andrz3j pisze:Tak jak pisałem wczesniej na wałku masz srube, ktora sie poluzowala i do wałka z trybami jest dokręcony "pierścień" stanowiący bieżnię wewnętrzną łożyska, a samo łożysko jest w kapie. Poluzowana śruba z "pierscieniem/bieżnia wewnetrzną łożyska" wywaliła ci dziurę. Na twoim zdjęciu brak śruby i bieżni wewnętrz. Porównać ze zdjęciami z mojego manuala, będziesz wiedział o czym mówię.
Potrzebujesz:
- kapy z łozyskiem (twoje będzie zapewne zniszczone)
- "bieżni/ pierścienia" (nie wiem jak do końca fachowo to nazwać) ze śrubą
Co do numeru sprawdzę w kompie u siebie w domu czy mam wyraźniejsze zdjęcie, wtedy może uda się odczytac nr łożyska. (patrzyłes w Etce?)
P.S. Marcin975 jak wymieniał skrzynie to może mu została stara(może ten sam typ). Zapytaj go, dogadaj sie może niech wyśle ci te częsci a w razie czego odeślesz. Jeśli zalezy ci na czasie. W poniedziałek jak mechanik rozbierze , potem będziesz szukał części to znowu zejdzie z tydzień...
mam taki sam problem i nie moge zaczaic ktora to jest ta kapa z łozyskiem moze mi ktos to zaznaczyc na zdjeciu ?