WYKRESY Z HAMOWNI

Tu chwalimy się naszymi autami. Jeden temat = jedno auto.
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: JacaTouran »

Silnik 1.9tdi 105PS BSW montowany w skodzie roomster. Fabrycznie przejechał 225kkm i korba bokiem wyszła ;(. Założony taki sam z przebiegiem 50kkm , wystrojony prezentuje się tak :19: :)
Załączniki
po wymianie silnika i strojeniu na st2
po wymianie silnika i strojeniu na st2
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
TomTDI
Użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 13, 2012 00:45
Auto:: Touran 1.9TDI AVQ 2003MY
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 83 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: TomTDI »

korba bokiem wyszła ;(.
co ile km wymieniał olej i na jakim jeździł?
Jak pomogłem kliknij na podziękowanie.
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: JacaTouran »

Nie wnikalem
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
viscum
Użytkownik
Posty: 195
Rejestracja: pn kwie 29, 2013 20:12
Auto:: 1.5 evo 7 os. 2020
Imię:: Wojtek
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: viscum »

Cieszę sie, że się zagoiło, bo przedwczoraj bez silnika wyglądała smutnie
"Any customer can have a car painted any colour that he wants so long as it is black."

Obrazek
zulus
Posty: 4
Rejestracja: ndz wrz 29, 2013 07:14
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: świętokrzyskie

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: zulus »

jakie większe turbo pasuje do bkd bez jakiegoś większego rzezbienia
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: JacaTouran »

zulus pisze:jakie większe turbo pasuje do bkd bez jakiegoś większego rzezbienia
Turbina od silnika BMN podchodzi. Mam nowke sztukę na sprzedaż w dobrych pieniądzach. Po montażu konieczna modyfikacja programu, aby lag zbyt bardzo nie uprzykszal jazdy ;).

Zapraszam
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: Muti »

A w BMN nie jest inne podejscie pod węże doładowania i gruszka nie jest z czujnikiem położenia? :roll: Czy to wszystko da się "przerobic"?
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
DGW
Początkujący
Posty: 31
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 01:44
Auto:: Touran 2.0 BKD+
Imię:: Grzesiek
Lokalizacja: w-wa
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: DGW »

Muti pisze:A w BMN nie jest inne podejscie pod węże doładowania i gruszka nie jest z czujnikiem położenia? Czy to wszystko da się "przerobic"?
Oczywiście że wszystko jest inne. Tyle samo roboty co z zamontowaniem GTB2260VK z tym że wydajność zupełnie inna. Wszystko da się przerobić tylko czy warto dla 15-20KM (turbo BMN).
zulus pisze:jakie większe turbo pasuje do bkd bez jakiegoś większego rzezbienia
Nic nie podchodzi do BKD bez grubej rzeźby :idea:

A żeby coś w temacie było to ładna seria ASV, stary poczciwy VP-ek
Załączniki
MLL seria.jpg
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: JacaTouran »

Dla jednego to gruba rzeżba dla innego nie. BKD na turbinie BMN wychodzi lekko 200 Kucyka to nie wiem czy to 15 czy 20 koni.

GTB2260VK to jeszcze inna bajka, której nie ma co montować bez ruszania pompek i dolotu.

To oczywiście moje zdanie i pewnie DGW będzie inne ;)
Turbo do BMN do BKD montujemy jednego dnia pod tzw klucz z wystrojeniem (mamy przygotowane gotowe rozwiązanie pod kątem zmiany tego turbo) .

Sorry za off top , ale to forumowicze wymuszają takie zachowanie nie w tym dziale co trzeba.




Pozdr
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
sublime
Użytkownik
Posty: 150
Rejestracja: ndz maja 06, 2012 03:18
Auto:: BKD 2.0 TDI 2006r
Imię:: Tomasz
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: sublime »

Jaca czy możesz podeslac mi na pw cene takiej turbiny? Bede wdzieczny, a moze zainteresowany ;)

Wysłane z mojego SM-T211 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
DGW
Początkujący
Posty: 31
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 01:44
Auto:: Touran 2.0 BKD+
Imię:: Grzesiek
Lokalizacja: w-wa
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: DGW »

Dla mnie, w przypadku BMN -> BKD rzeźbą jest ilość części, które trzeba wymienić (wydech z innej strony, dolot z innej strony itd.itp.) a nie czas.
Przy podobnej rzeźbie na GTB22 bez ruszania dolotu ani pompek przyrost 2 razy taki... (220-230KM z "bezcyckowym" momentem ;) )
Każdy ma prawo do swojego zdania a to właśnie jest moje ;)

EOT

Pozdr.
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: JacaTouran »

Wg Twojego zdania moje doświadczenie mówi: pompki się rozleca albo poupalaja tłoki, autko wypluje śrut, dolot spuchnie przy temp. Powyżej 25 stopni Celsjusza. Ale każdy ma swoją fantazję. Wydech i przeróbki mechaniczne to kwestia spawania i nic więcej, ale auto zaprocentuje normalną funkcjonalnością. Myślę, że te wartości o których piszesz i o tzw. cyckac , przekraczają nieco zdolności tego auta co do przeniesienia napędu, dwumasy i sprzęgła. Auta nie modyfikujemy dla cyfry z hamowni na raz lecz do użytku codziennego więc wydaje mi się, że chyba rozsądek powinien wziąć górę. Przynajmniej ja mam taką filozofię swojej pracy. Auto ma jeździć, a nie robić co chwila niespodzianki.

Z mojej strony zamykam.

Pozdr
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
DGW
Początkujący
Posty: 31
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 01:44
Auto:: Touran 2.0 BKD+
Imię:: Grzesiek
Lokalizacja: w-wa
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: DGW »

to tak dla przypomnienia bo auto Roberta z Tune-up opisywane już na forum

BKD + GTB2260VK reszta seria --> 230KM i 427Nm - auto jeździ i ma się bardzo dobrze a Robert z pewnością dobrze wie co robi.
Robert Tune-up.jpg
kolejne BKD + GT2260V
seryjne pompki, seryjny FMIC, jedynie zrobiony wydech i założony filtr BMC CDA
244KM i 432Nm. Auto do jazdy "na co dzień" zrobiło wieeele km jak również startowało w wielu zawodach na 1/4mili i śrutem nie sypało. Na dzień dzisiejszy - Piotr sprzedał auto i nie wiem co się z nim dzieje.
To w kwestii rozpadających się pompek czy upalonych tłoków
Piotrek Toledo.jpg
i kolejne
BMN z pompkami od BKD i sterownikiem bosch + GT2260V i parę innych modów lecz seryjny FMIC
273KM i 500Nm
auto do "jazdy na co dzień" jak i na zawody w upalne dni. Jeździ do tej pory, motorownia żyje nic nie popłynęło
gt2260v seryjny FMIC.jpg
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: JacaTouran »

Pytanie ile przebiegu tak zrobią i ile podjeżdża? Zapewniam Cię, że też wiem co robię i nie jeden eksperyment przerabialem i po nie jednym eksperymencie auto naprawialem. Mnie nawet milionem wykresów nie przekonasz, bo to, że auto miało pomiar i jeździ jakiś czas to nie znaczy, że jego żywotność nie została skrócona. Druga sprawa, można mocno zrobić auto i jeździć nim na dotyk no i wtedy tragedii nie będzie. Nie wiem czym zajmujesz się zawodowo, ale widać mało jeszcze widziałeś uszkodzonych silników po bardzo mocnych setupach. Ja trochę tego wyremontowalem i się napatrzylem. Wg. mnie, a zaznaczam jestem zwolennikiem mocniejszych nastawow pewnych granic nie należy przekraczać. Masz 2.0tdi o mocy 140ps, piszesz, że śmiało lata to powyżej 220ps... To jest 80ps więcej od serii na seryjnych wtryskach. Pytanie zasadnicze, ile wg. CIEBIE ma granica wytrzymałości wtryskiwacza w bkd? Jaka jest granica termiki silnika 2.0bkd? Jaka jest granica i zuzywalnosc sprzęgła i dwumasu? Podajesz wykresy... Super, tylko żaden z właścicieli tych aut już potem nie pisze ile razy i co naprawial po takiej modyfikacji... Powiesz szaleć to szalec! Ja powiem a pewnie, że TAK, tylko na takie zabawy trzeba mieć kasę, a większość przynajmniej moich klientów prosi o to aby robota była wykonana rozsądnie. Ja nie widzę problemu wystrugania takich wartości w BKD, tylko po prostu uważam, że to troszkę za dużo i o jakichkolwiek rezerwach w aucie można już zapomnieć. Mojej polityki i podejścia do tego tematu nie zmienisz bo mam swoje doświadczenia i nie jestem zwolennikiem robienia w aucie Max wyzylowanych parametrów. Setupy o których piszesz w moich oczach bardzo skroca żywotność auta.. Ot tyle z mojej strony i myślę, że nie ma tu czegokolwiek więcej na siłę udowadniać bo każdy swój rozum ma i na miarę jego możliwości i zasobności portwela podejmuje decyzje.


Druga sprawa zasadnicza, przesunięcie max NM w zakresy obrotowe mało używane przez cywilne auta. Ja tu wielkiego sensu nadal nie upatruje.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

Post autor: Muti »

Przesunięcie nm wygląda na charakterystykę hamowni inercyjnej i brak czasu na rozpedzenie się turbo;) reszta bardzo dobrze powiedziana :piwo:

Wysłane przez Tapatalk z mojego S4.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
ODPOWIEDZ