Volkswagen Touran 2.0 170KM DSG
- sebamak1
- Przeglądacz
- Posty: 51
- Rejestracja: sob wrz 15, 2012 23:45
- Auto:: Touran 2.0 DSG
- Imię:: Sebastian
- Lokalizacja: Mysłowice
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Volkswagen Touran 2.0 170KM DSG
Witam,
mam pytanie czy ktoś już może oglądał tego Turanka:
http://otomoto.pl/volkswagen-touran-C26292888.html
Co powiecie o tym silniku 2.0 170KM??
mam pytanie czy ktoś już może oglądał tego Turanka:
http://otomoto.pl/volkswagen-touran-C26292888.html
Co powiecie o tym silniku 2.0 170KM??
- Dodi
- Władca postów
- Posty: 3653
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
- Auto:: Sharan 7N CFGB
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Łuków
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 58 razy
cena aż zadobra jak na taki ładny egzemplarz... warto dobrze go sprawdzić...
jezeli to jest orginał to ok... bo szczerze, to jeszcze nie widziałem 170 KM orginalnie przed liftem w Touranie... co prawda mam taki silnik w passacie ale nie moge na niego narzekać... zrobiłem mu teraz prezent w postaci chipa i powiem, że całkiem fajnie sie teraz odpycha:)sebamak1 pisze:Co powiecie o tym silniku 2.0 170KM??
- admin
- Władca postów
- Posty: 2336
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 20:00
- Auto:: Touran
- Imię:: Maciek
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 122 razy
- Kontakt:
Auto chyba od fana modelu, bo tylne lampy od Crossa 
Na klapie 2.0 TDI iiii czerwone, więc teoretycznie 170KM.
Ogólnie z tymi silnikami to jest dobrze póki jest dobrze
jak Ci padnie pompka to jest megazdenerwowanie + delikatne koszty... wiem, bo miałem, jeździłem 3 lata Passatem BMR. Po 1,5 roku pierwsza przygoda z pompowtryskiem (na szczęście w PL), kolejna po 2 latach (niestety w DE - 1100E...).
BTW. o 170KM było już chyba na forum - poszukaj i poczytaj... 140ki też niektóre w tamtym okresie miały awaryjne pompowtryski piezoelektryczne... tylko nie pamiętam dokładnie który silnik.

Na klapie 2.0 TDI iiii czerwone, więc teoretycznie 170KM.
Ogólnie z tymi silnikami to jest dobrze póki jest dobrze

BTW. o 170KM było już chyba na forum - poszukaj i poczytaj... 140ki też niektóre w tamtym okresie miały awaryjne pompowtryski piezoelektryczne... tylko nie pamiętam dokładnie który silnik.
- Marco_Polo
- Specjalista
- Posty: 622
- Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
- Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Hej
Ja bym poszukał 1.9 TDI lub 2.0 TDI 140KM. Jestem po wymianie jednego popompwtrysku Siemensa. Nie polecam tego typu atrakcji. Ale każdego sprawa co kupuje.
Autko fajne ale temat pompowtrysków w tych silnikach nieprzemyślany, niedopracowany.
Pozdrawiam
Ja bym poszukał 1.9 TDI lub 2.0 TDI 140KM. Jestem po wymianie jednego popompwtrysku Siemensa. Nie polecam tego typu atrakcji. Ale każdego sprawa co kupuje.
Autko fajne ale temat pompowtrysków w tych silnikach nieprzemyślany, niedopracowany.
Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
- admin
- Władca postów
- Posty: 2336
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 20:00
- Auto:: Touran
- Imię:: Maciek
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 122 razy
- Kontakt:
Później je dopracowali i wstawiali takie, w których cewka się nie przegrzewała. Ale to musiałbyś wszystkie wymienićMarco_Polo pisze: Autko fajne ale temat pompowtrysków w tych silnikach nieprzemyślany, niedopracowany.
Pozdrawiam

Najgorsze przy tym jest to, że auto staje i niewiele możesz zrobić (tylko laweta)..
- admin
- Władca postów
- Posty: 2336
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 20:00
- Auto:: Touran
- Imię:: Maciek
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 122 razy
- Kontakt:
Po nr VIN auta. Te nowe stosowali dopiero pod koniec produkcji PD 170KM (no i na wymiany).
Tylko w samochodach starszych ktoś np. mógł wymienić 4 sztuki na nowe, lepsze, a w VIN i tak będą te starsze. Wtedy tylko wiedza właściciela może pomóc, albo historia z ASO (jeżeli aso wymieniało to wpisują nr wymienionej części).
Tylko w samochodach starszych ktoś np. mógł wymienić 4 sztuki na nowe, lepsze, a w VIN i tak będą te starsze. Wtedy tylko wiedza właściciela może pomóc, albo historia z ASO (jeżeli aso wymieniało to wpisują nr wymienionej części).
- aki
- Władca postów
- Posty: 2937
- Rejestracja: czw lip 21, 2011 19:59
- Auto:: VW/AUDI
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: LEDZINY/LUDWIGSHAFEN
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 40 razy
na te wtryski jest zrobiona akcje serwisowa w ASO, wymieniają na free. Moj znajomy ma ten silnik w Golfie GT i też padły mu dwa wtryski, zadzwonił do ASO i się umówił że chce wymiany wszystkich, ASO pomyślało i się zgodziło. Teraz jest po wymianie kompletu i widzi bardzo dużą różnicę w dynamice auta.
- Marco_Polo
- Specjalista
- Posty: 622
- Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
- Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Akcja dotyczy VW 2.0 TDI 170KM (wtryski Siemensa) i jest to tzw. "dobra wola producenta", a nie akcja naprawcza. Znam temat z autopsji bo auto mi stanęło i przykorkowałem trochę Gdańska. Nikomu nie polecam takich atrakcji. Auto staje i nic nie mozna zrobić tylko laweta.
Wymieniają za darmo wtryski ale w autach nie starszych niz 7 lat, auto nie może mieć cofanego licznika, oraz grzebane we wtryskach (regenerowane, płukane itp). Musi też być określony rodzaj błędu który jest wysyłany online chyba do Niemiec. W przypadku gdy padnie pompowtrysk i nie zaistnieją w/w przesłanki trzeba niestety płacić. Koszt jednej sztuki w serwisie to około 3tys PLN z wymianą. W przypadku gdy zaistnieją przesłanki by wymienić pompowtrysk bezpłatnie to w przypadku gdy padnie jeden to wymieniaja 1 wraz z wiązką. Pozostałe zostawiają "trefniaki" i trzeba czekać na kolejne. W przypadku gdy padnie kolejny wymieniaja pozostałe 3. W przypadku gdy padną na raz dwa wymieniają wszystkie wraz z wiązką przewodów.
Jeżeli wymiana jest odpłatna to do 3tys PLN za pompowtrysk trzeba doliczyć około 350-400PLN za wiązkę.
Wtryski Siemensa są bardzie wrazliwe na jakoś paliwa. Co do poprawionego/wymienionego to się przekonam ile wytrzyma.
Pozdrawiam
Wymieniają za darmo wtryski ale w autach nie starszych niz 7 lat, auto nie może mieć cofanego licznika, oraz grzebane we wtryskach (regenerowane, płukane itp). Musi też być określony rodzaj błędu który jest wysyłany online chyba do Niemiec. W przypadku gdy padnie pompowtrysk i nie zaistnieją w/w przesłanki trzeba niestety płacić. Koszt jednej sztuki w serwisie to około 3tys PLN z wymianą. W przypadku gdy zaistnieją przesłanki by wymienić pompowtrysk bezpłatnie to w przypadku gdy padnie jeden to wymieniaja 1 wraz z wiązką. Pozostałe zostawiają "trefniaki" i trzeba czekać na kolejne. W przypadku gdy padnie kolejny wymieniaja pozostałe 3. W przypadku gdy padną na raz dwa wymieniają wszystkie wraz z wiązką przewodów.
Jeżeli wymiana jest odpłatna to do 3tys PLN za pompowtrysk trzeba doliczyć około 350-400PLN za wiązkę.
Wtryski Siemensa są bardzie wrazliwe na jakoś paliwa. Co do poprawionego/wymienionego to się przekonam ile wytrzyma.
Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG