parrot ck3000 evo w Touran-ie
- Zaboll
- Przeglądacz
- Posty: 68
- Rejestracja: czw kwie 17, 2014 21:33
- Auto:: Touran, 1,9 TDI AVQ, 2003
- Imię:: Darek
- Lokalizacja: Olsztyn
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
Kabelek przyszedł
ale pojawiło mi się trochę pytań dodatkowych:
1. jak rozumiem każde radio fabryczne ma kod zabezpieczający; mam całą książkę serwisową od "niemca" ale nie znalazłem żadnego wpisu w tej książce ani karty - może wiecie czy w serwisie jest to do zdobycia?
2. czy komuś może się rzucił w oczy jakiś post odnośnie rozbierania przednich plastików w T1 aby położyć kabel z mikrofonem w okolice lusterka, zastanawiało mnie nawet wykorzystanie tych otworków przy lampkach podświetlenia,
3. a dodatkowo zastanawia mnie schemat opisujący poszczególne piny w kostce do radia.

ale pojawiło mi się trochę pytań dodatkowych:
1. jak rozumiem każde radio fabryczne ma kod zabezpieczający; mam całą książkę serwisową od "niemca" ale nie znalazłem żadnego wpisu w tej książce ani karty - może wiecie czy w serwisie jest to do zdobycia?
2. czy komuś może się rzucił w oczy jakiś post odnośnie rozbierania przednich plastików w T1 aby położyć kabel z mikrofonem w okolice lusterka, zastanawiało mnie nawet wykorzystanie tych otworków przy lampkach podświetlenia,
3. a dodatkowo zastanawia mnie schemat opisujący poszczególne piny w kostce do radia.
- wujo_sam
- Specjalista
- Posty: 547
- Rejestracja: śr kwie 02, 2014 22:48
- Auto:: Touran 2.0
- Imię:: Tomasz
- Lokalizacja: to tu to tam :)
- Podziękował: 68 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
1. Samochod "pamieta" (przynajmniej powinien) radio wiec kod nie bedzie potrzebny.
2. Delikatnie odciagasz ramke ta kolo radia i pokretel (proponuje aby samochod byl cieply w srodku gdyz plastiki beda bardziej elastyczne i mniej podatne na uszkodzenia) zaczynajac najlepiej od dolu (tylko z wyczuciem). Jak wyjmiesz to przesmaruj wazelinka aby pozniej demontaz byl latwiejszy. Slupek ma pod zaslepka z napisem "airbag" srobke ktora odkrecasz a pozniej z wyczuciem odciagasz (takze na zatrzaskach) i falej wrzucasz kabelek w brzeg podsufitki.
3.Schemat masz na naklejce radia na gornej obudowie.
2. Delikatnie odciagasz ramke ta kolo radia i pokretel (proponuje aby samochod byl cieply w srodku gdyz plastiki beda bardziej elastyczne i mniej podatne na uszkodzenia) zaczynajac najlepiej od dolu (tylko z wyczuciem). Jak wyjmiesz to przesmaruj wazelinka aby pozniej demontaz byl latwiejszy. Slupek ma pod zaslepka z napisem "airbag" srobke ktora odkrecasz a pozniej z wyczuciem odciagasz (takze na zatrzaskach) i falej wrzucasz kabelek w brzeg podsufitki.
3.Schemat masz na naklejce radia na gornej obudowie.
-
- Kandydat
- Posty: 6
- Rejestracja: pt wrz 26, 2014 20:57
- Auto:: 1T2 BLS 1.9 TDI Blue
- Imię:: Arek
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
Witam.
Posiadam zestaw głośnomówiący, trochę inny niż prezentowany na filmiku, ale model nie ma znaczenia. Mój problem polega na tym że nie mam tej blaszki do której przymocowany jest "pilot". Czy ktoś z Was próbował przyjmować go w jakiś mało inwazyjny sposób? Myślałem o przyklejeniu jakąś taśmą dwustronną, ale żadna nie chce trzymać się tej ramki wokół radia i klimatyzacji, jest zbyt śliska. Czy jakimś jedynym sensownym rozwiązaniem będzie dorobienie sobie takiej blaszki?
Pozdrawiam
Posiadam zestaw głośnomówiący, trochę inny niż prezentowany na filmiku, ale model nie ma znaczenia. Mój problem polega na tym że nie mam tej blaszki do której przymocowany jest "pilot". Czy ktoś z Was próbował przyjmować go w jakiś mało inwazyjny sposób? Myślałem o przyklejeniu jakąś taśmą dwustronną, ale żadna nie chce trzymać się tej ramki wokół radia i klimatyzacji, jest zbyt śliska. Czy jakimś jedynym sensownym rozwiązaniem będzie dorobienie sobie takiej blaszki?
Pozdrawiam
- wujo_sam
- Specjalista
- Posty: 547
- Rejestracja: śr kwie 02, 2014 22:48
- Auto:: Touran 2.0
- Imię:: Tomasz
- Lokalizacja: to tu to tam :)
- Podziękował: 68 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
A odtlusciles powierzchnie przed przyklejeniem? Ja mam papuge 9200 i jakos tam ekran na ramce sie trzyma 

- g_b
- Specjalista
- Posty: 537
- Rejestracja: pn maja 14, 2012 22:40
- Auto:: 2011 TOURAN
- Imię:: Grześ
- Lokalizacja: z Bournemouth
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 20 razy
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
Ja do przymocowania ekranu Parrota uzylem tasmy 3m dual lock, wygoogluj, zbacz jak ot wyglada. gwarantuje ze zadziala.tytan15 pisze:Czy ktoś z Was próbował przyjmować go w jakiś mało inwazyjny sposób?
wazne przy montazu przykleic obydwa kawalki tasmy do wysywetlacza(deski) pozniej docisnac do 2 elementu do ktorego przyklejamy. jesli osobo przykleimy oba kawalki tasmy to moze sie okazac ze wyswietlacz bedzie krzywo a mozliwosci regulowania sa ograniczone ze wzgledu na plastikowe zabeczki...
ja jak rok temu przykleilem do tej pory sie trzyma, odczepilalem kilkakrotnie ale nigdy sie nie odkleila tasma
Był VW Passat B5 1.8T 150 BHP
Był Seat Ibiza 6L 1.9 TDI 130 BHP
Był VW Passat B5 FL 1.9TDI 130 BHP 4MOTION
Był VW Polo 6N2 1.4 55 BHP
Był VW Touran 1T2 2.0 TDI 177 BHP
Był Seat Ibiza 6l FR 1.8T 150 BHP
Jest
VW TOURAN 1T3 2.0 TDI 177 BHP CFHC www.touranklub.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=2402
Seat Ibiza 6J 1,4 85 BHP
PRAWDZIWI MĘŻCZYZNI NIE JEDZA MIODU... PRAWDZIWI MĘŻCZYZNI ŻUJA PSZCZOLY!
Był Seat Ibiza 6L 1.9 TDI 130 BHP
Był VW Passat B5 FL 1.9TDI 130 BHP 4MOTION
Był VW Polo 6N2 1.4 55 BHP
Był VW Touran 1T2 2.0 TDI 177 BHP
Był Seat Ibiza 6l FR 1.8T 150 BHP
Jest
VW TOURAN 1T3 2.0 TDI 177 BHP CFHC www.touranklub.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=2402
Seat Ibiza 6J 1,4 85 BHP
PRAWDZIWI MĘŻCZYZNI NIE JEDZA MIODU... PRAWDZIWI MĘŻCZYZNI ŻUJA PSZCZOLY!
-
- Przeglądacz
- Posty: 97
- Rejestracja: śr lis 27, 2013 12:09
- Auto:: 1.9 TDI BLS 2007
- Imię:: Dominik
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 35 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
Ja odgrzeje trochę temat, żeby nie pisać nowego.
Co stoi na przeszkodzie ,włączenia do samochodowego systemu , np. systemu nokia ck-100 lub ck-200??
Jest on znacznie tańszy od oryginalnego vw.
Co stoi na przeszkodzie ,włączenia do samochodowego systemu , np. systemu nokia ck-100 lub ck-200??
Jest on znacznie tańszy od oryginalnego vw.
- jeżu
- Władca postów
- Posty: 5611
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
- Auto:: PB8
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: KOL
- Podziękował: 214 razy
- Otrzymał podziękowań: 678 razy
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie (miałem ck-200) ale z fabrycznym modułem nie ma co porównywać (który obecnie jest)... (przede wszystkim jakość rozmów i funkcjonalność)Dommel pisze:Ja odgrzeje trochę temat, żeby nie pisać nowego.
Co stoi na przeszkodzie ,włączenia do samochodowego systemu , np. systemu nokia ck-100 lub ck-200??
Jest on znacznie tańszy od oryginalnego vw.
- Johny7205
- ____________________
- Posty: 623
- Rejestracja: pt lis 16, 2012 22:29
- Auto:: 1T2T21 1.9TDI Trendline+
- Imię:: Janek
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 69 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
Dommel, jeśli myślisz o zestawie uniwersalnym to polecam Parrota lub Bury. Nie polecam zestawów Nokii. Nie wiem dlaczego ale zestawy Nokii (niezależnie czy ck-7, 100, 200) bardzo zniekształcają dźwięk podczas rozmowy ze smartfonów. Zwłaszcza w czasie jazdy.
Zamontowałem kilka zestawów w swoim życiu i nigdy nie miałem problemu z Parrotami. Natomiast przy zestawach Nokii zamontowanych w pięciu różnych samochodach, pomimo zmiany położenia mikrofonu i miejsca montażu centralek, zawsze występowały problemy ze zniekształcaniem dźwięku i szumami. Oczywiście korzystać się dało ale jakość słaba.
Jakość połączenia z zestawu fabrycznego i jego funkcjonalność jest nie do podważenia.
Zamontowałem kilka zestawów w swoim życiu i nigdy nie miałem problemu z Parrotami. Natomiast przy zestawach Nokii zamontowanych w pięciu różnych samochodach, pomimo zmiany położenia mikrofonu i miejsca montażu centralek, zawsze występowały problemy ze zniekształcaniem dźwięku i szumami. Oczywiście korzystać się dało ale jakość słaba.
Jakość połączenia z zestawu fabrycznego i jego funkcjonalność jest nie do podważenia.

-
- Przeglądacz
- Posty: 97
- Rejestracja: śr lis 27, 2013 12:09
- Auto:: 1.9 TDI BLS 2007
- Imię:: Dominik
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 35 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
i oto chodziło dwie rzeczowe odpowiedzi. Pytanie nie pojawiło się znikąd:)wczoraj znajomy przyjechał , autem żony służbowym, w golfie 6:):)i o dziwo działało nieźle. Ale liczą się dla mnie opinie kogoś kto to ogarinia. jeszcze raz dziękuje 

- wujo_sam
- Specjalista
- Posty: 547
- Rejestracja: śr kwie 02, 2014 22:48
- Auto:: Touran 2.0
- Imię:: Tomasz
- Lokalizacja: to tu to tam :)
- Podziękował: 68 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
Parrot bardzo prosty w montazu i obsludze. Mialem papuge 3100 a teraz mam 9200 i moge polecic Parrota z czystym sumieniem.
-
- Przeglądacz
- Posty: 97
- Rejestracja: śr lis 27, 2013 12:09
- Auto:: 1.9 TDI BLS 2007
- Imię:: Dominik
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 35 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
ok, ale to już ma wodotryski zbędne dla mnie. 
Poproszę o podpowiedź, mam:
- radio rcd310
- Czerwone zegary pełny MFA
- Kierownica mulit plastikowe guziki z pełną obsługą MAF
I teraz co muszę kupić (jeżeli to nie problem to poproszę o nr. Części) żeby móc odbierać telefon za pomocą kierownicy
(zabrzmiało trochę dziwnie), dźwięk szedł przez radio.
Nie potrzebuje książki ,smsów, wybierania numerów, mam tylko odbierać rozmowy i kończyć
Z góry dziekuje za pomoc

Poproszę o podpowiedź, mam:
- radio rcd310
- Czerwone zegary pełny MFA
- Kierownica mulit plastikowe guziki z pełną obsługą MAF
I teraz co muszę kupić (jeżeli to nie problem to poproszę o nr. Części) żeby móc odbierać telefon za pomocą kierownicy

Nie potrzebuje książki ,smsów, wybierania numerów, mam tylko odbierać rozmowy i kończyć
Z góry dziekuje za pomoc
-
- Kandydat
- Posty: 7
- Rejestracja: pn lut 16, 2015 11:15
- Auto:: 2,0 TDI BKD 2005
- Imię:: Andrzej
- Podziękował: 1 raz
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
Witam,
Jeśli mogę prosić również o pomoc
-rcd 300,
-kierownica multi,
-mikrofon w okolicy lampek,
-coś co przypomina antenę przyklejone na przedniej szybie w prawym górnym rogu,
-zegary zwykłe,
W dokumentach jakie dostałem od sprzedającego jest pin do radia ale podany jest inny numer VIN-u. Rozumie, że było inne radio.
Jak sprawdzić czy jest jakiś zestaw HF i ewentualnie jak to uruchomić
Pytałem w innym wątku i dostałem odpowiedź, że bez podpięcia pod komputer nie uzyskam żadnych informacji
Jeśli mogę prosić również o pomoc

-rcd 300,
-kierownica multi,
-mikrofon w okolicy lampek,
-coś co przypomina antenę przyklejone na przedniej szybie w prawym górnym rogu,
-zegary zwykłe,
W dokumentach jakie dostałem od sprzedającego jest pin do radia ale podany jest inny numer VIN-u. Rozumie, że było inne radio.
Jak sprawdzić czy jest jakiś zestaw HF i ewentualnie jak to uruchomić

Pytałem w innym wątku i dostałem odpowiedź, że bez podpięcia pod komputer nie uzyskam żadnych informacji

- wujo_sam
- Specjalista
- Posty: 547
- Rejestracja: śr kwie 02, 2014 22:48
- Auto:: Touran 2.0
- Imię:: Tomasz
- Lokalizacja: to tu to tam :)
- Podziękował: 68 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
Dobra odpowiedz dostales. Nikt z nas nie ma kuli i nie wie co jest w twoim samochodzie. Podepnij, wrzuc skan na forum i sie zobaczy co jest z tym twoim HF.
- Johny7205
- ____________________
- Posty: 623
- Rejestracja: pt lis 16, 2012 22:29
- Auto:: 1T2T21 1.9TDI Trendline+
- Imię:: Janek
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 69 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: parrot ck3000 evo w Touran-ie
Dommel jeśli nie koniecznie chcesz mieć oryginalną centralkę to możesz zainstalować każdy uniwersalny zestaw GSM. Jeśli dokupisz interface do inst. CAN to taki zestaw będzie Ci działał z przycisków w kierownicy ale tylko odbierz- zakończ.
