dźwignia zmiany biegów

Problemy dotyczące manualnych skrzyń biegów, a także DSG.
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

dźwignia zmiany biegów

Post autor: Tomas »

dobierałem się ostatnio do dźwigni zmiany biegów, aby nieco przesmarować i zobaczyłem że pod meszkiem są dwa otwory które do wyglądają jakby brakowało tam śruby, jeden otwór jest na drążku drugi niżej, sorry może zbyt chaotycznie to opisuje
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3421
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 117 razy
Otrzymał podziękowań: 697 razy

Re: dźwignia zmiany biegów

Post autor: spacewalker »

A który Ty masz rok auta ze masz mech w środku ? Fajnie ze nazywasz to zdrobnilae
Tomas pisze:pod meszkiem
ale ja bym tak rdzy nie nazywał ;)
Awatar użytkownika
Turanek
Władca postów
Posty: 2736
Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
Auto:: 2x5T1
Imię:: Marek
Lokalizacja: lubuskie
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 111 razy

Post autor: Turanek »

Jeśli masz na myśli taki mały otworek, to służy do pozycjonowania mechanizmu przy montażu na linii produkcyjnej. Po podłączeniu linek do skrzyni bolec jest wyciągany.
Pozdrawiam

Turanek
R-Line Obrazek
H-Line Obrazek
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

dzięki za wyjaśnienie
ODPOWIEDZ