WYKRESY Z HAMOWNI

Tu chwalimy się naszymi autami. Jeden temat = jedno auto.
Awatar użytkownika
sublime
Użytkownik
Posty: 150
Rejestracja: ndz maja 06, 2012 03:18
Auto:: BKD 2.0 TDI 2006r
Imię:: Tomasz
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: sublime »

Poważnie?
collega
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: ndz maja 27, 2012 22:29
Auto:: Touran 1.9 TDI BXE 2006
Imię:: Marcin
Lokalizacja: York
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: collega »

To teraz czas na mnie

Co ciekawe po aktualizacji softu ecu znikna problem z podszarpywaniem podczas delikatnego przyspieszania na 2-3 biegu w okolicy 1800-2100
Załączniki
Mod 2
Mod 2
Mod 1
Mod 1
Drugi pomiar po aktualizacji softu vw ecu
Drugi pomiar po aktualizacji softu vw ecu
Pierwszy pomiar
Pierwszy pomiar
Awatar użytkownika
DGW
Początkujący
Posty: 31
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 01:44
Auto:: Touran 2.0 BKD+
Imię:: Grzesiek
Lokalizacja: w-wa
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: DGW »

Przepraszam Cię kolego ale czemu ktoś nie potrafił zrobić pomiaru tak jak się należy?
Przy mod1 chyba komuś ręka na limiterach się omsknęła ;) Szczerze, raczej bałbym się jeździć na czymś takim co masz w sterowniku... :shock:
collega
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: ndz maja 27, 2012 22:29
Auto:: Touran 1.9 TDI BXE 2006
Imię:: Marcin
Lokalizacja: York
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: collega »

Czemu mowisz ze pomiar byl zle wykonany ?

U siebie oczywiscie mam ta opcje 140
Awatar użytkownika
DGW
Początkujący
Posty: 31
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 01:44
Auto:: Touran 2.0 BKD+
Imię:: Grzesiek
Lokalizacja: w-wa
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: DGW »

Tak dla porównania ;)
Załączniki
mój trouran 2.0TDI 16V BKD
mój trouran 2.0TDI 16V BKD
moja octavia troszkę zmodzona 2.0tdi 8V bez dopalaczy, sama ropa
moja octavia troszkę zmodzona 2.0tdi 8V bez dopalaczy, sama ropa
Ostatnio zmieniony pt sty 24, 2014 01:10 przez DGW, łącznie zmieniany 1 raz.
collega
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: ndz maja 27, 2012 22:29
Auto:: Touran 1.9 TDI BXE 2006
Imię:: Marcin
Lokalizacja: York
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: collega »

Dalej nic mi to nie mowi moze obiasnisz mi jak dla laika
Awatar użytkownika
DGW
Początkujący
Posty: 31
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 01:44
Auto:: Touran 2.0 BKD+
Imię:: Grzesiek
Lokalizacja: w-wa
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: DGW »

U Ciebie pomiar jest robiony powyżej 2000obr./min gdzie w TDI-kach przeważnie tu przypada max moment więc gdzie czas na rozpędzenie się turba (to o wykresach które zaczynają się pionową kreską). Inne jakby ktoś włączał zapis w któreś sekundzie pomiaru.
Moc max przy 3300, Torque przy prawie 3000 dalej leci wszystko na łeb. Mam jedynie cichą nadzieję że nie zapłaciłeś za to ;) Zloguj auto a zobaczysz jakie kwiatki siedzą w ECU.
Bardziej od cyferek liczą się przebiegi krzywych
Przepraszam rozpisałem się :)
collega
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: ndz maja 27, 2012 22:29
Auto:: Touran 1.9 TDI BXE 2006
Imię:: Marcin
Lokalizacja: York
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: collega »

To co mialem robione nazywa sie tutaj remap nie wiem co jest robione w polsce I kazdy pomiar byl robiony na 4 biegu tak jak oprogramowanie hamowni kazalo robic krok po kroku takze moze tutaj wyglada to jakos innaczej jezeli chodzi o mnie (laik) auto chodz duzo ladniej plynniej no I jest moc :)
Awatar użytkownika
DGW
Początkujący
Posty: 31
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 01:44
Auto:: Touran 2.0 BKD+
Imię:: Grzesiek
Lokalizacja: w-wa
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: DGW »

U nas też to tak nazywają :) z tym ze nikt takim wykresem tu się nie pochwali bo by nie miał więcej klientów ;) (w sensie firma tuningowa)
Kolego znam tą hamownie (MAHA), jest to sprzęt pierwsza liga za worek miedzi ale to człowiek przeprowadza pomiary tak jak i człowiek zmienia mapy (remap). Życzę szerokości i bezawaryjnej eksploatacji :bry:
choć szkoda motorowni i tej nowej turbiny :/
collega
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: ndz maja 27, 2012 22:29
Auto:: Touran 1.9 TDI BXE 2006
Imię:: Marcin
Lokalizacja: York
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: collega »

Czyli co za bardzo obciazyl turbine ?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
grzegomir
Użytkownik
Posty: 219
Rejestracja: śr cze 26, 2013 16:11
Auto:: Touran BKC 2004
Imię:: grzesiek
Lokalizacja: białystok
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: grzegomir »

jeśli dobrze rozumiem za późno osiąga max moc... z wykresu wychodzi że ciągniesz na obrotach i jak już dociągniesz max mocy to masz czas żeby tylko zmienić bieg... z tego co się orientuję diesel powinien osiągać moc max w okolicach 2300 obr a ty musisz ciągnąć do 3300obr... więc i turbina musi się więcej kręcić...

jak nie tak coś piszę to usunę tak mi się wydaje
grzegomir
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: JacaTouran »

DGW pisze:U nas też to tak nazywają :) z tym ze nikt takim wykresem tu się nie pochwali bo by nie miał więcej klientów ;) (w sensie firma tuningowa)
Kolego znam tą hamownie (MAHA), jest to sprzęt pierwsza liga za worek miedzi ale to człowiek przeprowadza pomiary tak jak i człowiek zmienia mapy (remap). Życzę szerokości i bezawaryjnej eksploatacji :bry:
choć szkoda motorowni i tej nowej turbiny :/
DGW jak tak bardzo znasz maha to nie interpretuj źle wykonanego pomiaru. Ktoś kto obsługiwał tego LPSa nie bardzo wiedział co jak zrobić i wyszły kreski z nieba. Auto trzeba zalogować podczas jazdy i wyjdzie faktycznie to jak jest wykonana modyfikacj bo po tych wykresach można jedynie domniemywać co zostało źle wykonane. Wg. mnie źle wykonane zostały pomiary. Co do modyfikacji to mój szósty zmysł mówi mi :haha: nic nadzwyczajnego, uszkodzić nic nie uszkodzi. Resztę poglądów na ten temat zostawię dla siebie.

-- 24 sty 2014, o 03:59 --
grzegomir pisze:jeśli dobrze rozumiem za późno osiąga max moc... z wykresu wychodzi że ciągniesz na obrotach i jak już dociągniesz max mocy to masz czas żeby tylko zmienić bieg... z tego co się orientuję diesel powinien osiągać moc max w okolicach 2300 obr a ty musisz ciągnąć do 3300obr... więc i turbina musi się więcej kręcić...

jak nie tak coś piszę to usunę tak mi się wydaje
Nie myl mocy z momentem obrotowym. Popatrz na moje wykresy, wszystko jest czytelne i klarowne.

-- 24 sty 2014, o 04:07 --
collega pisze:Czyli co za bardzo obciazyl turbine ?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Modyfikacja czy remap jak to sobie nazywasz to nie tylko ruch turbiny... Dobrze zrobiona modyfikacja to uzyskanie max sprawności z silnika, a nie przeciazanie. Trzeba wiedzieć ile ma margines błędu nadany przez producenta auta i go nie przekroczyć lecz zmniejszyć w granicach rozsądku. Tu już w grę wchodzi doświadczenie tunera.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
collega
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: ndz maja 27, 2012 22:29
Auto:: Touran 1.9 TDI BXE 2006
Imię:: Marcin
Lokalizacja: York
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: collega »

To powiedzcie co logowac bo tak jak pisze ja jestem laikiem widze z tych wykresow tylko tule ze jest wyzszy moment obrotowy I wiecej koni co do pomiarow moge tylko powiedziec ze w anglii wszystkie tak wygladaja (startuja od 2000rpm) gosc ktory mi to robil mozna powiedziec jest w czolowej 3 w moim okregu (czytajac opinie na roznych forach) I ma najlepsza hamownie w okolicy z tego co widzialem kola slizgaly sie tyloo przy tym pomiarze mod 1 ale maszyna zaraz pokazywala blad takze chodzil dociagal pasy I psikal rolki jakims preparatem

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: JacaTouran »

pojedź na inna hamownię na sam pomiar, a jak nie to vcds i zloguj auto, które bloki co i jak masz na forum więc szukajka i czytaj.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: Dodi »

proszę Was o dyskutowanie w innym dziale, tutaj wklejamy tylko wykresy...
ODPOWIEDZ