Strona 1 z 1
Słaby BMN 2.0 TDI 170KM DSG
: wt lut 11, 2014 18:53
autor: bartito08
Witam
Pacjent BMN 2.0 TDI 170KM DSG wymienione turbo, dwumas, nowy rozrząd, pozostaje słaby jak na swoje 170 koni (jedzie ale bez szału). Logi brak błędów. Od czego zacząć?
Re: Słaby BMN 2.0 TDI 170KM DSG
: wt lut 11, 2014 20:14
autor: karl
Dpf?
Re: Słaby BMN 2.0 TDI 170KM DSG
: wt lut 11, 2014 21:02
autor: marek1629
Re: Słaby BMN 2.0 TDI 170KM DSG
: śr lut 12, 2014 10:12
autor: Dodi
j/w polecałbym sprawdzenia auta na hamowni, wtedy będziesz miał wszystko czarno na białym z parametrami...
Re: Słaby BMN 2.0 TDI 170KM DSG
: śr lut 12, 2014 12:06
autor: tomix
bartito08 pisze:Witam
Pacjent BMN 2.0 TDI 170KM DSG wymienione turbo, dwumas, nowy rozrząd, pozostaje słaby jak na swoje 170 koni (jedzie ale bez szału). Logi brak błędów. Od czego zacząć?
a jak bylo przed wymiana turbo itp ? tak samo czy teraz ewidentnie gorzej ? nie ma z okolicy kogos kto ma takie same parametry auta aby porownac ?
Re: Słaby BMN 2.0 TDI 170KM DSG
: śr lut 12, 2014 12:29
autor: Tomas
A rozrząd dobrze ustawiony ?
Re: Słaby BMN 2.0 TDI 170KM DSG
: śr lut 12, 2014 13:17
autor: bartito08
Dzięki za odpowiedzi. Rozrząd ok ustawiany na blokadach, kąt wtrysku poprawny.
Re: Odp: Słaby BMN 2.0 TDI 170KM DSG
: śr lut 12, 2014 17:18
autor: marek1629
Najlepiej sprawdzić go na hamowni, czasami głupia przeplywka oslabia motor, może spróbuj logi dynamicZne zrobić, będziesz widział jak turbo wstaje i jak działa dolot
Re: Słaby BMN 2.0 TDI 170KM DSG
: czw lut 13, 2014 17:39
autor: bartito08
Jeszcze klika spostrzeżeń i faktów. Przy prędkości 140 km/h pali 16l, przy 80km/h pali 5l, brak mocy porównywalne do 90 lub 105 KM. Od samego dołu ciągnie prawie ok im wyższe obroty tym gorzej . DPF nie wycięty, ale płukany preparatami LM. Przepływomierz wkładany nowy na próbę nic nie zmienia.
Re: Odp: Słaby BMN 2.0 TDI 170KM DSG
: czw lut 13, 2014 19:36
autor: marek1629
Objaw jakby sie dusił.... A problemy z tego powodu mogą być różne, pogadaj z kimś z okolicy i zrób logi dynamiczne jeśli nie masz kabelka, i pamiętaj tam gdzie kończą sie obroty w ON tam zaczynają sie w benzynie
:-P