Strona 1 z 1

Mrugające wskaźniki biegów na wyświetlaczu

: śr paź 02, 2013 18:30
autor: RobertGT
Od niedawna jestem posiadaczem Tourana z DSG7. Pojeździłem trochę i wszystko było super. Do dziś. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce samochód odpalił, ale zaczęły mrugać (migotać - nie wiem jak to nazwać) na wyświetlaczu wszystkie wskaźniki biegów. Po przełączeniu na D niestety samochód nie ruszył. Dopiero drugie odpalenie silnika dało możliwość jazdy. Taka sytuacja pojawia się za każdym razem po chwili postoju.
Nawet nie wiem co to za problem, więc wpisałem w elektronice. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Co to może być za problem? Starałem się poszukać podobnego problemu na forum, ale nie udało mi się. Dlatego m.in. Zapisałem się do tego forum.
Proszę o jakieś porady, a szczególnie informacje , co to może oznaczać.

: śr paź 02, 2013 19:38
autor: Tomas
Zapraszam do powitalni, to na początek.
Użyj :szukaj: o problemach DSG jest na tym forum sporo wątków.

Re: Mrugające wskaźniki biegów na wyświetlaczu

: śr gru 11, 2013 16:18
autor: RobertGT
Długo to trwało, ale może komuś się przyda.
Na moje bolączki (mrugające wskaźniki, tryb awaryjny, brak biegów parzystych) radę dała wizyta w ASO i wymiana mechatronika (niestety). Kolejna kasa poszła. Teraz działa bez zarzutu. A ponieważ to mój pierwszy TDi, to teraz "uczę" się zimowej jazdy, ale to już inna bajka.

Re: Mrugające wskaźniki biegów na wyświetlaczu

: śr gru 11, 2013 16:25
autor: bartek0-01
I ile kolego taka przyjemność w ASO Cie kosztowała ?

Re: Mrugające wskaźniki biegów na wyświetlaczu

: śr gru 11, 2013 16:47
autor: RobertGT
5 tys. zł. - niestety.

Re: Mrugające wskaźniki biegów na wyświetlaczu

: śr gru 11, 2013 17:22
autor: Muti
Nie wiem co dokładnie było uszkodzone,ale jeżeli wywalało notlauf,to zapewne elektroniczny problem,także możliwe,że by pomogła wymiana np. zaworu,ale teraz to już po ptakach. Trzeba zacząć od diagnozy kablem i samemu poszukać,popróbować.

Re: Mrugające wskaźniki biegów na wyświetlaczu

: czw gru 12, 2013 15:52
autor: RobertGT
Było to testowane na różne sposoby w sumie trzech różnych warsztatach, również specjalizujących się w automatach. Za pierwszym razem, podobno właśnie coś drobnego, ale za drugim, niestety - cały mechatronic do wymiany.