demontaż pokrywy zaworów
: czw paź 10, 2013 20:41
Witam,
zacznę od początku, mam nieodpowiedni odczyt z jednego pompowtrysku,(z tego powodu nie zrobiłem sobie we wtorek u Jacka Chipa na "grupowym) - czytam troszkę googla i zdarza się że winne może być sterowanie wtrysku, gdyż luzują się zaciski i może być słabszy kontakt,
(sugeruję się informacjami z takiego artykułu http://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzenie- ... lniku-tdi/) zalecają tam aby zdjąć pokrywę i sprawdzić połączenia.
Czy demontując pokrywę mogę napotkać jakąś niespodziankę, czy muszę wymienić uszczelkę pod pokrywą, jak mocno dociągnąć śruby zakładając ją z powrotem.
Proszę o poradę bo sobota się zbliża i chcę tam zajrzeć.
Radek
zacznę od początku, mam nieodpowiedni odczyt z jednego pompowtrysku,(z tego powodu nie zrobiłem sobie we wtorek u Jacka Chipa na "grupowym) - czytam troszkę googla i zdarza się że winne może być sterowanie wtrysku, gdyż luzują się zaciski i może być słabszy kontakt,
(sugeruję się informacjami z takiego artykułu http://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzenie- ... lniku-tdi/) zalecają tam aby zdjąć pokrywę i sprawdzić połączenia.
Czy demontując pokrywę mogę napotkać jakąś niespodziankę, czy muszę wymienić uszczelkę pod pokrywą, jak mocno dociągnąć śruby zakładając ją z powrotem.
Proszę o poradę bo sobota się zbliża i chcę tam zajrzeć.
Radek