marcinde pisze: Zresztą podejrzewam, że użytkownik![]()
mógłby się zdziwić, gdyby chciał pogonić 1.4tsi
![]()
Może nie touran, ale takie znalezione porównanie. Nie ma prawie różnicy miedzy dieselem a tsi.
https://www.youtube.com/watch?v=KmtZkCgPLtg
marcinde pisze: Zresztą podejrzewam, że użytkownik![]()
mógłby się zdziwić, gdyby chciał pogonić 1.4tsi
![]()
To prawda, na żywca również ta różnica nie jest bardzo odczuwalna. Wiesz, różnica "w papierach" w przyspieszaniu do 100 między tdi a tsi to 0,5s. Stawiam duże piwo temu co będzie w stanie to zauważyćwkpwojtek pisze:Może nie touran, ale takie znalezione porównanie. Nie ma prawie różnicy miedzy dieselem a tsi.
https://www.youtube.com/watch?v=KmtZkCgPLtg
Poniżej fotki obu mat bagażnika Touran 09 2015-.Zyndram pisze:A zanim sprzedaż, możesz pokazać jaka jest różnica ?
Rezaw jest dla wersji 5 os i pasuje dla podłogi w obu ustawieniach. Dlatego może też wygląda na nieco niedopasowany. Na pewno łatwiej sobie z nim poradzić jak się coś rozleje bo tego nie wchłonie. Oryginał ma fakturę gąbczastą co powoduje, że rzeczy się słabiej przemieszczają ale jak się olej rozleje to w tej gąbce zostanie na wieki wieków. Na pewno jest dobrze dopasowany i łatwiej go używać z uwagi na brak rantu przy bagażniku. Przy rezawie trzeba rzeczy podnosić o kilka cm wyżej. Rezaw się świetnie sprawdza przy dolnym ustawieniu podłogi. Niestety z tego nie korzystam bo mam pełnowymiarowe koło zapasowe.Zyndram pisze:No tak, VW jest piękna, jak oryginał, a ten rezaw taki niedopasowany, ale ma tylko jeden malutki plusik, wysoki rant przy zderzaku, a oryginał wv ma już niski i jak coś się rozleje, to zleci na wykładzinę.