
Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
-
- Użytkownik
- Posty: 220
- Rejestracja: pt maja 17, 2013 08:51
- Auto:: 5T 1,6 CRKB 2016
- Imię:: Staniaław
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
czy może mi ktoś sprawdzić przednie tarcze
1,9 DSG 16"koła z fabryki
bo czytam w różnych aukcjach że 288mm to do 15"
i jak to ma znaczenie to fabryczna rasowa taksa
może po winie
WVGZZZ1TZ5W037214
1,9 DSG 16"koła z fabryki
bo czytam w różnych aukcjach że 288mm to do 15"
i jak to ma znaczenie to fabryczna rasowa taksa
może po winie
WVGZZZ1TZ5W037214
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
288mm. 312mm szły dopiero przy 170km,albo od 140km w 1T3 

Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 

- Miki76
- ____________________
- Posty: 1373
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 21:30
- Auto:: Touran 1,9 BXE 133KM 2006
- Imię:: Damian
- Lokalizacja: Wlkp
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 194 razy
-
- Użytkownik
- Posty: 220
- Rejestracja: pt maja 17, 2013 08:51
- Auto:: 5T 1,6 CRKB 2016
- Imię:: Staniaław
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
najprościej byłoby zmierzyć ale jestem daleko a chciałbym żeby hamulce na mnie czekały zanim wrócę
może jednak po VINie
WVGZZZ1TZ5W037214
może jednak po VINie

WVGZZZ1TZ5W037214
- Ciapek
- Expert
- Posty: 1887
- Rejestracja: wt kwie 05, 2011 23:19
- Auto:: 2.0 DSG BKD '05
- Imię:: B
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 45 razy
- Otrzymał podziękowań: 64 razy
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
ATE Power Disc + Ceramic Brake Pads zamieniamy na TEXTAr'a.
Zobaczymy co to będzie.
Zobaczymy co to będzie.
Pozdrawiam!
- Vincent83
- Zaawansowany
- Posty: 337
- Rejestracja: śr lis 27, 2013 19:42
- Auto:: VW Touran 2007 2.0TDI BKD
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: Luboń
- Podziękował: 49 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Odp: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
Wiesz juz co z Twoimi tarczami??FreeStyle pisze:Dzisiaj wróciłem do starych tarcz. Po zdjęciu nowych wyraźnie widać, że jedna z nich miała kontakt z klockiem na 1/3 powierzchni. W poniedziałek jadę z reklamacją do intercarsu.

-
- Użytkownik
- Posty: 272
- Rejestracja: sob sie 10, 2013 07:57
- Auto:: 2,0TDI 130KW 4motion DSG
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 80 razy
- Otrzymał podziękowań: 135 razy
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
30 kwietnia dzwonili z intercarsu, że reklamacja uznana i zapraszają po zwrot pieniędzy. Tarcze były firmy ATE coś w okolicach 320zł za parę.Vincent83 pisze:Wiesz juz co z Twoimi tarczami??
Był Touran 1,9TDI/77KW + DSG
Jest Tiguan 2,0TDI/130KW + DSG
Jest Tiguan 2,0TDI/130KW + DSG
- darekm
- Początkujący
- Posty: 48
- Rejestracja: sob lut 22, 2014 20:25
- Auto:: Touran, 1.9TDi, `08
- Imię:: Darek
- Lokalizacja: Lubuskie / okolice Zielona Góra
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
potwierdzam ! piurko2 ma rację nowe trcze zawsze nowe klocki. stare zostaw na drugą wymiane
- Vincent83
- Zaawansowany
- Posty: 337
- Rejestracja: śr lis 27, 2013 19:42
- Auto:: VW Touran 2007 2.0TDI BKD
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: Luboń
- Podziękował: 49 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Odp: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
To pieknieFreeStyle pisze:30 kwietnia dzwonili z intercarsu, że reklamacja uznana i zapraszają po zwrot pieniędzy. Tarcze były firmy ATE coś w okolicach 320zł za parę.Vincent83 pisze:Wiesz juz co z Twoimi tarczami??


- Cesarz
- Władca postów
- Posty: 4415
- Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
- Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 629 razy
- Otrzymał podziękowań: 223 razy
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
Ciapek i jak po zmianie?Ciapek pisze:ATE Power Disc + Ceramic Brake Pads zamieniamy na TEXTAr'a.
Zobaczymy co to będzie.
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
- andrz3j
- Specjalista
- Posty: 892
- Rejestracja: czw mar 03, 2011 22:06
- Auto:: T1, 1.6 FSI BAG, 2003
- Imię:: Andrz3j
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
Re: Odp: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
Ja mam na przodzie tarczeTextar pro + klocki textar i na razie sobie chwalę. Przejechane ok 3000 km. Po 200 km jak sie dotarły spisują się świetnie. Trochę pylą ale to normalne i nie ma co porównywać do "ceramic".
-
- Użytkownik
- Posty: 272
- Rejestracja: sob sie 10, 2013 07:57
- Auto:: 2,0TDI 130KW 4motion DSG
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 80 razy
- Otrzymał podziękowań: 135 razy
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
Dzisiaj odebrałem kasę za tarcze. Kierownik Intercarsu był zdziwiony reklamacją tarcz ATE. Mówił, że zdarzały się reklamacje z BMW ale od VW to pierwszy raz słyszy.
Był Touran 1,9TDI/77KW + DSG
Jest Tiguan 2,0TDI/130KW + DSG
Jest Tiguan 2,0TDI/130KW + DSG
- Ciapek
- Expert
- Posty: 1887
- Rejestracja: wt kwie 05, 2011 23:19
- Auto:: 2.0 DSG BKD '05
- Imię:: B
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 45 razy
- Otrzymał podziękowań: 64 razy
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
Krótka opinia:marynarz75 pisze:Ciapek i jak po zmianie?Ciapek pisze:ATE Power Disc + Ceramic Brake Pads zamieniamy na TEXTAr'a.
Zobaczymy co to będzie.
-ciche
-niewątpliwie dobrze hamują, nie mam zarzutów
-pylenie jest może nie ogromne, ale JEST przez duże "J"

Felgi po krótkim czasie są dosłownie osmolone jak górnik.
Wcześniej miałem ceramiczne klocki. Ewidentnie jest różnica.
Mam nadzieje, że z czasem jak się dotrą pylenie będzie mniejsze (aczkolwiek przejechałem już ok. 600 km).
Nie ma różnicy w mocy hamowania zaraz po założeniu jak i po kilkuset kilometrach.
Jak było cicho i skutecznie po wyjechaniu z warsztatu tak jest i teraz.
W porównaniu do ATE Power DISC i ceramic pads to są cichsze. To zasługa zwykłego braku bieżnika tarczy. Coś za coś.
Mam wrażenie, że lepiej hamują, ale miałem też robioną przy okazji regenaracje zacisków (pełen zestaw gumki + tłoczek) i wymieniany płyn hamulcowy do tego tuleje predniej osi (4X).
To narazie tyle

Z tamtych ATE byłbym może dłużej zadowolony jakby podczas montażu były ogarnięte zaciski, a niestety nie były i zwichrował się zestaw. Zwłaszcza przód.
No i cena na korzyść Textara dość spora

Pozdrawiam!