Problem w naszym modelu auta jest taki że niema nigdzie takiego sygnału który pozostaje po wyłączeniu silnika i jest dopóki kluczyk jest w stacyjce.
Zasilanie zanika w chwili dania stacyjki na OFF lub jest cały czas.
Jeśli zmieniamy radio na nie fabryczne to ono gra cały czas albo gaśnie po wyłączeniu silnika, a fabryczne gra non-stop dopóki nie wyciągniemy kluczyka ze stacyjki.
Otóż temat jest prosty lecz jest trochę zabawy....
Musimy się podłączyć pod wtyczkę stacyjki, w tym celu trzeba zdjąć kierownicę i obudowę kierownicy a następnie moduł pod kierownicą.
Na zdjęciu pokazany jest przewód do którego należy się podłączyć,
Ten przewód należy traktować jako tylko napięcie sygnałowe i nie podłączać dużych obciążeń bo zapewne stacyjka nie wytrzyma.
Do sterowania radia on/off oraz zasilania CB w zupełności wystarczy.
Zrobiłem to w kilku autach jak i u mnie i jest ok, radio nie oryginalne zachowuję się jak fabryczne.
Napięcie załącza się po przekręceniu stacyjki na ON i wyłącza się dopiero po wyjęciu kluczyka.


