Wymiana łącznika stabilizatora tył
: wt lip 23, 2013 20:17
Witam
Zabrałem się za wymiane łącznika stabilizatora *(Jest to cienki pręt zakończony po obu stronach gumowo-metalowymi przegubami takimi małymi gałkami w tylnym zawieszeniu ktory jest zamontowany do drążka reakcyjnego chyba dobrze go nazwałem i tu pojawił się problem żeby to odkręcić trzeba zablokować wpuszczanym kluczem z czoła srube a nastepnie prubować odkrecać nakretke
urwał mi się klucz ktorego użyłem do zablokowania sruby by się nie kreciła probowałm też złapać z czoła by nie uszkodzić gumy przegubu kulistego takimi kleszczami zaciskanymi lecz sruba dalej sie kreci nie chce zoscinac nakretki boschem by nie uszkodzić gwintu bo chce to z powrotem zamontować
Moze jakieś sugestie jak to ugryść
Zabrałem się za wymiane łącznika stabilizatora *(Jest to cienki pręt zakończony po obu stronach gumowo-metalowymi przegubami takimi małymi gałkami w tylnym zawieszeniu ktory jest zamontowany do drążka reakcyjnego chyba dobrze go nazwałem i tu pojawił się problem żeby to odkręcić trzeba zablokować wpuszczanym kluczem z czoła srube a nastepnie prubować odkrecać nakretke
urwał mi się klucz ktorego użyłem do zablokowania sruby by się nie kreciła probowałm też złapać z czoła by nie uszkodzić gumy przegubu kulistego takimi kleszczami zaciskanymi lecz sruba dalej sie kreci nie chce zoscinac nakretki boschem by nie uszkodzić gwintu bo chce to z powrotem zamontować
Moze jakieś sugestie jak to ugryść