A ja znam nie jedno cudze i 170tki nikomu nie polecam.
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Ja mam 170KM po wymianie pompek i wycince DPF oraz zmianach mapy komputera związanych z poprawnym obsłużeniem braku kołka w wydechu i auto śmiga teraz super.
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
A ja myślałem że BMM najlepszy bo to jak 1,9 prostsza konstrukcja, mniej awaryjna...
8 zaworków i świece na wierzchu (mocniejsza głowica), rozrząd ten sam co 1,9 i pompa oleju raczej też..