Wczoraj nastąpiła wymiana amortyzatorów tylnych z serii na te z zestawu.
Wcześniej okazało się, że amortyzatory popukują na dołkach.
Szukałem firmy, która mi je zrobi i znalazłem w Gdańsku. Taka padła diagnoza:
Witam
Po teście amortyzatorów na testerze diagnostycznym ustaliliśmy, że tłumienie jest prawidłowe.
Zaobserwowaliśmy również klinowanie się tłoczysk w górnej fazie pracy
, co mogło powodować słyszalne stuki.
Po rozebraniu amortyzatorów na części pierwsze i weryfikacji uszkodzeń,stwierdziliśmy znaczne zużycie tulejek ślizgowych tłoczysk chromowanych.
Oprócz tych elementów wymieniliśmy wszystkie części podlegające wymianie
podczas procesu regeneracji takich jak : zestaw uszczelnień, pierścienie
teflonowe na zaworach, wyczyściliśmy zawory, polerowanie tłoczysk,
wymiana oleju, pompowanie azotem. W chwili obecnej jesteśmy po przetestowaniu
amortyzatorów po naprawie na testerze
diagnostycznym i efektu zacierania/klinowania nie ma w całym zakresie pracy.
