Kat synchronizacji walka rozrzadu w 2.0 16v
-
- Zaawansowany
- Posty: 355
- Rejestracja: ndz maja 27, 2012 22:29
- Auto:: Touran 1.9 TDI BXE 2006
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: York
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kat synchronizacji walka rozrzadu w 2.0 16v
Witam
Szukam informacji jak ustawic kat synchronizacij walka w silniku BKP
Sa tam 2 walki i na obu jest mozliwosc ustawienia kata takze nie wiem jak sie do tego zabrac zeby nie popsuc
Szukam informacji jak ustawic kat synchronizacij walka w silniku BKP
Sa tam 2 walki i na obu jest mozliwosc ustawienia kata takze nie wiem jak sie do tego zabrac zeby nie popsuc
-
- Zaawansowany
- Posty: 355
- Rejestracja: ndz maja 27, 2012 22:29
- Auto:: Touran 1.9 TDI BXE 2006
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: York
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Dodi a jak ustawiales tzn. ktorym kolem ? mam znajomego z passkiem b6 2.0 BKP kat u niego podany jest jako stearing angle i wynosi 1.09 przy czym jest swiezo po wymianie rozrzadu mechanik ktory go zmienial nie ruszal konta ale pojawil sie problem z drganiami na jalowym i na cieplym silniku ciezej mu pali
- Dodi
- Władca postów
- Posty: 3653
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
- Auto:: Sharan 7N CFGB
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Łuków
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 58 razy
pierwszym kołem ustawiasz kąt synchronizacji, ale w ślad za tym musisz ruszys o tyle samo i drugie koło... nawet "ruszenie" o milimetr zmienia duzo wartość... takze kompa musisz miec w pogotowiu i ustawiac...collega pisze:Dodi a jak ustawiales tzn. ktorym kolem ? mam znajomego z passkiem b6 2.0 BKP kat u niego podany jest jako stearing angle i wynosi 1.09 przy czym jest swiezo po wymianie rozrzadu mechanik ktory go zmienial nie ruszal konta ale pojawil sie problem z drganiami na jalowym i na cieplym silniku ciezej mu pali