Regeneracja dwumasy
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4960
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Regeneracja dwumasy
Jeśli masz manuala to zakładaj jednomas i nawet się nie zastanawiaj. Szkoda ze do dsg nie ma.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- gregg
- ____________________
- Posty: 35
- Rejestracja: śr mar 30, 2016 09:28
- Auto:: 1T3/CAYC/DSG
- Imię:: Grzegorz
- Lokalizacja: wlkp
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Regeneracja dwumasy
Nie regeneruj. Ja nie posłuchałem i zregenerowałem a raczej kupiłem zregenerowane od firmy CRM w kwietniu. 850 zł i od początku po założeniu wyło i szarpało przy odpalaniu. Tydzień temu wymieniłem na nowe, wszystkie problemy ustały. Zregenerowane jest całe pourywane, lata jak... Teraz będę wysyłał i wystąpię o rękojmie, będę chciał zwrot kasy, nie interesuje mnie naprawa na gwarancji. Kup nawet używane, byle nie regenerowane. Chytry dwa razy traci i u mnie się to teraz sprawdziło.
-
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: wt maja 15, 2012 17:47
- Auto:: 2.0 TDI 140 KM ,DSG 2005
- Imię:: Zbigniew
- Lokalizacja: trębaczew
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Regeneracja dwumasy
Będę szukał używki ,jeszcze mam trochę czasu a jak nie znajdę to kupię nowe .Jak kupowałem poprzednią używkę to pojechałem po nie i sprawdziłem czy nie ma luzów .
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4960
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Regeneracja dwumasy
Zakładaj tylko nowy i najlepiej żebyś miał na wszystko papier w razie reklamacji.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
-
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: wt maja 15, 2012 17:47
- Auto:: 2.0 TDI 140 KM ,DSG 2005
- Imię:: Zbigniew
- Lokalizacja: trębaczew
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Regeneracja dwumasy
Ktoś napisał wcześniej ,że nie należy zmieniać producenta koła jak był LUK to trzeba wymienić na LUK .Nie bardzo to rozumiem ,jak nr jest taki sam ?Do mojego samochodu 03G105266BD .Ile wytrzymuje nowy dwumas w automacie ? Pytam bo koła trochę staniały i czy jest sens kupować używane ?
- rzutnik
- Specjalista
- Posty: 713
- Rejestracja: wt lut 11, 2014 00:23
- Auto:: Touran 1,6TDI 2012 manual
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 133 razy
Re: Regeneracja dwumasy
Najprawdopodobniej chodziło o to, że jeśli wymieniasz samą dwumasę to wtedy trzeba zachować ten sam typ i producenta ze względu na spasowanie z całą resztą. W poprzednim Touranie którego miałem wymieniałem komplet dwumasę, sprzęgło, docisk i nowa dmumasa nie pasowała do starej reszty - inny rozstaw śrub, ale jako cały nowy zestaw nie było problemu z montażem.zibi1961 pisze:Ktoś napisał wcześniej ,że nie należy zmieniać producenta koła jak był LUK to trzeba wymienić na LUK .
W sumie jeśli robisz dla siebie to polecam wymianę dwumasy wraz ze sprzęgłem - robocizna prawie taka sama a będziesz miał pewność że masz całość sprawną i znowu trochę pojeździsz bez konieczności zaglądania.
Był Touran 1T2 był 2 Touran 1T3
-
- Specjalista
- Posty: 558
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2012 14:06
- Auto:: Touran '03 AZV
- Imię:: Damian
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 24 razy
Re: Regeneracja dwumasy
Dla mnie mechanior mówił wymieniać na komplet tej samej firmy jaki siedział, przez okienko idzie rozpoznać jaki dwumas siedzi. Jak spytałem dlaczego akurat tej samej firmy zestaw wkładać to odpowiedział mi, że są różne długości linek sprzęgła i np LUK może nie pracować po Sachsie. Jaka prawda nie wiem, miałem Sachsa zmieniłem na Sachsa wszystko śmiga jak należy
do tego dwumas Sachsa jest bardziej dokładny.

- marcyb3
- Expert
- Posty: 1236
- Rejestracja: sob kwie 04, 2015 22:36
- Auto:: Touran 1,9 105 KM,2007r
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Jastrowie
- Podziękował: 141 razy
- Otrzymał podziękowań: 182 razy
Re: Regeneracja dwumasy
Przecież tam nie ma linki do sprzęgła ,tam jest wysprzeglik hydrauliczny. Więc coś ci ten mechanik źle tłumaczy . Po drugie można zmieniać firmy tylko że w całym komplecie. Przez okienko nie zobaczysz jaką firma musisz rozebrać albo w serwisie po nr vin ci powiedzą
wystukane z mojego SamsunG J1
wystukane z mojego SamsunG J1
Jestem Marcin z Jastrowia
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
był
VW Touran 2,0 TDI AZV 100 KW z 2003 r czarny
VW Touran 1,9 TDI BKC 77 KW z 2005 r bordowy
VW Touran 1,9 TDI BLS 77 KW z 2007 r siwy
Jest
VW Touran 1,6 TDI CAYC 77KW z 29,12,2010 r Mocca
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4960
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Regeneracja dwumasy
Nawet w aso nie powiedzą na 100%. Zawsze trzeba było sprawdzać co siedzi.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- jeżu
- Władca postów
- Posty: 5611
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
- Auto:: PB8
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: KOL
- Podziękował: 214 razy
- Otrzymał podziękowań: 678 razy
Re: Regeneracja dwumasy
Panowie widzę że większość nie zauważyła ze chodzi o dwumas do DSG i piszecie jakieś.....
Oryginalnie Vw wkładał tam tylko LUK-a. Dopiero ze dwa lata temu pojawił sie na rynek aftermarket zamiennik z Sachsa do Dsg ale nie sądzę czy VW zainteresował się nim i czy obecnie wkłada Sachsa...czy dalej Luk-a. Więc nie ma znaczenia jakiego producenta sobie włożycie wymieniając dwumas do
DSG

Oryginalnie Vw wkładał tam tylko LUK-a. Dopiero ze dwa lata temu pojawił sie na rynek aftermarket zamiennik z Sachsa do Dsg ale nie sądzę czy VW zainteresował się nim i czy obecnie wkłada Sachsa...czy dalej Luk-a. Więc nie ma znaczenia jakiego producenta sobie włożycie wymieniając dwumas do
