Strona 1 z 6
Ciężkie odpalanie
: czw gru 19, 2013 22:07
autor: hubert222
Co sadzicie o tym odpalaniu, czasem odpali szybko a nieraz tak jak na filmiku ponizej. Swiece wszystkie wymienione, zasilanie do nich dochodzi.
odpalanie
Co dalej sprawdzac ewentualnie?
Re: Ciężkie odpalanie
: czw gru 19, 2013 22:11
autor: admin
Paliwo się cofa, na dzień dobry wymień uszczelki na PD, powinno pomóc.
Re: Odp: Ciężkie odpalanie
: czw gru 19, 2013 22:44
autor: remont
To i ja się podepnę do tematu
U mnie troche inaczej bo dopiero przy 4 kręceniu załapuje tak jak u Ciebie.
https://www.youtube.com/watch?v=brgvCV5 ... ata_player
Jakieś sugestie?
Oczywiście takie przypadki są sporadyczne i losowe, to jest nagranie z poniedziałku rano, poza tym do dzisiaj odpalał bez problemu.
Wysłane z mojego OT-995 za pomocą Tapatalk 2
Re: Ciężkie odpalanie
: czw gru 19, 2013 22:47
autor: Muti
remont,spróbuj postawić auto przodem w dół z mocnej górki. Wydaje mi się,że masz mocno nieszczelne oringi pod PD.
Re: Ciężkie odpalanie
: czw gru 19, 2013 23:11
autor: tomcio1600
hubert222, sprawdź (pomierz) akumulator przed startem, oraz w momencie rozruchu. Wydaje mi się, że aku słabe. Jeśli okaże się ok, zmień dawkę startową z 0 na 50. Powinno pomóc, jeżeli się nie zmieni start, to wróć na 0 i będziemy szukali dalej przyczyny...
Re: Ciężkie odpalanie
: czw gru 19, 2013 23:54
autor: TOFIK_wlkp
strasznie się zapowietrza,

a filtr paliwa dawno zmieniany?
Re: Odp: Ciężkie odpalanie
: pt gru 20, 2013 01:05
autor: remont
Muti pisze:remont,spróbuj postawić auto przodem w dół z mocnej górki. Wydaje mi się,że masz mocno nieszczelne oringi pod PD.
Muti nie ma reguły. Czasem po kilku godzinach postoju, acz niekoniecznie po nocy, są takie cyrki.
Pompka nr 3 czasem ma ostre dawki w plusie, nawet ponad 2 mg, a znowu po chwili wraca w okolice 0.3 mg. Bipy na niej są o ok. 15-20 większe niż na pozostałych. Chybq się kończy po prostu...
W sobote zapodaje liqui moly 2666 i jeśli to nie pomoże to niestety będzie wymiana 3 + oringi na wszystkich.
Chyba że macie jeszcze jakieś propozycje?
Wysłane z mojego OT-995 za pomocą Tapatalk 2
Re: Ciężkie odpalanie
: pt gru 20, 2013 01:40
autor: hubert222
TOFIK_wlkp pisze:strasznie się zapowietrza,

a filtr paliwa dawno zmieniany?
Jezeli to do mnie - to wszystkie filtry wymieniane zaraz po kupnie czyli 7 miesiecy temu, paliwo tylko verve leje.
Re: Ciężkie odpalanie
: pt gru 20, 2013 09:05
autor: Muti
Remont,ja bym zaczął od wymiany wszystkich o-ringów. To co piszesz wskazuje właśnie na uszkodzony o-ring. Sterownik widząc,że na 3 cylindrze nie ma zapłonu,albo podawane jest za mało paliwa(zapowietrzony) każe lać dużo paliwa stąd wysokie korekty.
Liqui tutaj nie pomoże na 100% z tym problemem. Tutaj jest uszkodzenie mechaniczne.Najpierw usuń problem,a później zapobiegawczo liqui.

Re: Odp: Ciężkie odpalanie
: pt gru 20, 2013 14:39
autor: remont
Muti ale np. Nie mam objawu "przybywania" oleju. Czy to przybywanie to reguła czy niekoniecznie?
Uszczelki na pompkach powinienem ogarnąć samemu, dobrze byłoby przy okazji zrobić mycie ultra pompek?
Dzięki za zainteresowanie
Wysłane z mojego OT-995 za pomocą Tapatalk 2
Re: Ciężkie odpalanie
: pt gru 20, 2013 15:24
autor: Muti
Nie musi przybywać,bo tobie paliwo sie cofa. Czy ogarniesz sam PD to nie wiem,bo nie wiem jaki masz silnik,bo masz nie uzupełniony profil. Myć nie musisz.
Re: Odp: Ciężkie odpalanie
: pt gru 20, 2013 15:47
autor: remont
O pardon, uzupełnie przy okazji jak bede mial dostep do kompa.
Silnik BLS więc może jakoś pójdzie...
Macie jakiegoś poleconego sprzedawcę uszczelek do PD ?
Ew. Coś tam na allegro widziałem po ok. 32 zł za pompkę.
Generalnie 3 pompka generuje problem, parametry raz są wzorowe a raz tragiczne
Wysłane z mojego OT-995 za pomocą Tapatalk 2
Re: Ciężkie odpalanie
: pt gru 20, 2013 16:05
autor: Muti
No właśnie przy 1.9 jest zdecydowanie trudniej,gdyż trzeba pozycjonować PD względem głowicy,a do tego potrzebne są dane i dłuuga i duża suwmiarka. Zestawy naprawcze- pisz do @ jeżu.
Re: Odp: Ciężkie odpalanie
: pt gru 20, 2013 16:50
autor: remont
Muti pisze:No właśnie przy 1.9 jest zdecydowanie trudniej,gdyż trzeba pozycjonować PD względem głowicy,a do tego potrzebne są dane i dłuuga i duża suwmiarka. Zestawy naprawcze- pisz do @ jeżu.
Mam opis z elsy, suwmiara też się znajdzie, jakieś pojęcie mam więc nie powinno być źle.
Orientujesz się może które śruby trzeba dawać nowe przy montażu? W elsie pisało też o nowych tych "grzybkach" i chyba śrubach regulacyjnych.
Wysłane z mojego OT-995 za pomocą Tapatalk 2
Re: Ciężkie odpalanie
: pt gru 20, 2013 18:48
autor: Muti
Dobrze jest założyć nowe śruby od PD. W zestawie dostaniesz grzybki.Śruby regulacyjne mogą zostać stare,tylko pamiętaj o regulacji po montażu.