abdj pisze:Moj wykres wyglada tak Touran 2.0 TDI CR
Jak na CR to bardzo słaby przebieg momentu
Przebieg momentu jest taki jaki został zaplanowany.
Auto ma służyć, i jeździć ekonomicznie szczególnie przy wysokim przebiegu i ciężkiej nodze drivera.
Więc kolego zabierając głos i krytykując przemysł co masz do powiedzenia .
Nie stanowi absolutnie żadnego problemu zrobić to wyżej i mocniej.
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
abdj pisze:Moj wykres wyglada tak Touran 2.0 TDI CR
Jak na CR to bardzo słaby przebieg momentu
Przebieg momentu jest taki jaki został zaplanowany.
Auto ma służyć, i jeździć ekonomicznie szczególnie przy wysokim przebiegu i ciężkiej nodze drivera.
Więc kolego zabierając głos i krytykując przemysł co masz do powiedzenia .
Nie stanowi absolutnie żadnego problemu zrobić to wyżej i mocniej.
Przemyślałem i chyba lepiej by to jechało gdyby miał mniej NM, ale pociągnięty dalej (horyzontalnie)
Na seryjnej suszarce przy tych wartościach to już mija się z celem utrzymanie dość długo odpowiedniego ciśnienia bez dymu.
Auto zrobione jest ksiazkowo według pomiaru serii i parametrów fabrycznych co widać na wykresie.
Dalsza polemika wydaje się być bez sensu bo ja patrzę na to z perspektywy funkcjonalności i bezawaryjność , a Ty z perspektywy wymalowanego wykresu dla oka.
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Wytrzyma , masz w sofcie ustawiony standart parametr dla tego silnika
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Czemu po programie auto osiąga mniejszy zakres obrotowy ??
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
No wlasnie tez sie zastanawiam, czy cos jest nie tak, pomozcie w rozszyfrowaniu wykresu, czy wyglada to ok, czy mam podjechac i zapytac sie o to, czy ograniczyli to ze wzgledu na przebieg, prosze o porady