Ogólnie o Touranie pierwszym ze stajni VW w moim posiadaniu
: wt kwie 30, 2013 13:12
Witam raz jeszcze wszystkich forumowiczów jest to mój pierwszy temat na tym forum więc proszę o wyrozumiałośc.
Więc tak jak napisałem Touran jest pierszym ze stajni VW jaki mam,przesiadłem się z Opla począwszy od Corsy poprzez Astrę Zafirę 1 potem 2. Chciałbym sie podzielić swoimi spostrzerzeniami jakie przychodzą mi na myśl otórz samochód jak najbarziej świetny - przestronny w miarę wygodny no i co najważniejsze bardzo ergonomicznie zaprojektowana deska rozdzielcza, wszystko na swoim miejscu. Po przejechaniu Touranem kilu tysięcy mogę już powiedzieć - o moim egzęplażu że: dwumasa do wymiany- słychać na wolnych obrotach i przy wciśkaniu sprzęgła ,odczuwalne poszrpywania samochodem przy prędkości obrotowej 1600-1900 obrotów na minutę - z tym muszę powalczyć.Posiadam odpowiedni kabelek i żadnych błędów nie stwierdzam , logi silnika w normie ,pompki w miarę równe , ustawienie wałka rożrządu w stosunku do wału mam -1.5 , nie wiem czy coś ruszać, napiszcie co to da Na zimnym odpala od pierwszego strzału na ciepłym ze dwa trzy razy obróci rozrósznikiem czyli w normie .Wczoraj zakładałem z kolegą mechanikiem górne mocowania chłodnicy ponieważ mój bolid takowych nie posiadał i co zauważyłem - mój mechanik , źle spiętą rurę do intercolera słyszalne było syczenie na wolnych obrotach. Sprawdziłem że mój Touran pochodzi z Belgii miał jakieś zdarzenie drogowe o czym świadczy np, brak tych mocowań - poduszek chłodnicy -nie było łatwo przedni zderzak i pas musieliśmy zdemontować , następnie brak kluczyka posiadam tylko jeden , ale z tym już działam grot już mam Pin myślę też nibawem dzięki "jarry" wymieniłem czujnik stopu , komunikat ze spiralką na desce .
Co zauważyłem jest wrażliwy na paliwo , jego jakość . na razie to tyle moich spostrzeżeń , jedyne co to te szarpania o których wcześniej pisałem ale najpier dmumasa. Napiszcie czy kupować LUK'a czy Sachs'a (cały komplet z dociskiem tarczą i wysprzęglikiem)
Więc tak jak napisałem Touran jest pierszym ze stajni VW jaki mam,przesiadłem się z Opla począwszy od Corsy poprzez Astrę Zafirę 1 potem 2. Chciałbym sie podzielić swoimi spostrzerzeniami jakie przychodzą mi na myśl otórz samochód jak najbarziej świetny - przestronny w miarę wygodny no i co najważniejsze bardzo ergonomicznie zaprojektowana deska rozdzielcza, wszystko na swoim miejscu. Po przejechaniu Touranem kilu tysięcy mogę już powiedzieć - o moim egzęplażu że: dwumasa do wymiany- słychać na wolnych obrotach i przy wciśkaniu sprzęgła ,odczuwalne poszrpywania samochodem przy prędkości obrotowej 1600-1900 obrotów na minutę - z tym muszę powalczyć.Posiadam odpowiedni kabelek i żadnych błędów nie stwierdzam , logi silnika w normie ,pompki w miarę równe , ustawienie wałka rożrządu w stosunku do wału mam -1.5 , nie wiem czy coś ruszać, napiszcie co to da Na zimnym odpala od pierwszego strzału na ciepłym ze dwa trzy razy obróci rozrósznikiem czyli w normie .Wczoraj zakładałem z kolegą mechanikiem górne mocowania chłodnicy ponieważ mój bolid takowych nie posiadał i co zauważyłem - mój mechanik , źle spiętą rurę do intercolera słyszalne było syczenie na wolnych obrotach. Sprawdziłem że mój Touran pochodzi z Belgii miał jakieś zdarzenie drogowe o czym świadczy np, brak tych mocowań - poduszek chłodnicy -nie było łatwo przedni zderzak i pas musieliśmy zdemontować , następnie brak kluczyka posiadam tylko jeden , ale z tym już działam grot już mam Pin myślę też nibawem dzięki "jarry" wymieniłem czujnik stopu , komunikat ze spiralką na desce .
Co zauważyłem jest wrażliwy na paliwo , jego jakość . na razie to tyle moich spostrzeżeń , jedyne co to te szarpania o których wcześniej pisałem ale najpier dmumasa. Napiszcie czy kupować LUK'a czy Sachs'a (cały komplet z dociskiem tarczą i wysprzęglikiem)