Turbo-kamera - cieknący Turan
- aawol
- ____________________
- Posty: 941
- Rejestracja: ndz mar 20, 2011 10:53
- Auto:: 1t 1,9 tdi,05, bkc, conce
- Imię:: Andrzej
- Lokalizacja: k-ów/ Iwanowice
- Podziękował: 83 razy
- Otrzymał podziękowań: 126 razy
Turbo-kamera - cieknący Turan
Nie oglądałem wprawdzie całego odcinka ale rzecz była o nowym Turku z przeciekającymi oknami...... Zwyczajowo serwis się wypiął - ( o ilu sprawach nie wiemy bo załatwiane są ugodowo?) klient ma ładniutkie autko do którego pada deszcz - z tego co zrozumiałem przepuszczają uszczelki drzwi przednich. Niezły babol !!!!
- Tomas
- Władca postów
- Posty: 2325
- Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
- Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Gorzów
- Podziękował: 438 razy
- Otrzymał podziękowań: 127 razy
z forum TVN Turbo:
"VW Touran pocenie uszczelki szyby
Dodane 23 styczeń 2012; 21:27
Witam. Mojego tourana odebrałem na początku stycznia 2011. Samochód nowy prosto z salonu. W czerwcu zauważyłem dziwne plamy wody na uszczelce szyby po wewnętrznej stronie, które pojawiały się podczas mycia samochodu. Zgłosiłem problem. Pierwszy raz coś tam posprawdzali i stwierdzili, że już będzie OK. Niestety nie było więc pojechałem jeszcze raz. Wymienili uszczelkę i było jeszcze gorzej. Zmieniłem punkt serwisowy (ten sam dealer Noma2 Katowice) z ulicy Roździeńskiego na ulicę Kościuszki.W między czasie od strony kierowcy zaczęło się dziać to samo. Tam stwierdzili, że poprzednicy spaprali naprawę i znowu muszą wymienić uszczelkę, a drugą szybę podciągnąć. Tak też zrobili. Niestety dalej to samo. Znowu kilka wizyt w serwisie, kilka napraw, pomiarów itd. Efekt po tych naprawach coraz gorszy. Napisałem oficjalne pismo reklamacyjne. W odpowiedzi dostałem informację, że usterka zostanie usunięta w serwisie na ulicy Roździeńskiego. W między czasie cały płyn chłodzący gdzieś się ulotnił wezwałem lawetę i samochód został dostarczony do serwisu. Po trzech dniach naprawy poinformowano mnie, że serwis nie stwierdził problemu z poceniem uszczelek w moim aucie i że wszystko jest OK. Zostałem zaproszony po odbiór samochodu. Podczas odbioru zauważyłem, że uszczelka szyby od strony kierowcy jest mokra w miejscach w których zgłaszałem problem. Tak jak można się było spodziewać kierownik serwisu wydający mi samochód stwierdził, że tak ma być
Pojechałem do rzeczoznawcy samochodowego, dostałem ekspertyzę mówiącą, że samochód posiada usterkę. Objeździłem kilka ręcznych myjni samochodowych w celu ustalenia czy tak rzeczywiście może się dziać (odpowiedzi były jednoznaczne, mówiące o jakieś usterce). Z dokumentami od rzeczoznawcy i zebranymi opiniami pojechałem do serwisu Noma2 w Katowicach porozmawiać o usterce. Rozmowa nic nie dała. Tak ma być. Poprosiłem o oficjalne stanowisko serwisu w tej sprawie. W między czasie umówiłem się na wizytę w innym serwisie VW Magro w Tychach. W 15 minut myjąc mój samochód wężem ogrodowym, serwis stwierdził nieszczelność uszczelek szyb drzwi prawych przednich i lewych przednich. Diagnoza : konieczna wymiana uszczelek. Dzisiaj dzwoniłem zapytać o oficjalne stanowisko Noma2 w Katowicach i dostałem telefoniczną informację, że podtrzymują swoje stanowisko, że to nie usterka i odmawiają naprawy gwarancyjnej mojego samochodu. Na dniach dostanę oficjalne pismo w tej sprawie. Myślę, że sprawa jest godna uwagi ze względu na rozbieżność stanowisk obu serwisów autoryzowanych, traktowanie klienta jak idioty oraz faktu kilkukrotnych nieudanych napraw tej usterki i na końcu stwierdzenia, że tak ma być. W razie konieczności mogę wrzucić jakieś zdjęcia lub filmiki pokazujące problem."
"VW Touran pocenie uszczelki szyby
Dodane 23 styczeń 2012; 21:27
Witam. Mojego tourana odebrałem na początku stycznia 2011. Samochód nowy prosto z salonu. W czerwcu zauważyłem dziwne plamy wody na uszczelce szyby po wewnętrznej stronie, które pojawiały się podczas mycia samochodu. Zgłosiłem problem. Pierwszy raz coś tam posprawdzali i stwierdzili, że już będzie OK. Niestety nie było więc pojechałem jeszcze raz. Wymienili uszczelkę i było jeszcze gorzej. Zmieniłem punkt serwisowy (ten sam dealer Noma2 Katowice) z ulicy Roździeńskiego na ulicę Kościuszki.W między czasie od strony kierowcy zaczęło się dziać to samo. Tam stwierdzili, że poprzednicy spaprali naprawę i znowu muszą wymienić uszczelkę, a drugą szybę podciągnąć. Tak też zrobili. Niestety dalej to samo. Znowu kilka wizyt w serwisie, kilka napraw, pomiarów itd. Efekt po tych naprawach coraz gorszy. Napisałem oficjalne pismo reklamacyjne. W odpowiedzi dostałem informację, że usterka zostanie usunięta w serwisie na ulicy Roździeńskiego. W między czasie cały płyn chłodzący gdzieś się ulotnił wezwałem lawetę i samochód został dostarczony do serwisu. Po trzech dniach naprawy poinformowano mnie, że serwis nie stwierdził problemu z poceniem uszczelek w moim aucie i że wszystko jest OK. Zostałem zaproszony po odbiór samochodu. Podczas odbioru zauważyłem, że uszczelka szyby od strony kierowcy jest mokra w miejscach w których zgłaszałem problem. Tak jak można się było spodziewać kierownik serwisu wydający mi samochód stwierdził, że tak ma być

- aawol
- ____________________
- Posty: 941
- Rejestracja: ndz mar 20, 2011 10:53
- Auto:: 1t 1,9 tdi,05, bkc, conce
- Imię:: Andrzej
- Lokalizacja: k-ów/ Iwanowice
- Podziękował: 83 razy
- Otrzymał podziękowań: 126 razy
wszystko fajnie ale przecież klient zapłacił grubą kasę ( nie wiem ile to mogło być ale dla mnie góra pieniędzy) nie za samochód tylko za komfort jeżdżenia doskonałym, bezpiecznym, bezawaryjnym pojazdem. tak naprawdę kupując auto płacimy nie za blachy i koła tylko za zaspokojenie potrzeb. Różne potrzeby.... od potrzeby przemieszczania aż po potrzebę wywyższenia się z kręgu sąsiadów. Wiem że piszę jak na szkoleniu dla sprzedawców ale taka jest prawda. Mój znajomy został olany u krakowskiego dealera VW a że koniecznie chciał dla swojej mamy Polo a sobie Tiguana to zamówił i odebrał na śląsku. Jakby nie było klient jest dziś święty i jego pieniądze to wypłata dla sprzedawców, i mówię to jako handlowiec nie jako klient. Jak uda mi się obejrzeć turbo kamerę to zawsze jestem w szoku jak można traktować klienta który zostawił w salonie grube pieniądze.....
- Turanek
- Władca postów
- Posty: 2736
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
- Auto:: 2x5T1
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 111 razy
Czasami problemem może być "dodatkowe ogniwo" łańcuszka tzn. importer. Niestety w Niemczech jest nieco łatwiej, nawet większe prawdopodobieństwo zbadania takich fenomenów bezpośrednio przez producenta.
PS. Wszelkie spory w kierunku (stwierdzonych w ASO) problemów konstrukcyjnych, błędów montażowych załatwiać należy u importera Volkswagen Auto Group (dawny Kulczyk Tradex)
PS. Wszelkie spory w kierunku (stwierdzonych w ASO) problemów konstrukcyjnych, błędów montażowych załatwiać należy u importera Volkswagen Auto Group (dawny Kulczyk Tradex)
- cheles
- Władca postów
- Posty: 5009
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 17:52
- Auto:: Conceptline, 1.6 z 2009
- Imię:: Leszek
- Lokalizacja: WAWA - MAZ
- Podziękował: 33 razy
- Otrzymał podziękowań: 129 razy
Postraszyć Europejską Federacją Konsumentów nie zaszkodzi - mają oddział w Polsce, szczególnie groźbą wejścia w spór.Turanek pisze:Czasami problemem może być "dodatkowe ogniwo" łańcuszka tzn. importer. Niestety w Niemczech jest nieco łatwiej, nawet większe prawdopodobieństwo zbadania takich fenomenów bezpośrednio przez producenta.
PS. Wszelkie spory w kierunku (stwierdzonych w ASO) problemów konstrukcyjnych, błędów montażowych załatwiać należy u importera Volkswagen Auto Group (dawny Kulczyk Tradex)
- jarry
- Władca postów
- Posty: 5698
- Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
- Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
- Imię:: Rołbert
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 584 razy
- Otrzymał podziękowań: 828 razy
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
- jarry
- Władca postów
- Posty: 5698
- Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
- Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
- Imię:: Rołbert
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 584 razy
- Otrzymał podziękowań: 828 razy
tylko z jakiegoś anonimowego konta i IP się postaraj, ITI ściga dość ostro za wstawki z TVNowskich stacji
pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1