Cześć,
Mam pytanko jakich przekrojów przewodów używacie do swoich modyfikacji (webasto, światła dzienne, footlight) i czy zostawiacie je w ich własnej izolacji czy czymś jeszcze zabezpieczacie, zwłaszcza w komorze silnika. Moje pytanie może jest infantylne ale planuję zrobić parę rzeczy w weekend i chciałem się podpytać.
Ja myślałem o przewodach o przekroju 0,5 wyciągnięte ze zwykłej skrętki ale zastanawiam się czy nie będą za cienkie...
Kable, kabelki - czyli jak coś o instalacji.
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3417
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 115 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Kable takie jak zaleca zazwyczaj VW 0,5mm/2, w org instalacji są jeszcze cieńsze ale VW nie oferuje zamienników tago przekroju. Wszystko zalezy od tego jakie prądy tam puszczasz. Co do izolacji - to jest specjalny pancerz - cos ala rurka do spryskiwaczy - taka harmonijka, tylko przecięta wzdłóż, no i oczywiscie dobra taśma izolacyjna płucienna.
Np na CAN sa kable 0.35 ale nie ma takich, smiało mozna dac 0,5 i koniecznie muszą być skręcone.
Ostatnio trafiłem na silikonowe kable 1,5mm super sprawa, ale tylko grube.
Np na CAN sa kable 0.35 ale nie ma takich, smiało mozna dac 0,5 i koniecznie muszą być skręcone.
Ostatnio trafiłem na silikonowe kable 1,5mm super sprawa, ale tylko grube.