Dziwne hałasy

Problemy dotyczące manualnych skrzyń biegów, a także DSG.
Awatar użytkownika
admin
Władca postów
Posty: 2336
Rejestracja: sob sie 28, 2010 20:00
Auto:: Touran
Imię:: Maciek
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 122 razy
Kontakt:

Post autor: admin »

Dwumasa do wymiany. Migające biegi to problem ze skrzynią DSG - trzeba podpiąć kompa.
Awatar użytkownika
admin
Władca postów
Posty: 2336
Rejestracja: sob sie 28, 2010 20:00
Auto:: Touran
Imię:: Maciek
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 122 razy
Kontakt:

Post autor: admin »

Wrzuć autoscana z VCDS.
Awatar użytkownika
admin
Władca postów
Posty: 2336
Rejestracja: sob sie 28, 2010 20:00
Auto:: Touran
Imię:: Maciek
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 122 razy
Kontakt:

Post autor: admin »

Za RossTech:
00194 - Ignition Key Removal Lock: Implausible Signal
Possible Causes
Communication Failure with Gear Selector Module
Selector Lever (E313) faulty
Tiptronic Buttons (F189) in Selector Lever (E313) faulty
Possible Solutions
Check Communication with Gear Selector Module
Check Selector Lever (E313)
Check Measuring Value Block (MVB) in Transmission Control Module
Check Tiptronic Buttons (F189) in Selector Lever (E313)
Check Measuring Value Block (MVB) in Transmission Control Module
Special Notes
May be stored in Combination with 28775/U0103/049411.

Tu foto poglądowe odnośnie części:
http://www.audi-portal.com/en/diagnosti ... 18675.html

Ogólnie nie jest źle, piec trzeba odblokować (i skasować błędy) bo od 100kkm nie działa, pompka V55 prawdopodobnie będzie do wymiany.
siemion22
Użytkownik
Posty: 189
Rejestracja: śr lip 25, 2012 19:47
Auto:: Touran 2006 2.0 TDI BMM
Imię:: Błażej
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: siemion22 »

A ja mam też problem z hałasem , z tym że mam nowe koło dwumasowe założone,a świrgotnie dobiega właśnie z okolic koła tylko na zimnym silniku ,i u staje jak się silnik rozgrzeje lub wrzucisz bieg
dabjer
Początkujący
Posty: 23
Rejestracja: ndz mar 18, 2012 14:37
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Lipa

Post autor: dabjer »

Witam.
Panowie doradźcie.....kupno nowej dwumasy czy regeneracja do DSG? Wymieniałem na nowe oryginalne ponad 3 lata temu, przejechałem ok.35000km i w serwisie mi powiedzieli,że zaczyna mi "jargotać" dwumasa. Zdziwiłem się żeby tak szybko padła.
Jeśli regeneracja to proszę o jakiś namiar gdzie robię to dobrze.
FreeStyle
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: sob sie 10, 2013 07:57
Auto:: 2,0TDI 130KW 4motion DSG
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 80 razy
Otrzymał podziękowań: 135 razy

Post autor: FreeStyle »

siemion22, czy rozwiązałeś zagadkę świergotania?
Mam podobne objawy, na zimnym coś ćwierka (okolice skrzyni) po odpuszczeniu gazu, temperatura dochodzi do 50-60C problem znika.


czy ktoś, kiedyś spotykał się z podobnymi dźwiękami?
http://www.youtube.com/watch?v=WKVixzjR ... e=youtu.be

Biegi na zimnym i ciepłym wchodzą płynnie i bezszelestnie.
Czy oprócz dwumasy mogą się pojawić jeszcze jakieś kwiatki?

[ Dodano: Pią Paź 18, 2013 19:27 ]
Usterka usunięta, wiadomość może przyda się dla potomnych.
Powodem metalicznego brzęczenia były luzy na pierścieniach regulujących położenie "dużej" tarczy sprzęgła dodatkowo luz na wałku "małej" tarczy sprzęgła. Wymieniono: komplet tarcz, pierścienie, łożysko i przy okazji demontażu skrzyni został wymieniony dwumas.
Teraz biegi wchodzą bezszelestnie i w zasadzie jeśli nie patrze na FISa to nie czuje żadnej redukcji. Koszt kompletu sprzęgieł, łożysk, pierścieni dystansowych + dwumasy - 3700zl + robocizna.
W większości uczestniczyłem przy wymianie i mogę powiedzieć, że w warunkach garażowych bez odpowiednich narzędzi wymiana sprzęgła w DSG7 jest raczej niemożliwa.
ODPOWIEDZ