Strona 1 z 1
Problem z 2.0 BMM
: śr lut 05, 2014 20:24
autor: pavloroz
Witam
Mam problem z moim silnikiem 2.0 BMM jakiś czas temu miałem wymianę pompowtrysków wszystkie 4 , zaraz pózniej wał, popychacze, panewki i pasek rozrządu. teraz na zimnym siniku wyczuwam co pewien czas nierówną pracę sinika.
sprawdziłem vcds-em rozrząd jest ustawiony na -2,9 czy to normalne. Co może być przyczyną takiej nierównej pracy silnika.
Re: Problem z 2.0 BMM
: śr lut 05, 2014 21:58
autor: JacaTouran
Przyczyn może być wiele. Auto trzeba posprawdzac nie tylko vcds, ale i mechanicznie.
Re: Problem z 2.0 BMM
: śr lut 05, 2014 22:08
autor: pavloroz
A czy praca pompowtrysków może mieć wpływ na nie równą pracę na zimnym silniku bo mi się wydaje że drugi odstaje od normy.
Re: Problem z 2.0 BMM
: śr lut 05, 2014 22:24
autor: marek1629
pavloroz pisze:A czy praca pompowtrysków może mieć wpływ na nie równą pracę na zimnym silniku bo mi się wydaje że drugi odstaje od normy.
może.
czekałem na Jacka odezwę

i niestety dużo grzebane miałeś więc i problemów może być dużo, a parametry pompowtrysków jak się pokazują ? zmienia się coś w zależności od temp zewnętrznej? na ciepłym silniku nie rzuca? w czasie jazdy ? czyściłeś egr kiedyś? jak z mocą w aucie? jaki masz przebieg?
Re: Problem z 2.0 BMM
: śr lut 05, 2014 22:56
autor: pavloroz
Więc tak przebieg 186 tys. wyczuwam nierówną pracę na postoju, na ciepłym silniku nie wyczuwam nierównej pracy, Erg nie czyściłem jeszcze co do pompowtrysków mogę podesłać loga. W czasie jazdy przy 2000 obrotów szczególnie na 5 i 6 zaczyna lecitko szarpac. Auto straciło trochę na mocy po tych wymianach.
Re: Problem z 2.0 BMM
: czw lut 06, 2014 00:05
autor: JacaTouran
Jeżeli szarpie to zacznij od pompowtryskow. Odchyly tzn? Sprecyzuj się jak oczekujesz pomocy.
Nie napisałeś nic o stanie Dpf, poszarpywanie również może od tego badziewia występować.
Re: Problem z 2.0 BMM
: czw lut 06, 2014 08:36
autor: marek1629
wrzuć screen z bloku 4,13,18,23 i 68 z rozgrzanego motoru
Re: Problem z 2.0 BMM
: czw lut 06, 2014 19:32
autor: pavloroz
Oto zrzuty z vcds z ciepłego silnika. Dziękuję z góry za pomoc w analizie.
Re: Odp: Problem z 2.0 BMM
: czw lut 06, 2014 20:50
autor: marek1629
Jacek co myślisz o tych czasach otwatcia wtrysku, strasznie ucinaja... A 60 g już prawie to nie taka tragedia-choć teoretycznie już dość. Kąt można trochę poprawic , czekam na komentarz Jacka
Re: Problem z 2.0 BMM
: czw lut 06, 2014 22:19
autor: JacaTouran
Na mój gust to po pierwsze gotuje Ci się dpf.
Re: Problem z 2.0 BMM
: czw lut 06, 2014 23:30
autor: pavloroz
To znaczy że jest do wymiany, może trochę bardziej łopatologicznie.
Re: Problem z 2.0 BMM
: pt lut 07, 2014 04:59
autor: JacaTouran
Tzn., że się zuzyl i męczy silnik. Do wymiany lub do usunięcia. Po zrobieniu porządku z dpf auto już będzie stokroć inne. Co do czasów wtrysku tragedii nie widzę, bywały gorsze i jeździły bez problemu.
Re: Problem z 2.0 BMM
: pt lut 07, 2014 20:44
autor: pavloroz
Re: Problem z 2.0 BMM
: pt lut 07, 2014 20:57
autor: JacaTouran
Wyczyść a zobaczysz...
Było już o tym na forum, poczytaj. Tego się nie czyści ceny na pw.
Re: Problem z 2.0 BMM
: pt lut 07, 2014 21:13
autor: pavloroz
Czyli do usunięcia, wyślij mi na pw ceny usunięcia. Dzięki za pomoc