
Pompowtryski
-
- Początkujący
- Posty: 26
- Rejestracja: pt cze 17, 2011 21:03
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Kamieńsk
Pompowtryski
Witam. Jestem posiadaczem Touranka 07. Sprowadziłem go z Holandii. I niestety dopiero teraz sie okazało że ma coś z pompowtryskiem. Szarpie na biegu jałowym, tzn różnie. Raz szarpie a raz nie. Z tego co pokazał komputer to trzeci pompowtrysk ma problem, mechanik to samo powiedział. Dodał jakiego specyfiku do ropki na czyszczenie układu paliwowego i miało się poprawić. Było lepiej a teraz jest znowu to samo. Powiedział też że jak to nie pomoże to trzeba dać pompowtryski na regenracje. I tu jest całe sedno sprawy. Ile to kosztuje i gdzie to można zrobić. Zaznaczam że mieszkam w okolicach Radomsko woj łódzkie. Prosiłbym o pomoc i poradę co z tym cholerstwem z robić. Z góry dziękuje 

- skorpion1vw
- Przeglądacz
- Posty: 123
- Rejestracja: pn lut 28, 2011 21:36
- Auto:: VW TOURAN 1.9 AVQ 03'
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Witam
Ja miałem słabszy 4 wtrysk i też szukałem regeneracji i u mnie czyli dolnyśląsk-Wrocław z roczną gwarancją do silnika AVQ biorą za komplet od 800-1100zł a ja kupiłem nówkę na alledrogo ok.550zł.A serwis za jeden chce jak oddasz swój stary 2100-2140zł;-)))))).
Pamiętaj jeśli pada jeden wymieniaj tylko jeden żaden komplet bo po co chyba że nadmiar kasy.........;-))))
Ja miałem słabszy 4 wtrysk i też szukałem regeneracji i u mnie czyli dolnyśląsk-Wrocław z roczną gwarancją do silnika AVQ biorą za komplet od 800-1100zł a ja kupiłem nówkę na alledrogo ok.550zł.A serwis za jeden chce jak oddasz swój stary 2100-2140zł;-)))))).
Pamiętaj jeśli pada jeden wymieniaj tylko jeden żaden komplet bo po co chyba że nadmiar kasy.........;-))))
CB Lafayette Zeus+antena Snake
Pozdrawiam
skorpion1vw
dolnośląskie
Pozdrawiam
skorpion1vw
dolnośląskie
-
- Przeglądacz
- Posty: 107
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 00:06
- Auto:: 1T1 BXF '06
- Imię:: Pablo
- Lokalizacja: TSA
- Podziękował: 1 raz
U mnie również pompowtrysk z trzeciego cylindra szwankuje - przekroczone parametry pracy i czasem szarpie na biegu jałowym jak silnik jest rozgrzany.
Diagnozowałem auto u specjalisty ze swojej okolicy (świętokrzyskie) który tylko pompkami i wtryskami do diesli się zajmuje i mówił że regeneracja ma sens tylko jak chcesz się szybko pozbyć auta.
Regeneracja udaje się raz na kilka razy, co oznacza że jeżeli zamierzasz autem dłużej jeździć to lepiej kupić nówkę.
Za nówkę Bosch'a zawołał 800 zł. Intercars bez zniżek ma go w ofercie za prawie 1100.
Diagnozowałem auto u specjalisty ze swojej okolicy (świętokrzyskie) który tylko pompkami i wtryskami do diesli się zajmuje i mówił że regeneracja ma sens tylko jak chcesz się szybko pozbyć auta.
Regeneracja udaje się raz na kilka razy, co oznacza że jeżeli zamierzasz autem dłużej jeździć to lepiej kupić nówkę.
Za nówkę Bosch'a zawołał 800 zł. Intercars bez zniżek ma go w ofercie za prawie 1100.
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3415
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 114 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
- Rauko
- Expert
- Posty: 1593
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 09:51
- Auto:: 06.2006 2.0BMM DSG
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
space nie bierzesz pod uwagę, że dużo części jest z fur po wypadku i to co zostało idzie na części. No ale jak by nie patrzeć zakup takich pompek to ryzyko
Ja bym się odważył może jak by mi to ten sprzedający (warsztat) założył i dał pisemną gwarancję na np. 6 miesięcy. Przy okazji na miejscu po założeniu sprawdzić VCDSem czy jest dobrze.

- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3415
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 114 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Tak to co innego. Ale gwarancji Ci na 6 mc nie da nikt pewnie, co najwyzej na uruchomienie. A jak padnie, zwalą wine na paliwo, dasz na expertyze, wydasz kupe kasy i po co Ci to, dla 200zł mniej ?? Weź tez pod uwagę ze z wymianą wiąze się tez wymiana uszczelniaczy, śrub, rozbierania, ustawiania, po co Ci to .... Nawet VW nie daje gwarancji na częsci zakupione u nich, muszą byc odrazu zamontowane.
znam dużo przypadków, gdzie ludzie niepotrzebnie wymieniali pompki bo jakis tam mechanikt o stwierdził gdyż BIP-y były bardzo wysokie, po wymienia pompki nic się nie poprawiło a wyszło na to że wina leżała po stronie okablowania a nie samej pompki, mój 1.9 z 2004r ma ponad 260.000 km i pompki całkiem w niezłej kondycji choć niejedno paliwo przez nie przechodziło /mam na myśli kolorystykę
/
