Klucz nie dziala-nie otwiera i nie zamyka centralnie
-
- Początkujący
- Posty: 39
- Rejestracja: sob lip 27, 2013 10:27
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: niemcy
- Podziękował: 3 razy
Klucz nie dziala-nie otwiera i nie zamyka centralnie
Witam,jak wyzej kupilem niedawno Tourana z 2005 roku i jeden z kluczy nie dziala tzn.nie otwiera zamka zentralnego.Baterie zmienialem itd ale nic.Kupilem taki sam uzywany klucz i przelozylem tylna czesc ktora sluzy do otwierania i zamykania auta centralnie i probowalem wg.roznych opisow go przyuczyc ale nie udalo sie.czy wie ktos czy da sie w ten sposob przyuczyc samemu klucz lub trzeba do "fachowcow". Bo moze ten kupiony tez jest uszkodzony.Z gory dziekuje za pomoc
szawe72
- krankor
- Zaawansowany
- Posty: 340
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:22
- Auto:: Touran 1T1, 1.9 AVQ 2004
- Imię:: Grzegorz
- Lokalizacja: Wągrowiec - Wlkp-ska
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 52 razy
Niedawno walczyłem ze swoimi pilotami. Zmniejszył im się zasięg. Po zmianie baterii nic się nie poprawiało. Wg porad z naszego forum spróbowałem dodać je jeszcze raz. Pierwsze co mi się udało, to skasowałem oba piloty
Już żaden nie działał. Potem za pomocą kabla dodałem dwa miejsca w pamięci i już same piloty. No i po kilku próbach uznałem że coś jest źle. Bo po kliknięciu w pilot w czasie dodawania auto migało migaczami (czyli dobrze) ale nie było późniejszego efektu zamykania i otwierania
Za to byłem zdziwiony kompletnie rano, bo przez zapomnienie kliknąłem i okazało się, że jeden pilot jednak działa
Namyślił się
Idąc dalej kupiłem na alle nówkę wg kodu z moich pilotów, na tę samą częstotliwość.
Od nowa cała procedura usuwania (to już mam opanowane perfect
) i znowu dwa miejsca w pamięci. Dodaję najpierw nowy pilot, zaraz potem jeden ze starych (wydaje się że ten lepszy) i znowu to samo. czyli nie działają. A rano po "przespaniu się" ten nowy działa, drugi nie. Cholery można dostać. Zrezygnowałem i zaprogramowanego mam tego jednego. Jak mnie najdzie to spróbuje od nowa.
Podsumowując ten OT:
Zrobisz to sam. Możliwe, że że masz zaprogramowane tylko jedno miejsce w pamięci i dlatego nie udaje się dodać następnego. Albo te niedziałające są nieprawidłowe, tzn niepasujące.


Za to byłem zdziwiony kompletnie rano, bo przez zapomnienie kliknąłem i okazało się, że jeden pilot jednak działa

Idąc dalej kupiłem na alle nówkę wg kodu z moich pilotów, na tę samą częstotliwość.
Od nowa cała procedura usuwania (to już mam opanowane perfect

Podsumowując ten OT:
Zrobisz to sam. Możliwe, że że masz zaprogramowane tylko jedno miejsce w pamięci i dlatego nie udaje się dodać następnego. Albo te niedziałające są nieprawidłowe, tzn niepasujące.
pozdrawiam Grzegorz
- cheles
- Władca postów
- Posty: 5009
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 17:52
- Auto:: Conceptline, 1.6 z 2009
- Imię:: Leszek
- Lokalizacja: WAWA - MAZ
- Podziękował: 33 razy
- Otrzymał podziękowań: 129 razy
A adaptacji licznika. Info pochodzi z tego tematu.
Piloty - synchronizacja
Synchronizacja pilotów polega na dopisaniu ich do sterownika komfortu auta. Najwygodniej można to zrobić przy pomocy VCDS'a. Jeśli nie posiadasz kabla diagnostycznego możesz użyć tej procedury:
1. jeśli masz zamknięte auto otwórz drzwi kierowcy kluczykiem czyli PRZEKRĂCAJĄC bębenek w klamce drzwi
2. naciśnij na pilocie przycisk OTWĂRZ
3. włóż kluczyk do stacyjki i dokonaj autoryzacji kluczyka poprzez włączenie zapłonu, zaczekaj aż ikonka immo zgaśnie (bez uruchamiania silnika)
4. wyjmij kluczyk ze stacyjki
5. naciśnij przycisk OTWĂRZ lub ZAMKNIJ na pilocie, jeśli wszystko przebiegło dobrze twój pilot został właśnie zsynchronizowany ze sterownikiem komfortu w twoim aucie
Piloty - synchronizacja
Synchronizacja pilotów polega na dopisaniu ich do sterownika komfortu auta. Najwygodniej można to zrobić przy pomocy VCDS'a. Jeśli nie posiadasz kabla diagnostycznego możesz użyć tej procedury:
1. jeśli masz zamknięte auto otwórz drzwi kierowcy kluczykiem czyli PRZEKRĂCAJĄC bębenek w klamce drzwi
2. naciśnij na pilocie przycisk OTWĂRZ
3. włóż kluczyk do stacyjki i dokonaj autoryzacji kluczyka poprzez włączenie zapłonu, zaczekaj aż ikonka immo zgaśnie (bez uruchamiania silnika)
4. wyjmij kluczyk ze stacyjki
5. naciśnij przycisk OTWĂRZ lub ZAMKNIJ na pilocie, jeśli wszystko przebiegło dobrze twój pilot został właśnie zsynchronizowany ze sterownikiem komfortu w twoim aucie
-
- Początkujący
- Posty: 39
- Rejestracja: sob lip 27, 2013 10:27
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: niemcy
- Podziękował: 3 razy
Robilem juz w ten sposob ale niestety nic z tego nie wyszlocheles pisze:A adaptacji licznika. Info pochodzi z tego tematu.
Piloty - synchronizacja
Synchronizacja pilotów polega na dopisaniu ich do sterownika komfortu auta. Najwygodniej można to zrobić przy pomocy VCDS'a. Jeśli nie posiadasz kabla diagnostycznego możesz użyć tej procedury:
1. jeśli masz zamknięte auto otwórz drzwi kierowcy kluczykiem czyli PRZEKRĂCAJĄC bębenek w klamce drzwi
2. naciśnij na pilocie przycisk OTWĂRZ
3. włóż kluczyk do stacyjki i dokonaj autoryzacji kluczyka poprzez włączenie zapłonu, zaczekaj aż ikonka immo zgaśnie (bez uruchamiania silnika)
4. wyjmij kluczyk ze stacyjki
5. naciśnij przycisk OTWĂRZ lub ZAMKNIJ na pilocie, jeśli wszystko przebiegło dobrze twój pilot został właśnie zsynchronizowany ze sterownikiem komfortu w twoim aucie
szawe72
-
- Początkujący
- Posty: 39
- Rejestracja: sob lip 27, 2013 10:27
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: niemcy
- Podziękował: 3 razy
Juz wszystko jest ok.Bylem w Polsce i koles ktory dorabia klucze roznego rodzaju mowil ze da rade i faktycznie dal.Przelozyl tylna czesc z klucza ktory kupilem i podlaczyl sie jakims "narzedziem"do Auta i po minucie wsio dzialalo.Czyli wynika z tego ze samemu nie mozna bylo tego klucza przyuczyc.Dzieki wszystkim i pozdrawiam.
szawe72