 
   
   
   
 Może da się Jacka jakoś ubłagać, spróbuj, tak tyci tyci, za zdrowie babci
 .
. 
   
   
   
  .
. ale coś mało Nm.. U mnie chyba było na seryjnym turbo kolo 400nm.
 ale coś mało Nm.. U mnie chyba było na seryjnym turbo kolo 400nm. 
 
 

 . Jakkolwiek, nie o to chodzi, aby przedłużać sobie przyrodzenie 2-jką z przodu, luzik. Tych 2-3 km różnicy i tak absolutnie nie poczułby na drodze
. Jakkolwiek, nie o to chodzi, aby przedłużać sobie przyrodzenie 2-jką z przodu, luzik. Tych 2-3 km różnicy i tak absolutnie nie poczułby na drodze   . Auto ma być sprawne i dobrze jeździć i tyle. Także wiemy o co chodzi
 . Auto ma być sprawne i dobrze jeździć i tyle. Także wiemy o co chodzi  
Wykres na moje slaby 300 nm przy 2 tys obrotów, a rosnie powoli do 2,5 tys pozniej pik na prawie 410 NM i potniej spada, słaby niuton przy 2 tys zrozumialy ochrona DM w ciezkim aucie, ale ten pik robi dokladnie przeciwna robote lepiej by to jechalo gdyby przy 2,2 tys obrotów mial powiedzmy te 380 mozliwie do konca obrotów. Ponizej 2 tys ma slabszy niuton niz bkc/bxe

 Jedzie, wyprzedza, daje przyjemność z jazdy. Odczucia równomierne, bez strzałów ze sprzęgła. U mnie przyspieszanie w zakresie od 2000. Nie ma depnieć przy 1600, to nie benzyna, aczkolwiek następny pewnie taki będzie.
 Jedzie, wyprzedza, daje przyjemność z jazdy. Odczucia równomierne, bez strzałów ze sprzęgła. U mnie przyspieszanie w zakresie od 2000. Nie ma depnieć przy 1600, to nie benzyna, aczkolwiek następny pewnie taki będzie.