w takim przypadku, jeżeli są takimi profesjonalistami, to mogli Ciebie poinformowac co sie może stać i jaką opcje wybierasz... przy pracy z rysami i papierem zawsze powinno sie mierzyć lakier miernikiem, żeby wiedziec ile lakieru można "zdjąć"...Ciapek pisze:Jedyny minus to została ok. 2 cm "myszka". Odziwo ukazała się obok najgłębszej rysy. Czyli po prostu zaczęła się kończyć pierwsza warstwa lakieru. Panowie powiedzieli, że to częsty skutek uboczny pracy nad takimi otarciami i mogą się one pojawiać w niespodziewanych miejscach. Staram się im wierzyć.
Jaka dobra pasta, kredka na rysy?
- Dodi
- Władca postów
- Posty: 3653
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
- Auto:: Sharan 7N CFGB
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Łuków
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 58 razy
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Dodi, ooo własnie o tym zapomniałem dopisać...
Jeżeli przebili Ci klar to jak dla mnie to jest spieprzona robota...Powinni pomierzyć miernikiem lakier i zebrać bezpieczną liczbę mikronów,a pozostałą rysę jeżeli jest głębsza to zaokrąglić ranty i praktycznie nie widać
Druga sprawa,to jeżeli zeszły im te rysy to nie były to rysy do podkładu. Klar po mocnym zarysowaniu robi się biały,ale zazwyczaj ni jest to do podkładu i po korekcie nic nie widać.
Jeżeli przebili Ci klar to jak dla mnie to jest spieprzona robota...Powinni pomierzyć miernikiem lakier i zebrać bezpieczną liczbę mikronów,a pozostałą rysę jeżeli jest głębsza to zaokrąglić ranty i praktycznie nie widać
Druga sprawa,to jeżeli zeszły im te rysy to nie były to rysy do podkładu. Klar po mocnym zarysowaniu robi się biały,ale zazwyczaj ni jest to do podkładu i po korekcie nic nie widać.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 

- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
A w jaki sposób mają nie współpracować?Jak zmatowisz stary klar to nowy się bardzo dobrze trzyma tylko musi wyschnąć i później polerowanie.Po miesiącu znika całkowicie różnica pomiędzy klarami.Dodi pisze:
tylko czy te lakiery będą ze sobą dobrze współpracowały? różnie z tym bywa...
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
