Dziwne hałasy
- admin
- Władca postów
- Posty: 2336
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 20:00
- Auto:: Touran
- Imię:: Maciek
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 122 razy
- Kontakt:
Za RossTech:
Tu foto poglądowe odnośnie części:
http://www.audi-portal.com/en/diagnosti ... 18675.html
Ogólnie nie jest źle, piec trzeba odblokować (i skasować błędy) bo od 100kkm nie działa, pompka V55 prawdopodobnie będzie do wymiany.
00194 - Ignition Key Removal Lock: Implausible Signal
Possible Causes
Communication Failure with Gear Selector Module
Selector Lever (E313) faulty
Tiptronic Buttons (F189) in Selector Lever (E313) faulty
Possible Solutions
Check Communication with Gear Selector Module
Check Selector Lever (E313)
Check Measuring Value Block (MVB) in Transmission Control Module
Check Tiptronic Buttons (F189) in Selector Lever (E313)
Check Measuring Value Block (MVB) in Transmission Control Module
Special Notes
May be stored in Combination with 28775/U0103/049411.
Tu foto poglądowe odnośnie części:
http://www.audi-portal.com/en/diagnosti ... 18675.html
Ogólnie nie jest źle, piec trzeba odblokować (i skasować błędy) bo od 100kkm nie działa, pompka V55 prawdopodobnie będzie do wymiany.
-
- Początkujący
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz mar 18, 2012 14:37
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Lipa
Witam.
Panowie doradźcie.....kupno nowej dwumasy czy regeneracja do DSG? Wymieniałem na nowe oryginalne ponad 3 lata temu, przejechałem ok.35000km i w serwisie mi powiedzieli,że zaczyna mi "jargotać" dwumasa. Zdziwiłem się żeby tak szybko padła.
Jeśli regeneracja to proszę o jakiś namiar gdzie robię to dobrze.
Panowie doradźcie.....kupno nowej dwumasy czy regeneracja do DSG? Wymieniałem na nowe oryginalne ponad 3 lata temu, przejechałem ok.35000km i w serwisie mi powiedzieli,że zaczyna mi "jargotać" dwumasa. Zdziwiłem się żeby tak szybko padła.
Jeśli regeneracja to proszę o jakiś namiar gdzie robię to dobrze.
-
- Użytkownik
- Posty: 272
- Rejestracja: sob sie 10, 2013 07:57
- Auto:: 2,0TDI 130KW 4motion DSG
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 80 razy
- Otrzymał podziękowań: 135 razy
siemion22, czy rozwiązałeś zagadkę świergotania?
Mam podobne objawy, na zimnym coś ćwierka (okolice skrzyni) po odpuszczeniu gazu, temperatura dochodzi do 50-60C problem znika.
czy ktoś, kiedyś spotykał się z podobnymi dźwiękami?
http://www.youtube.com/watch?v=WKVixzjR ... e=youtu.be
Biegi na zimnym i ciepłym wchodzą płynnie i bezszelestnie.
Czy oprócz dwumasy mogą się pojawić jeszcze jakieś kwiatki?
[ Dodano: Pią Paź 18, 2013 19:27 ]
Usterka usunięta, wiadomość może przyda się dla potomnych.
Powodem metalicznego brzęczenia były luzy na pierścieniach regulujących położenie "dużej" tarczy sprzęgła dodatkowo luz na wałku "małej" tarczy sprzęgła. Wymieniono: komplet tarcz, pierścienie, łożysko i przy okazji demontażu skrzyni został wymieniony dwumas.
Teraz biegi wchodzą bezszelestnie i w zasadzie jeśli nie patrze na FISa to nie czuje żadnej redukcji. Koszt kompletu sprzęgieł, łożysk, pierścieni dystansowych + dwumasy - 3700zl + robocizna.
W większości uczestniczyłem przy wymianie i mogę powiedzieć, że w warunkach garażowych bez odpowiednich narzędzi wymiana sprzęgła w DSG7 jest raczej niemożliwa.
Mam podobne objawy, na zimnym coś ćwierka (okolice skrzyni) po odpuszczeniu gazu, temperatura dochodzi do 50-60C problem znika.
czy ktoś, kiedyś spotykał się z podobnymi dźwiękami?
http://www.youtube.com/watch?v=WKVixzjR ... e=youtu.be
Biegi na zimnym i ciepłym wchodzą płynnie i bezszelestnie.
Czy oprócz dwumasy mogą się pojawić jeszcze jakieś kwiatki?
[ Dodano: Pią Paź 18, 2013 19:27 ]
Usterka usunięta, wiadomość może przyda się dla potomnych.
Powodem metalicznego brzęczenia były luzy na pierścieniach regulujących położenie "dużej" tarczy sprzęgła dodatkowo luz na wałku "małej" tarczy sprzęgła. Wymieniono: komplet tarcz, pierścienie, łożysko i przy okazji demontażu skrzyni został wymieniony dwumas.
Teraz biegi wchodzą bezszelestnie i w zasadzie jeśli nie patrze na FISa to nie czuje żadnej redukcji. Koszt kompletu sprzęgieł, łożysk, pierścieni dystansowych + dwumasy - 3700zl + robocizna.
W większości uczestniczyłem przy wymianie i mogę powiedzieć, że w warunkach garażowych bez odpowiednich narzędzi wymiana sprzęgła w DSG7 jest raczej niemożliwa.