Strona 1 z 1

wymiana pompowtyrysków auto nie pali

: sob sty 26, 2013 22:45
autor: perkusista
Proszę o jakieś sugestie co może być auto mi przestało pracować pewnego dnia pokazał mi sie bład P0301 i koledzy na forum podpowiedzieli mi żebym pompo wtryski wymienił i tak zrobiłem ale niestety auto dalej nie odpala pomóżcie bo juz pomysły mi sie skończyły

: sob sty 26, 2013 22:49
autor: JacaTouran
Na początek sprawdź czy paliwo do pompek dochodzi jak wlaczasz zaplon.

Jak coś to zadzwoń do mnie na kom. co jest w moim podpisie to coś tam pomogę i tak nie śpię ;)

: sob sty 26, 2013 23:48
autor: perkusista
jak to sprawdzić jest jakas metoda na odpowietrzenie pompowtrysków ?

: sob sty 26, 2013 23:59
autor: Muti
perkusista, jak mocno się zapowietrzył,to samostart/plak prosto w dolot na pewno pomoże ;) Jak załapie,chwilę nierówno pochodzi(bedzie się odpowietrzał) i zacznie chodzić poprawnie..

: ndz sty 27, 2013 00:04
autor: perkusista
W tym problem ze ja juz tak drugi dzień kręcę i nic i nie wiem co jest grane auto dosłownie łapie na sekundę ale dalej nic

: ndz sty 27, 2013 00:13
autor: Muti
perkusista, na spocie pomorski tak się 2.0 tdi zapowietrzył,że aku całe poszło,na kablach tez ani drgnął,a na jakimś sylikonie w dolot załapał i zaczął chodzić :)

: ndz sty 27, 2013 10:56
autor: perkusista
a czy może to być jakaś inna przyczyna ze nie odpala ? bo już na prawde chyba wszystko posprawdzałem a na vagu brak błędów

: ndz sty 27, 2013 12:50
autor: Muti
perkusista, załapuje chociaż na chwilkę?Tzn słychać zapłon?

: ndz sty 27, 2013 14:56
autor: perkusista
Dzieki już odpalił był bardzo zapowietrzony mam jeszcze bardzo wielka prośbę d was bo na pewno lepiej ogarniacie ten temat chodzi mi konkretnie o wartości mierzone vagiem w blokach 13 , 18 , 23 o co z nimi chodzi co oznaczają wartości na minusie a co na plusie i jakie powinny być właściwe parametry w poszczególnych blokach

: ndz sty 27, 2013 15:00
autor: Muti
perkusista, jest od tego temat w manualach.

: ndz sty 27, 2013 15:04
autor: lock00
perkusista, http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3430 tu wszystko jest opisane

: ndz sty 27, 2013 15:44
autor: perkusista
dziękuje za info

: czw lut 14, 2013 22:40
autor: Marko_77_
Koledzy od pewnego czasu telepało mi silnikiem i wyskoczył bląg zaplonu trzeciego cylindra. kupiłem nowy pompowtrysk po zamontowaniu go i uruchomieniu silnika wyskoczył blad: cylindra 3 rozpoznanie nieregularne cykle spalania, 05736 P1668 zawór pompowtryskiwacza cylindra 3 N242, elektryczna usterka w obwodzie pradowym.
Razem z mechanikiem myślałem ze nowa pompka jest walnieta ale po zamianie 3 z 4 nadal wyskoczył ten sam blad na trzecim cylindrze. Dodam ze nie można go było skasować. Po podmianie na inna listę zasilajaca udało sie wkoncu wykasowac blad parametry w grupie 13 pompek 2,3,4 oscylowala w okolicach 0,20-0,30 pierwsza natomiast -1,7. Wydawalosie ze jak narazie wszystko będzie ok. Natomiast po rozgrzaniu silnika do około 90 stopni znów powróciło telepanie silnika i prawdopodobnie palenie chwilami na wolnych obrotach na trzy gary!
Dodam że na początku stycznia robiłem płukankę silnika produktem valvoline przed wymianą silnika. mam nadzieję że to nie spowodowało jakiś uszkodzeń :(
Nie udało sie już auta podłączyć ponownie pod kompa więc nie mam pojęcia co to za blad tym razem wyskoczył.
Czy ktoś z was miał taki przypadek bądź wie co może być przyczyna?
Mam jutrow zaplanowany wyjazd w góry z rodzina na ferie i nie wiem czy nie strach jechać takim autkiem. Dodam ze trzymając go na postoju na obrotach około 1100 obr silnik pracuje równo .
Z góry dziękuje za ewentualne podpowiedzi.
_________________