest to co auto powinno mieć 
O rabatach nie słyszałem gdyż nie kupie już nowego auta z życiowego doświadczenia. Uważaj tylko przy odbiorze dobrze popatrz na powlokę lakierniczą gdyż widziałem w salonie w MAGRO TYCHY golfa z malowaną beznadziejnie maską a cena za auto była coś ok 89 000 zł. Według mnie nie ma co ufać a sprawdzić dokładnie.
O rabatach nie słyszałem gdyż nie kupie już nowego auta z życiowego doświadczenia. Uważaj tylko przy odbiorze dobrze popatrz na powlokę lakierniczą gdyż widziałem w salonie w MAGRO TYCHY golfa z malowaną beznadziejnie maską a cena za auto była coś ok 89 000 zł. Według mnie nie ma co ufać a sprawdzić dokładnie.
- Tomas
- Władca postów
- Posty: 2325
- Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
- Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Gorzów
- Podziękował: 438 razy
- Otrzymał podziękowań: 127 razy
Ja swego czasu ( w innej epoce gdy nie znalem jeszcze Tourana) interesowałem się Skodą, Octavią Tour. Różnice między salonami były nawet do 2 tys zł. Proponuje wysłać do kilku salonów maila z zapytaniem o cenę tak skonfigurowanego auta. Zobaczysz kto będzie lepszy. Potem można jeszcze ponegocjować.
Kolega kupił Octavie taniej w Płocku, tak że opłacało mu się lecieć kilkaset km.
Dobrą metodą negocjacyjną jest także podpuszczanie na dilera innej marki. Idziesz np do Opla , konfigurujesz podobnie Zafire, tak żeby np te 5 tyś zł była tańsza i pokazujesz sprzedawcy VW gdy ten jest nieugięty. Mówisz wprost to ja mam jednak tu lepsza propozycję. Chyba skorzystam z Opla. Kluczem jest to żeby mieć wydrukowaną ofertę konkurencji.
Kolega kupił Octavie taniej w Płocku, tak że opłacało mu się lecieć kilkaset km.
Dobrą metodą negocjacyjną jest także podpuszczanie na dilera innej marki. Idziesz np do Opla , konfigurujesz podobnie Zafire, tak żeby np te 5 tyś zł była tańsza i pokazujesz sprzedawcy VW gdy ten jest nieugięty. Mówisz wprost to ja mam jednak tu lepsza propozycję. Chyba skorzystam z Opla. Kluczem jest to żeby mieć wydrukowaną ofertę konkurencji.
-
insanex
- Początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz sie 26, 2012 21:25
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Pniewy
aki: jeśli chodzi o cenę to się z nią godzę kupując nowe auto, a ponieważ przelatuję autem ok. 200tys. km zanim pójdzie "do ludzi" to auta używane się u mnie średnio sprawdzają. Poza tym cieszy mnie możliwość konfiguracji pod siebie i ta "prawie pewność" stanu auta. Nie me też tutaj co demonizować - kupno nowego walonego (bo spadł z lawety etc.) to przypadek/loteria - czyli w sumie tak jak kupno 100% pewniaka używanego (tym bardziej, że fachowcem jestem w innej dziedzinie, a motoryzacyjnie jedynie pasjonatą).
A panoramy i tak bym nie używał bo nie lubię jak mnie grzeje w czaszkę lub jak mi świeci w okulary od góry
Przepraszam za monolit tekstu, ale mi z komórki nie chce łamać linii
. (już wyedytowałem i usunąłem monolityczny tekst :-)).
Tomas: pomysł z testowaniem wielu dealerów też miałem, ale wplecenie tu innej marki to dobry pomysł, dzięki!
A panoramy i tak bym nie używał bo nie lubię jak mnie grzeje w czaszkę lub jak mi świeci w okulary od góry
Przepraszam za monolit tekstu, ale mi z komórki nie chce łamać linii
Tomas: pomysł z testowaniem wielu dealerów też miałem, ale wplecenie tu innej marki to dobry pomysł, dzięki!
Ostatnio zmieniony wt sie 28, 2012 23:41 przez insanex, łącznie zmieniany 1 raz.
- cheles
- Władca postów
- Posty: 5009
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 17:52
- Auto:: Conceptline, 1.6 z 2009
- Imię:: Leszek
- Lokalizacja: WAWA - MAZ
- Podziękował: 33 razy
- Otrzymał podziękowań: 129 razy
Od ZasadyPiotr1979 pisze:Do Insane:
Pozazdrościć.
Powodzenia w negocjacjach.
ps. Cheles poznał jakiegoś prezia z VW, może rabat załatwi. hehehe
A największy możliwy rabat jest jeżeli dobrze pamiętam to chyba jest 30% w każdym bądź razie było tak w 2009 r., ale jest pewien haczyk - auto kupuje pracownik VW, jest zarejestrowany na niego, a po chyba roku odsprzedaje Tobie. Oczywiście to dla tych co mają po rodzinie albo naprawdę zaufanie.
-
insanex
- Początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz sie 26, 2012 21:25
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Pniewy
Mhm... mi takie 15% w zupełności by spasowało :-) - wtedy nawet na leasing 108% bym nosem nie kręcił :-). Ale dzięki - wiem do czego mam mierzyć, hehe.
[ Dodano: Wto Sie 28, 2012 23:45 ]
[ Dodano: Wto Sie 28, 2012 23:45 ]
Dzięki, dzięki! Pierwszy raz mam przyjemność (tak, to niewątpliwie JEST przyjemne ;-)) konfigurować nowe auto i nie być przyciętym budżetem na poziomie, który uniemożliwia skonfigurowanie czegokolwiek (oczywiście nadal w ramach rozsądku). Wcześniej zawsze było albo "to co stoi", albo trzeba było z czegoś rezygnowaćPiotr1979 pisze:Do Insane:
Pozazdrościć.
Powodzenia w negocjacjach.
- Turanek
- Władca postów
- Posty: 2736
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
- Auto:: 2x5T1
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 111 razy
Zawsze możesz przejrzeć tę "górę" swoich postów i zobaczyć, ze ja to napisałem. Niestety nie zrozumiałeś co chciałem ci przekazać.insane pisze:przy powitaniu polecił mi dopytać o pakiet rodzinny (okna, drzwi etc.) - okazuje się, że w nowym Touranie to standard jest (nie, że są okna i drzwi ;-), ale że są blokady na dzieciaki).
Blokada mechaniczna, czyli przekręcenie plastikowego bolca w tylnych drzwiach jest standardowa, ale elektryczne blokowanie już nie. Blokowane są osobno lewa i prawa strona, a blokada obejmuje szybę i zamek. Praktyczna rzecz, kiedy często wozi się różną liczbę dzieci, po różnych stronach. Fakt, że to bajerek ale z tego co wiem wiele nie kosztuje.
- Turanek
- Władca postów
- Posty: 2736
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
- Auto:: 2x5T1
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 111 razy
Opcja np. w Tiguanie. Powiedz dealerowi, żeby zadzwonił bezpośrednio do Poznania, do centrali i sprawdził. Jak cię to interesuje to możesz to zobaczyć na konfiguratorze niemieckim nazywa się to Family - Paket i do tego masz specjalne pokrycie tyłów oparć przednich siedzeń (na kopiące nóżki pociech) cena 95 neuronów
-
adamrogalski
- Początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: wt lut 14, 2012 10:41
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: wrocław
Re: Moja konfiguracja Crossa + jaki rabat?
ja dostałem 10% (bez jakiś promili) ale zakup w leasing (choc nie VW), wersja highline 1,4TSI, gadżety prawie wszystkie oprócz skóry (wole alkantare) i webasto, oczywiście z DSG7. Jeśli chodzi o twoje wyposażenie to nie wyobrażam sobie takiego auta bez panoramy - efekt zarąbisty, zwłaszcza dla dzieci z tyłu, w dodatku otwierany więc można użytkować lepiej niż klimę, kamerka cofania i lusterka były chyba w jakimś pakiecie z tego co pamiętam. Autko odebrane miesiąc temu po 4,5 miesiąca oczekiwania.
ps
łopatki są do zmiany biegów w DSG, super sprawa.
park asist przereklamowany, raz o malo bym nie wjechal w slup w garażu, traktuję to jako zwykły bajer
ps
łopatki są do zmiany biegów w DSG, super sprawa.
park asist przereklamowany, raz o malo bym nie wjechal w slup w garażu, traktuję to jako zwykły bajer
insane pisze:Cześć,
Wygląda na to, że mamy opanowaną konfigurację auta - raczej tutaj się już nic nie zmieni bo z rzeczy, których nie wzięliśmy raczej nic nam już nie jest potrzebne... Teraz trzeba cenę odpowiednio zbić u dealera/ów :-).
Z doświadczenia wiem, że auto im mocniej wyposażone, tym większy upust można wynegocjować - na razie na poniższą konfigurację dostaliśmy niecałe 7% (co uważam - na start - jest niezłym wynikiem).
Pytanie do Was - niestety z marką VW nie miałem wcześniej doświadczenia w zakresie nowych aut (a np. wiem, że w BMW nie dadzą więcej niż 8% na auto < 300 tys. PLN) dlatego pytanie o jakich rabatach słyszeliście (ale z pewnego źródła), że da się wyciągnąć i może wiecie, które salony są skore do większych rabatów (opłaca mi się dla 2-3 tys. złotych podjechać kilkadziesiąt czy nawet kilkaset kilometrów).
No... to poniżej mój konfig i czekam na Wasze wskazówki odnośnie rabatów, TX!
VW Cross Touran 2.0TDI 170KM DSG 6-stopniowa (kolor: na razie chyba szary "Pepper")
- pakiet skóra (czarna): sportowe fotele, skóra, grzane fotele z przodu,
- nawigacja (510? - ta większa - 6,5" - w każdym razie)
- adaptacyjne biksenony + LED
- Park Assist + czujniki przód/tył (to chyba mus przy PA), ale bez kamery
- 3. rząd foteli
- kierownica multifunkc. + łopatki (po grzyba one?)
- czujnik zmierzchu, deszczu,
- instalacja telefonu "start",
- siatka oddzielająca bagażnika,
- czujnik ciśnienia w oponach,
- dodatkowy alarm.
Przed rabatem wyszło ~144k.
Z czego świadomie zrezygnowaliśmy:
- panorama,
- elektrycznie składane lusterka (przydatne, ale kurde 1400 zł za taki "bajer" to przegięcie pały nawet jak Jaguara moim zdaniem),
- kamera cofania (mieliśmy do tej pory same czujniki i zaspokajało 100% naszych potrzeb),
- webasto (żona chciała, ale kosztuje prawie 5k, a czytałem, że często pada)...
Nie wiem czy coś pominąłem...
Kolega (sorki - nie kojarzę jeszcze nikogo tutaj po imieniu/nicku) przy powitaniu polecił mi dopytać o pakiet rodzinny (okna, drzwi etc.) - okazuje się, że w nowym Touranie to standard jest (nie, że są okna i drzwi ;-), ale że są blokady na dzieciaki).


