Zakupiony w czerwcu tego roku
Rok produkcji 2005, 1,9TDI, przebieg ok. 191500 km
Wersja Trendline
Wyposażenie:
Standardowe w tej wersji

Po kupnie wymiana olejów i filtrów, odbojników na tylnych amortyzatorach, czyszczenie EGR, przepustnicy.
Rozrząd zmieniony przy 207450 km w 06.2014 oraz olej i komplet filtrów.
Przy około 222000km wymieniono olej, filtry, płukanka silnika i przewodów paliwowych, wymiana gum na przednim wachaczu.
Przy około 237000km wymiana przednich klocków i tarcz hamulcowych, tylnego prawego zacisku i lewego przedniego przegubu.
Około 250k wymienione na nowe- po kolei- czujnik położenia wałka rozrządu, turbina, EGR i na koniec sprzęgło z dwu masa.
Przy około 270k - przewody hamulcowe przód, amortyzatory tył.
280k - wymiana wałka rozrządu, popychaczy, ect.
Z modyfikacji zdążyłem zrobić jak na razie (raczej mini mody):
1. Światła do jazdy dziennej na Amerykę Wschodnią bodajże
2. Chromowany przycisk od ręcznego
3. Dywaniki gumowe firmy PETEX
4. Zmiana konsoli z czarnej na srebrną
5. Zmiana programu (ciężkie odpalanie na ciepłym)
6. Nakładki na dźwignię podnoszenia fotela
7. Włącznik świateł chrom
8. Wlepa klubowa
9. Mata gumowa do bagażnika
10. Oświetlenie wnętrza LED
11. Oświetlenie tablicy rejestracyjnej LED
12. Postojówki LED
13. Wygłuszenie maski i komory grodziowej
14. Wymiana przełączników szyb na chrom (Aliexpress)
15. Wygłuszenie klapy bagażnika.
Jestem po wymianie gwarancyjnej turbo. Gdy go kupiłem podobno Niemcy wymienili turbo. Ale gwizdało i "wieszało" się. Koleś który mi go ściągnął wziął go i zawiózł na reklamację. Okazało się że dwie łopatki były troszkę zagięte. Prawdopodobnie gdy helmuty wymieniały turbinę na regenerowaną to źle wyczyścili doloty czy coś i coś poleciało na łopaty i uszkodziło nową regenerowaną turbinę. W zakładzie skąd była brana nie uznali reklamacji jako, że to nie ich wina i koleś zabulił raz jeszcze za turbinę


Turbo niestety padło po stronie wydechowej przy około 250k. Wymienione przez "mojego" mechanika, zregenerowane i sprawdzonego turbiniarza, za dość duże pieniądze, ale wszystko śmiga jak nówka, cisza i moc wróciła.
Chwilę później zmienione sprzęgło i dwu masa, EGR, czujnik położenia wałka rozrządu, a przy 280k, wałek rozrządu i wszystko wokół - wytarł się.
Zalewany silnik co 15k Liquid Moly, płukanka sinika oraz aparat do czyszczenia układu paliwowego. Po tym zabiegu autko wraca do życia na nowo, płynniej przyśpiesza, mniej dymi, mniej pali.
Zdjęcia z telefonu więc bez rewelacji i tylko kilka, po kliknięciu wyglądają lepiej
