Mefju pisze:Czyli rozumiem, że można brać. Nowszy model, masz na myśli kierownicę z 1T3?
Bierz jak masz w dobrej cenie.CH chodzą średnio po 250pln 350pln.jak masz AK za 200pln.to dobra cena.
Ps.pamiętaj że obudowa nie zawsze idzie w parze z elektroniką.jak masz VCDS to sobie sprawdź od razu moduł.Bywa że przekładają elektronikę i można się naciąć.Chyba że sprzedający daje gwarancję,to co innego.
Mefju pisze:Czyli rozumiem, że można brać. Nowszy model, masz na myśli kierownicę z 1T3?
z AK za 200pln.to dobra cena.
Ps.pamiętaj że obudowa nie zawsze idzie w parze z elektroniką.jak masz VCDS to sobie sprawdź od razu moduł.Bywa że przekładają elektronikę i można się naciąć.Chyba że sprzedający daje gwarancję,to co innego.
kupiłem AK za 60 zł + 20 zł wysyłka, gość nie miał w opisie aukcji numeru, tylko miał zrobione zdjęcie części z numerem, prawdopodobnie nie był świadom tego co sprzedaje, no i jest wyciągnęte z auta z '05 w wersji z DSG. Daje gwarancji 14 dni.
Skoda Octavia III 2.0 TDI CKFC 2013 VW Golf V 1.9 TDI BXE 2008
jarry pisze:Jeśli obsługuje LIN 2.0 a na to wskazuje labelka z VCDSa to powinna kiera pasować.
VCDS pokazuje wszystkie opcje (bo brane sa z pliku CLB) co nie oznacza ze sterownik to przyjmie.
najprościej zakodować i zobaczyć czy przyjmie kodowanie i czy będzie błąd braku komunikacji z modułem
Ale wg Rosstech 3C5953501BP siedzi w HW 5K0 953 569 AA .......to jest Midline czyli nie pociągnie multifunkcji
marelli pisze:No właśnie obojętnie czy zaznaczam bit 1 czy bit 2 czy oba razem nie przyjmuje kodowania.
moduł do wymiany
Albo nieodpowiedni VCDS. Na obrazku widać że marelli korzystał z v.14. Szukałem tej wersji ale to co znalazłem to w większości opisów było że działa tylko odczyt (chodziło o wersje podrabiane). Osobiście także miałem podobny problem: wersja 11 nie potrafiła zakodować mojego praktronika (odrzucane kodowanie), a wersja 12 poradziła sobie bezproblemowo. Jeśli wykorzystywany był oryginalny VCDS to takiego problemu nie powinno być.
rzutnik pisze:
Albo nieodpowiedni VCDS. Na obrazku widać że marelli korzystał z v.14. Szukałem tej wersji ale to co znalazłem to w większości opisów było że działa tylko odczyt (chodziło o wersje podrabiane). Osobiście także miałem podobny problem: wersja 11 nie potrafiła zakodować mojego praktronika (odrzucane kodowanie), a wersja 12 poradziła sobie bezproblemowo. Jeśli wykorzystywany był oryginalny VCDS to takiego problemu nie powinno być.
rzutnik VCDS jest jak najbardziej oryginalny i legalny. Wystarczy wejść na stronę polskiego przedstawiciela VCDS i zobaczyć jaka jest najnowsza wersja a jest nią właśnie wersja 14.10.2. Dziękuje za szybką i konkretną odpowiedz spacewalker. W serwisie są przekonani że nie ma problemu z dopasowaniem tej kierownicy. Mam jeszcze jedno małe pytanie czy miał ktoś do czynienia z systemem keyless go?? Chodzi mi o to czy po zmianie uchwytu klamki (znajduje się tam czujnik dotknięcia klamki) trzeba ją adaptować zgrać z systemem??
marelli pisze:..... Mam jeszcze jedno małe pytanie czy miał ktoś do czynienia z systemem keyless go?? Chodzi mi o to czy po zmianie uchwytu klamki (znajduje się tam czujnik dotknięcia klamki) trzeba ją adaptować zgrać z systemem??
nie przesadzasz z pytaniami ?
Tourany nie miały kessy do modlu 5T z 2015 , wiec sugeruje forum passata na takie pytania
Witam, chciałbym sie was poradzić odnośnie zmiany kierownicy i bluetooth. Mam highline z 2008 r i nie mam kiierownicy multi i chyba bluetooth też. Poczytałem troche na forum i w sumie nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czy żeby zmienić kierownice zwykłą na multifuncje musze zmieniać kierownice, czy mogę tylko wstawić w miejsce zaślepek przyciski. Szkoda wymieniać mi kierownicy, poniewaz ma przebieg 52 ty i jest jak nowa.Czy wersja Highline ma juz moduł dostosowany do multifuncji???
Odnosnie bluetooth troche czytalem, ale chce sie upewnic czy jesli mam w radiu funcje telefon i kratke u góry to i tak bede musial wstawiac mikrofon i całą reszte, czy np mikrofon moze juz byc wyprowadzony, natomiast cała reszta nie???
Temat kierownicy do ogarnięcia. Też zostawiłem starą, dokladając przyciski i moduł.
Spokojnie poczytasz i wszystko ogarniesz. VW to taka układanka, a Forum jest bardzo pomocne. Powodznia.
Witam dokonalem zakupu kierownicy multi+lopatki f1 poprzednia byla bez multi i lopatek szukalem na forum oraz przeczytalem caly manual i nie moge znalec odpowiedzi na moje pytanie co jest potrzebne do tego zeby telefon podlaczyc pod samochod i jaki jest orientacyjny koszt takiej dokladki