Strona 1 z 1
wymiana pompowtyrysków auto nie pali
: sob sty 26, 2013 22:45
autor: perkusista
Proszę o jakieś sugestie co może być auto mi przestało pracować pewnego dnia pokazał mi sie bład P0301 i koledzy na forum podpowiedzieli mi żebym pompo wtryski wymienił i tak zrobiłem ale niestety auto dalej nie odpala pomóżcie bo juz pomysły mi sie skończyły
: sob sty 26, 2013 22:49
autor: JacaTouran
Na początek sprawdź czy paliwo do pompek dochodzi jak wlaczasz zaplon.
Jak coś to zadzwoń do mnie na kom. co jest w moim podpisie to coś tam pomogę i tak nie śpię

: sob sty 26, 2013 23:48
autor: perkusista
jak to sprawdzić jest jakas metoda na odpowietrzenie pompowtrysków ?
: sob sty 26, 2013 23:59
autor: Muti
perkusista, jak mocno się zapowietrzył,to samostart/plak prosto w dolot na pewno pomoże

Jak załapie,chwilę nierówno pochodzi(bedzie się odpowietrzał) i zacznie chodzić poprawnie..
: ndz sty 27, 2013 00:04
autor: perkusista
W tym problem ze ja juz tak drugi dzień kręcę i nic i nie wiem co jest grane auto dosłownie łapie na sekundę ale dalej nic
: ndz sty 27, 2013 00:13
autor: Muti
perkusista, na spocie pomorski tak się 2.0 tdi zapowietrzył,że aku całe poszło,na kablach tez ani drgnął,a na jakimś sylikonie w dolot załapał i zaczął chodzić

: ndz sty 27, 2013 10:56
autor: perkusista
a czy może to być jakaś inna przyczyna ze nie odpala ? bo już na prawde chyba wszystko posprawdzałem a na vagu brak błędów
: ndz sty 27, 2013 12:50
autor: Muti
perkusista, załapuje chociaż na chwilkę?Tzn słychać zapłon?
: ndz sty 27, 2013 14:56
autor: perkusista
Dzieki już odpalił był bardzo zapowietrzony mam jeszcze bardzo wielka prośbę d was bo na pewno lepiej ogarniacie ten temat chodzi mi konkretnie o wartości mierzone vagiem w blokach 13 , 18 , 23 o co z nimi chodzi co oznaczają wartości na minusie a co na plusie i jakie powinny być właściwe parametry w poszczególnych blokach
: ndz sty 27, 2013 15:00
autor: Muti
perkusista, jest od tego temat w manualach.
: ndz sty 27, 2013 15:04
autor: lock00
: ndz sty 27, 2013 15:44
autor: perkusista
dziękuje za info
: czw lut 14, 2013 22:40
autor: Marko_77_
Koledzy od pewnego czasu telepało mi silnikiem i wyskoczył bląg zaplonu trzeciego cylindra. kupiłem nowy pompowtrysk po zamontowaniu go i uruchomieniu silnika wyskoczył blad: cylindra 3 rozpoznanie nieregularne cykle spalania, 05736 P1668 zawór pompowtryskiwacza cylindra 3 N242, elektryczna usterka w obwodzie pradowym.
Razem z mechanikiem myślałem ze nowa pompka jest walnieta ale po zamianie 3 z 4 nadal wyskoczył ten sam blad na trzecim cylindrze. Dodam ze nie można go było skasować. Po podmianie na inna listę zasilajaca udało sie wkoncu wykasowac blad parametry w grupie 13 pompek 2,3,4 oscylowala w okolicach 0,20-0,30 pierwsza natomiast -1,7. Wydawalosie ze jak narazie wszystko będzie ok. Natomiast po rozgrzaniu silnika do około 90 stopni znów powróciło telepanie silnika i prawdopodobnie palenie chwilami na wolnych obrotach na trzy gary!
Dodam że na początku stycznia robiłem płukankę silnika produktem valvoline przed wymianą silnika. mam nadzieję że to nie spowodowało jakiś uszkodzeń
Nie udało sie już auta podłączyć ponownie pod kompa więc nie mam pojęcia co to za blad tym razem wyskoczył.
Czy ktoś z was miał taki przypadek bądź wie co może być przyczyna?
Mam jutrow zaplanowany wyjazd w góry z rodzina na ferie i nie wiem czy nie strach jechać takim autkiem. Dodam ze trzymając go na postoju na obrotach około 1100 obr silnik pracuje równo .
Z góry dziękuje za ewentualne podpowiedzi.
_________________