Przestawiony kąt synchronizacji wałka rozrządu

shaman82
Przeglądacz
Posty: 107
Rejestracja: czw maja 05, 2011 00:06
Auto:: 1T1 BXF '06
Imię:: Pablo
Lokalizacja: TSA
Podziękował: 1 raz

Przestawiony kąt synchronizacji wałka rozrządu

Post autor: shaman82 »

Czy w przy wymianie pompowtryskiwaczy można przestawić kąt synchronizacji wałka rozrządu?

Miałem wczesniej -1.0 teraz mam -3.4. I cóż tego ze bipy i korekcje mam śliczne jak auto nie jedzie.
Aby rozpędzić się od 0 do 100 km/h potrzebuję ponad 23 sekundy z pedałem gazu w podłodze...
Awatar użytkownika
Turanek
Władca postów
Posty: 2736
Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
Auto:: 2x5T1
Imię:: Marek
Lokalizacja: lubuskie
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 111 razy

Post autor: Turanek »

Jeśli nie ruszałeś koła rozrządu na wałku, napinacza paska zębatego to raczej nie. Pytanie czy masz dobrze ustawione śruby regulacyjne na pompkach po wymianie? Rozrząd można zawsze ponownie ustawić i kąt synchronizacji wałka i wału powinien wrócić w okolice 0°. PS. Rozumiem, że podana przez ciebie wartość występuje na biegu jałowym...
Pozdrawiam

Turanek
R-Line Obrazek
H-Line Obrazek
shaman82
Przeglądacz
Posty: 107
Rejestracja: czw maja 05, 2011 00:06
Auto:: 1T1 BXF '06
Imię:: Pablo
Lokalizacja: TSA
Podziękował: 1 raz

Post autor: shaman82 »

Wartość oczywiście odczytana na biegu jałowym przy 840 obrotach na minutę.

Wymiany oczywiście nie dokonałem sam, tylko w "prawie"ASO skody. Będę w takim razie reklamował usługę...
ODPOWIEDZ